Προπόνηση

Δικέφαλα … Άχ αυτά τα δικέφαλα !

Ένα ζευγάρι μεγάλα και γεμάτα δικέφαλα είναι το ζητούμενο κάθε αρσενικού. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε τα δικέφαλα και να δούμε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.

Ποιός δεν θέλει δικέφαλα;

arms

Η κορύφωση του δικέφαλου βραχιόνιου μυός είναι θέμα γενετικής κατασκευής, αφού οι μακριές γαστέρες δεν έχουν την ίδια κορύφωση με κοντύτερες. Έτσι ένας μακρύς δικέφαλος γεμίζει καλά όλο το βραχιόνιο σε μια πόζα, καθώς το βλέπουμε από μέσα-πρόσθια πόζα, αλλά δεν κάνει τη χαρακτηριστική μπάλα όταν συσπάται. Λεπτές αρθρώσεις (μικροί καρποί και γόνατα), δημιουργούν την ψευδαίσθηση-εικόνα μεγαλύτερου πήχη και μηρών αντίστοιχα. Δικέφαλοι χεριών με καλή κορύφωση, αφήνουν ένα κενό μεταξύ αγκώνα και μυϊκής γαστέρας-ποντικιού. Παρόλα αυτά, ασκήσεις που μπορούν να βελτιώσουν αυτήν την κατάσταση είναι οι κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης με αλτήρα, η με τροχαλία και οι αμφοτερόπλευρες κάμψεις δικέφαλων από όρθια θέση στην τροχαλία.

Μυστικό για καλύτερο ποζάρισμα στα δικέφαλα

Ένα μυστικό για καλύτερη σύσπαση και κορύφωση στο ποζάρισμα, είναι η τοποθέτηση του αντίχειρα ανάμεσα σε δείκτη και παράμεσο και ο υπτιασμός-στροφή του καρπού, κάτι που αποτελεί τη δεύτερη λειτουργία του δικεφάλου βραχιόνιου. Αυτό φαίνεται χαρακτηριστικά στις πόζες των επαγγελματικών αγώνων.

1800x672-male-nutrition_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped

Απο τι εξαρτάται το τελικό μέγεθος;

Το τελικό μέγεθος του βραχίονα-μπράτσου είναι ανάλογο του μεγέθους που έχει ο καρπός, δηλαδή της σκελετικής δομής των αρθρώσεων. Έτσι ένας βαρύς σκελετός μπορεί θεωρητικά να αναπτύξει μεγάλα χέρια. Όμως, οι μικρές αρθρώσεις έχουν το αισθητικό πλεονέκτημα, αφού φτιάχνουν ένα πιο καλαίσθητο σώμα. Υπολογίζοντας  την περίμετρο  του καρπού, πολλαπλασιάζουμε επί 2.5 και βρίσκουμε το τελικό μέγεθος που θα πάρει σε γραμμωμένη μορφή, όταν φτάσουμε τα γενετικά μας όρια.

 

Και πώς θα φτιάξω μεγαλύτερο στήθος;

Τα δικέφαλα δεν είναι ο μόνος στόχος για ένα καλύτερο και αισθητικά όμορφο σώμα. Δες εδώ πως μπορείς να φτιάξεις ένα μεγάλο στήθος. 

Βιβλιογραφία

Τουλιάτος, Γ. (2015) «Επιστημονική Προσέγγιση και Ιατρική Πρόληψη στη μυϊκή ανάπτυξη». Αθήνα. Εκδόσεις Αστάρτη.



Τουλιάτος Γιώργος

Τουλιάτος Γιώργος

Ιατρός Βιοπαθολόγος και Συγγραφέας

Ο Γιώργος Τουλιάτος είναι ιατρός με ειδίκευση στην Βιοπαθολογία. Έχει συγγράψει τρία βιβλία σχετικά με την διατροφή, την άσκηση και τα συμπληρώματα στο άθλημα του Bodybuilding. Είναι επιστημονικός συνεργάτης του συγγράμματος Anabolics, των ελληνικών εκδόσεων Muscle Mag και Muscular Development, της Ορθοβιοτικής καθώς και της Alsacademy στην Κύπρο. Τα άρθρα του και οι συνεντεύξεις του έχουν φιλοξενηθεί από τα τοπικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες) αλλά και από τον Αμερικάνικο Σταθμό Super Human Radio και το trtrevolution. Έχει οργανώσει και συμμετάσχει πολλά σεμινάρια σε Ελλάδα & Κύπρο σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής, την διατροφή, την εργοφυσιολογία και την αντιγήρανση. Ο Γιώργος Τουλιάτος είναι πρώην πρωταθλητής Bodybuilding και πρόσφατα είχε την τιμή να είναι κριτής στις οργανώσεις της Nac και την World Wabba Hellas.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ