Συνταγές

Συνταγές για μυϊκή μάζα και απώλεια λίπους

Θέλετε ιδέες; Δείτε συνταγές για μυϊκή μάζα και απώλεια λίπους

Είτε μόλις ξεκινήσετε στον χώρο του Fitness είτε είστε επαγγελματίας, είναι σίγουρο οτι θα έχετε βαρεθεί το μπρόκολο, το ρύζι και το κοτόπουλο. Χρειάζεστε κάτι νόστιμο και πάνω από όλα εύκολο γεύμα για μυϊκή μάζα και απώλεια λίπους!

Η προετοιμασία γευμάτων είναι χρήσιμη:

1. Κάντε υγιεινή διατροφή χωρίς κόπο

Η προετοιμασία γευμάτων κάνει την υγιεινή διατροφή εύκολη. Με λίγο καλό προγραμματισμό, δεν θα έχετε να σκεφτείτε για μαγείρεμα για αρκετές μέρες.

2. Φαγητό σε μερίδες

Είτε ο στόχος σας είναι η μυϊκή μάζα είτε η απώλεια λίπους, θα πρέπει να τροφοδήσετε το σώμα σας με την σωστή ποσότητα από θερμίδες και θρεπτικά συστατικά – πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να ζυγίζετε το φαγητό σας. Αλλά να ζυγίζετε κάθε γεύμα είναι παράξενο, κουραστικό και ενοχλητικό και ίσως αντικοινωνικό.

Επομένως, η προετοιμασία ζυγισμένων γευμάτων είναι το κλειδί στην επιτυχία των στόχων σας.

3. Ο χρονισμός γευμάτων είναι το παν

Η έρευνα δείχνει ότι πρέπει να καταναλώνετε την βέλτιστη ποσότητα πρωτεΐνών και υδατανθράκων στην σωστή ποσότητα, με σκοπό την μυϊκή ανάρρωση και ανάπτυξη και να αποτρέψουν τον μυϊκό καταβολισμό1.

Η προετοιμασία γευμάτων σας το κάνει πολύ εύκολο να καταναλώσετε το φαγητό που πρέπει, την σωστή στιγμή.

4. Ο χρόνος σας είναι πολύτιμος

Δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάτε κάθε ημέρα στο μαγείρεμα, στα ψώνια ή στα γεύματά σας ενώ μπορείτε να είστε πιο παραγωγικοί με το χρόνο σας;

Φερθείτε έξυπνα με την προετοιμασία γευμάτων, ώστε να ξοδέψετε το χρόνο σας με τον καλύτερο τρόπο.

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΕΥΜΑΤΩΝ

1. Κοτόπουλο με κάσιους


Η προετοιμασία γευμάτων δεν θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολη, όταν χρειάζεται μόνο ένα ταψί για να ετοιμάσεις τα γεύματα σου! Κοτόπουλο με βούτυρο κάσιους για 4 μέρες θρεπτικών γευμάτων…

Δείτε τη συνταγή εδώ. 

2. Τόνος με κομμάτια γλυκοπατάτας

Τόνος με κόκκους πιπεριού και κομμάτια γλυκοπατάτας! 54 γρ. πρωτεΐνης ανά γεύμα. Εύκολα και γρήγορα!

Δείτε τη συνταγή εδώ.

3. Χυλός βρώμης με Superfoods! Ετοίμασέ τον από το βράδυ.

Αν ψάχνεις το ιδανικό πρωϊνό τότε ο χυλός βρώμης με Superfoods είναι για σένα η κατάλληλη λύση.  Ο χυλός υπερτροφών είναι ένα ζωηρό μείγμα από superfoods όπως οι σπόροι τσία, ο λιναρόσπορος, το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, η γύρη και η μάκα, για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με τον σωστό τρόπο!

Δείτε τη συνταγή εδώ. 

4. Κοτόπουλο με Χαρίσσα και Ταμπουλέ | Γεύματα 3 ημερών

Θες μια αλλαγή στα γεύματα σου. Το ξέρω. Γι’ αυτό αντί για το βαρετό κοτόπουλο με μπρόκολο και ρύζι, δοκίμασε κοτόπουλο με χαρίσσα και ταμπουλέ. Έχει αρκετή πρωτεΐνη, υγιεινούς υδατάνθρακες και τις απαραίτητες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Δείτε τη συνταγή εδώ.

5. Μοσχάρι με νούντλς από κολοκύθι χαμηλών υδατανθράκων!

Αν σας αρέσει το μοσχάρι, αυτό το γεύμα είναι για εσάς! Μοσχάρι με νούντλς από κολοκύθι! Εύκολη και γρήγορη συνταγή.

Δείτε τη συνταγή εδώ. 

6. Λαζάνια | Προετοιμασία Γευμάτων για 3 ημέρες

Λαζάνια. Λέω την λέξη και ήδη πεινάω. Δες μια συνταγή για υγιεινά λαζάνια για γεύματα 3 ημερών! Χαμηλοί υδατάνθρακες, αρκετή πρωτεΐνη και μοναδική γεύση…

Δείτε τη συνταγή εδώ.

7. Σαλάτα με κοτόπουλο και μακαρόνια !

Συνταγή για σαλάτα με κοτόπουλο και μακαρόνια. Εύκολη, γρήγορη, πρωτεΐνικη και με τρομερά μακροθρεπτικά συστατικά! Και αν είσαι σε περίοδο όγκου, φάε παραπάνω ποσότητα μακαρονιών!

Δείτε τη συνταγή εδώ! 

8. Μπουρίτο χαμηλών υδατανθράκων! | Γεύματα 4 ημερών

Μια καταπληκτική συνταγή για μπουρίτο με το My Ρύζι το οποίο είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν χαμηλή την πρόσληψη των υδατανθράκων. Σε αντίθεση με τα κανονικά ρύζια, το My Ρύζι περιέχει μηδέν ζάχαρη και λιγότερο από 0.1g λιπαρά. Με μόνο 7 θερμίδες ανά μερίδα είναι μια εξαιρετική προσθήκη για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος.

Δείτε τη συνταγή εδώ.

9. Ασιατικό κοτόπουλο με φυστικοβούτυρο και σουσάμι

Αλλάξτε το κλασσικό κοτόπουλο με μπρόκολο με αυτή τη συνταγή για ασιατικό κοτόπουλο με φυστικοβούτυρο και σουσάμι!

Δείτε τη συνταγή εδώ.

10. Γεμιστά με άπαχο κιμά και καφέ ρύζι | Για τους λάτρεις της ελληνικής κουζίνας

stuffed peppers

Με αυτή την γευστική συνταγή, συνδυάζουμε ελληνική κουζίνα και fitness με γεμιστά πλούσια σε πρωτεΐνη, υγιεινούς υδατάνθρακες και φρέσκα λαχανικά! Ποιος είπε πως όσοι προσέχουν την διατροφή τους στερούνται την γεύση;

Δείτε τη συνταγή εδώ 

11. Σπιτική συνταγή με Granola

Αν προσπαθείτε να τρώτε πιο υγιεινά, μπορεί να πρέπει να αποφεύγετε τα αγαπημένα σας δημητριακά και τη granola που είναι γεμάτα ζάχαρη. Αλλά μην βιαστείτε…! Δεν είναι όλα τα νέα άσχημα! Έχουμε την απόλυτη σπιτική συνταγή granola, που σημαίνει ότι μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας νόστιμα, υγιεινά δημητριακά!

Δείτε τη συνταγή εδώ

12. Σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με φυστικοβούτυρο και μέλι

Σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με φυστικοβούτυρο και μέλι

Θέλετε ένα γρήγορο σνακ πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά; Δείτε μια φανταστική συνταγή για σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης, πανεύκολες και γευστικές! Περιέχουν άφθονη πρωτεΐνη, ποιοτικούς υδατάνθρακες και υγιεινά λιπαρά. Θα σας γεμίσουν ενέργεια όποια στιγμή της μέρας και να τις καταναλώσετε.

Δείτε τη συνταγή εδώ

13. Συνταγή για σάντουιτς για μυϊκή ανάπτυξη!

Χρειάζεσαι υδατάνθρακες και πρωτεΐνη για μυϊκή ανάπτυξη και δύναμη, αλλά ποιος είπε ότι θα πρέπει να τρώτε συνέχεια άνοστο κοτόπουλο με ρύζι; Αυτή η συνταγή έχει τον τέλειο συνδυασμό πρωτεΐνης και υδατανθράκων για μυϊκή ανάπτυξη και αποκατάσταση.

Δείτε τη συνταγή εδώ



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ