Κατηγορίες

Price Beater

Εγγυημένα οι πιο χαμηλές τιμές του ΗΒ!

Έχετε βρει παρόμοιο προϊόν πιό φθηνά κάπου αλλού;

Υποσχόμαστε να το νικήσουμε με 5%!

Χρησιμοποιήστε το Price Beater μας τώρα!

Creatine

67 αποτελέσματα

CREATINE

Η κρεατίνη παράγεται φυσικά στο σώμα και χρησιμοποιείται για να παράξει την πιο εκρηκτική μοργή ενέργεια την ATP. Ενώ η κρεατίνη μπορεί να προέλθει κατευθείαν από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, τα συμπληρώματα κρεατίνης θεωρούνται πιο πρακτικά για την καθημερινή κατανάλωση και για την συνειστώμενη ημερήσια κατανάλωση.

Ποιός χρειάζεται κρεατίνη?

Η κρεατίνη είναι ένα από τα συμπληρώματα που έχει ερευνηθεί περισσότερο παγκοσμίως. Έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες κλινικές δοκιμές με αθλητές από διαφορετικά είδη σπορ και σε κάθε τεστ έχουν περάσει με επιτυχία 

Επίσης έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι αυξάνει την φυσική επίδοση και σε αθλήματα που χρειάζονται δύναμη και εκτίναξη σε βραχυχρόνιο διάστημα αλλά και σε αθλήματα που χρειάζονται υχηλές ποσότητες ενέργειας σε μακροχρόνιο διάστημα. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο θα βρείτε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες αθλητών καθώς και εύρυτερα αθλουμένων να χρησιμοποιούν κρεατίνη, από bodybuilders μέχρι sprinters. Είναι ιδανική για όποιον θέλει να αυξήσει την αθλητική του επίδοση. 

Επιπροσθέτως, η κρεατίνη είναι το τέλειο συμπλήρωμα για την ενίσχυση της επ��δοσης στα σπορ και σας δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο μπορεί να κάνει την διαφορά σε ότι αφορά τις επιτυχίες και τα ρεκόρ. H πιο δημοφιλής μορφή κρεατίνης είναι η Μονοϋδρική Κρεατίνη. 

Φόρμουλες κρεατίνης 

Λόγω της μεγάλης αποτελεσματικότητας της στα σπορ, η κρεατίνη συχνά εμπεριέχεται στις φόρμουλες pre-workout. Παραδείγματος χάριν το Creapump μας συνδυάζει 5g Creatine (Creapure®) με 20g υδατανθράκων και αμινοξέων (citrulline malate, arginine and taurine).

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ενισχυμένη φόρμουλα pre-workout  Mypre, η οποία όχι μόνο περιέχει 4g από κρεατίνη για αύξηση της απόδοσης αλλά επίσης περιέχει και δόσεις καφεΐνης, σε συνδυασμό με BCAAs και άλλα απαραίτητα αμινοξέα.

Γενικά οι φόρμουλες κρεατίνης είναι μια εξαιρετική εναλλαγή στα συμβατικά συμπληρώματα κρεατίνης και μπορούν να κάνουν την διαφορά στις προπονήσεις σας

Πότε παίρνω την κρεατίνη?

Ο γενικός κανόνας για την κατανάλωση συμπληρωμάτων υποδεικνύει την κατανάλωση 20g κρεατίνης ανά ημέρα για τις 5 πρώτες ημέρες (χωρισμένα σε δόσεις των 5g μέσα στην ημέρα) γνωστό και ως "φάση φορτώματος κρεατίνης". Παρόλα αυτά, πρόσφετες μελέτες συμβουλεύουν ότι μπορείτε να προχωρήσετε χωρίς αυτήν την περίοδο (ωστόσο θα σας πάρει λίγο περισσότερο ώστε τα μυικά κύτταρα να ενεργοποιηθούν με την κρεατίνη). 

Για καλύτερα αποτελέσματα, προσπαθήστε να καταναλώτε την κρεατίνη με ρόφημα πλούσιο σευδατάνθρακες



  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορούν να προστεθούν σε smoothies, γιαούρτια, τηγανίτες και διάφορες συνταγές
  • Πηγή διαιτητικών ινών και πρωτεϊνών
  • 4.4γρ από β-γλυκάνες ανά μερίδα για να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Ιδανικό για αθλήματα δύναμης
  • Μπορεί να αναμιχθεί εύκολα στο νερό
  • Μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της αντοχής και της δύναμης
  • Βαθμός Α στην κατάταξη της LabDoor
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Ένα σημαντικό δομικό στοιχείο για τη σύνθεση νέων πρωτεϊνών
  • Εξαιρετικά δημοφιλές ανάμεσα σε πολλούς αθλητές
  • Διαθέσιμο σε 4 δροσιστικές γεύσεις
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μονοϋδρική Κρεατίνη υψηλότερου επιπέδου
  • Υποστηρίζει όλες τις ασκήσεις υψηλής έντασης
  • Συνεχής έλεγχος ώστε να είναι απαλλαγμένο από ξένες προσμίξεις*
  • Χωρίς Γλουτένη
  • To bcaa βοηθά στη διατήρηση του άπαχου ιστού
  • Μπορεί να ενισχύσει την μυϊκή μάζα
  • Η σημασία του bcaa είναι καθοριστική για την ανάπτυξη ιστού του σώματος
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Βοηθά στην βελτίωση της άντλησης και της αγγείωσης
  • Μπορεί να αυξήσει την παραγωγή ενέργειας
  • Μπορεί να προωθήσει την πιο γρήγορη ανάρρωση
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορεί να καθυστερήσει την κόπωση
  • Βοηθά στην βελτίωση της φυσικής απόδοσης
  • Μπορεί να αυξήσει την ικανότητα άσκησης
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορεί να αυξήσει την «άντληση»
  • Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των επιπέδων ενέργειας.
  • Δημοφηλής συμπλήρωμα με υποξείδιο του αζώτου
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη - GI
  • Τέλεια πηγή ενέργειαςαναπληρώνει τα επίπεδα γλυκογόνου
  • Μαλτοδεξτρίνη  αναπληρώνει ταχύτατα τα επίπεδα γλυκογόνου

HMB

  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Βοηθά ενάντια στην καταστροφή ιστών
  • Πιθανότητα αύξησης μυών και γράμμωσης
  • Βοηθά στην ανανέωση των ιστών
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Μπορεί να βοηθήσει τους μυς να φαίνονται μεγαλύτεροι
  • Μπορεί να βελτιώσει την παραγωγή ισχύους
  • Βοηθά την σύνθεση πρωτεΐνης
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Τέλεια πηγή ενέργειας
  • Υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη
  • Γλυκιά γεύση και άμεση ανάμιξη
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή ενέργειας
  • Μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη της απώλειας βάρους
  • Μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας επίδοση
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της μυϊκής μάζας
  • Βοηθά στην ανάπτυξη των μυϊκών ιστών
  • Ενδέχεται να βελτιώσει την ενέργεια & Δύναμη και την ανάπτυξη του άπαχου ιστού 
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Προωθεί την παραγωγή ενέργειας
  • Προωθεί τη γενική υγεία των κοκκάλων
  • Βιοδιαθέσιμη πηγή μαγνησίου
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Βελτιώνει την ανοσοποιητική λειτουργία
  • Τέλειο αντιοξειδωτικό
  • Διατηρεί το συνδετικό ιστό
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Δυνατό αντιοξειδωτικό
  • Θερμογενικά αποτελέσματα που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση βάρους
  • Μπορεί να βοηθήσουν στο ανοσοποιητικό σύστημα
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορεί να βελτιώσει την αύξηση μυών αύξηση μυών και ανάκαμψη
  • Έχει δειχθεί να αυξάνει την απορρόφηση της κρεατίνης και υδατανθράκων
  • Αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Γεμάτο με βιταμίνες , θρεπτικά συστατικά και ένζυμα
  • Υψηλό περιεχόμενο protein πρωτεΐνης
  • Ισχυρό αντιοξειδωτικό
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Βρίσκεται σε λιπαρά ψάρια
  • Φυσική πρόδρομος ουσία της Χολίνης
  • Συμβάλλει στον φυσιολογικό μεταβολισμό του λίπους
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Βοηθά στη μείωση του στρες και κούραση που συνδέεται με την προπόνηση.
  • Μπορεί να βελτιώσει την συγκέντρωση.
  • Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μπορεί να αυξήσει τη φυσική αντοχή
  • Μπορεί να βοηθήσει στο μεταβολισμό του λίπους
  • Προωθεί την παραγωγή ακετυλοχολίνης
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Απαιτούνται από το σώμα για κατασκευή του ιστού
  • Βοηθά τη φυσική ανάρρωση έπειτα από έντονη άσκηση
  • Πρέπει να καταναλωθεί στη διατροφή
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Εξαιρετική πηγή απαραίτητων λιπαρών οξέων
  • Μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης.l
  • Ιδανικό για προσθήκη θερμίδων στη διατροφή σας.
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Βοηθά στην συντήρηση των ιστών
  • Εφοδιάζει τον οργανισμό με ενέργεια
  • Μπορεί να βελτιώσει την συγκέντρωση
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • 100% RDA (Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση) σε δύο ημερήσιες δόσεις .
  • Εύκολο στην κατανάλωση - μορφή σκόνης
  • Ενισχύει την καθημερινή σας διατροφή
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Υδατάνθρακες γρήγορης δράσης
  • 100% χωρίς ζάχαρη και λακτόζη
  • Υψηλό GI υδατάνθρακες
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Εύκολες στη χρήση διαλυτές φυτικές ίνες
  • Μπορεί να προωθήσει την υγεία του πεπτικού συστήματος
  • Διεγείρει φιλικά βακτήρια

CREATINE

Η κρεατίνη παράγεται φυσικά στο σώμα και χρησιμοποιείται για να παράξει την πιο εκρηκτική μοργή ενέργεια την ATP. Ενώ η κρεατίνη μπορεί να προέλθει κατευθείαν από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, τα συμπληρώματα κρεατίνης θεωρούνται πιο πρακτικά για την καθημερινή κατανάλωση και για την συνειστώμενη ημερήσια κατανάλωση.

Ποιός χρειάζεται κρεατίνη?

Η κρεατίνη είναι ένα από τα συμπληρώματα που έχει ερευνηθεί περισσότερο παγκοσμίως. Έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες κλινικές δοκιμές με αθλητές από διαφορετικά είδη σπορ και σε κάθε τεστ έχουν περάσει με επιτυχία 

Επίσης έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι αυξάνει την φυσική επίδοση και σε αθλήματα που χρειάζονται δύναμη και εκτίναξη σε βραχυχρόνιο διάστημα αλλά και σε αθλήματα που χρειάζονται υχηλές ποσότητες ενέργειας σε μακροχρόνιο διάστημα. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο θα βρείτε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες αθλητών καθώς και εύρυτερα αθλουμένων να χρησιμοποιούν κρεατίνη, από bodybuilders μέχρι sprinters. Είναι ιδανική για όποιον θέλει να αυξήσει την αθλητική του επίδοση. 

Επιπροσθέτως, η κρεατίνη είναι το τέλειο συμπλήρωμα για την ενίσχυση της επίδοσης στα σπορ και σας δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο μπορεί να κάνει την διαφορά σε ότι αφορά τις επιτυχίες και τα ρεκόρ. H πιο δημοφιλής μορφή κρεατίνης είναι η Μονοϋδρική Κρεατίνη. 

Φόρμουλες κρεατίνης 

Λόγω της μεγάλης αποτελεσματικότητας της στα σπορ, η κρεατίνη συχνά εμπεριέχεται στις φόρμουλες pre-workout. Παραδείγματος χάριν το Creapump μας συνδυάζει 5g Creatine (Creapure®) με 20g υδατανθράκων και αμινοξέων (citrulline malate, arginine and taurine).

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ενισχυμένη φόρμουλα pre-workout  Mypre, η οποία όχι μόνο περιέχει 4g από κρεατίνη για αύξηση της απόδοσης αλλά επίσης περιέχει και δόσεις καφεΐνης, σε συνδυασμό με BCAAs και άλλα απαραίτητα αμινοξέα.

Γενικά οι φόρμουλες κρεατίνης είναι μια εξαιρετική εναλλαγή στα συμβατικά συμπληρώματα κρεατίνης και μπορούν να κάνουν την διαφορά στις προπονήσεις σας

Πότε παίρνω την κρεατίνη?

Ο γενικός κανόνας για την κατανάλωση συμπληρωμάτων υποδεικνύει την κατανάλωση 20g κρεατίνης ανά ημέρα για τις 5 πρώτες ημέρες (χωρισμένα σε δόσεις των 5g μέσα στην ημέρα) γνωστό και ως "φάση φορτώματος κρεατίνης". Παρόλα αυτά, πρόσφετες μελέτες συμβουλεύουν ότι μπορείτε να προχωρήσετε χωρίς αυτήν την περίοδο (ωστόσο θα σας πάρει λίγο περισσότερο ώστε τα μυικά κύτταρα να ενεργοποιηθούν με την κρεατίνη). 

Για καλύτερα αποτελέσματα, προσπαθήστε να καταναλώτε την κρεατίνη με ρόφημα πλούσιο σευδατάνθρακες



Sorry, we can't find any results that match your chosen filters