Συνταγές

Γευστικά Pancakes με πρωτεϊνη

Συνταγή για τα καλύτερα Pancakes με πρωτεϊνη (protein pancakes) με γαρνιτούρα γιαουρτιού 0% λιπαρών , με ποιοτικούς complex υδατάνθρακες (κάτω από 35γρ. net* υδατανθράκων, 8 γραμμάρια φυτικών ινών), χώρις αλεύρι και πάνω από 80γρ. πρωτεΐνης, αφράτα κάθε φορά!

Γευστικά Pancakes με πρωτεϊνη

Μερίδες
δύο μεγάλα pancakes

Υλικά

  • 50 γραμμάρια - Impact Whey Protein Chocolate smooth (25γρ για το μίγμα, 25γρ για την γαρνιτούρα)
  • 40 γραμμάρια - Άμεση Βρώμη Myprotein
  • 100 ml - Ασπράδι Αυγού ή 3 Ασπράδια
  • 1 αυγό - Ολόκληρο
  • 2 κ.γ. - Baking Powder
  • 10 γραμμάρια - Organic Cacao Powder Myprotein
  • Αλάτι - πρωτεϊνη
  • 1 - Βανιλίνη Αν επιθυμείτε
  • - Stevia
  • Γιαούρτι - 0 % Λιπαρά

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες περίπου 300 / pancakekcal 117 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά13g20%
Συνολικοί Υδατάνθρακες42g14%
Πρωτεΐνη80g160%

Οδηγίες

  1. Σε ένα απλό μπλέντερ με λεπίδες προσθέτουμε τα 25γρ της πρωτεϊνης, την βρώμη, τα ασπράδια, το αυγό, το baking powder, το κακάο, το αλάτι, το εκχύλισμα βανίλιας και την stevia. Τα χτυπάμε για 30 με 60 δευτερόλεπτα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα.

  2. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και με μία χαρτοπετσέτα αλοίφουμε το τηγάνι  ώστε η επιφάνεια του να καλύπτεται από μία λεπτή στρώση λαδιού (χωρίς φούσκες… αυτό το βήμα είναι απαραίτητο άμα θέλουμε τα pancakes να έχουν λεία επιφάνεια κάθε φορά και να βγαίνουν ταυτόχρονα αφράτα!)

  3. Ανάβουμε το μάτι σε χαμηλή πρός μέτρια φωτιά (4-5/10 ή 1/3 , εξαρτάται από την κουζίνα του καθενός).

  4. Τοποθετούμε το μισό μίγμα και καλύπτουμε με ένα καπάκι κατσαρόλας. Αφήνουμε για 3-4 λεπτά μέχρι να φουσκώσει το πάνω μέρος.  Στη συνέχεια, με ένα πιρούνι ξεκολλάμε προσεχτικά το pancake, αφού βεβαιωθούμε ότι έχει ψηθεί, το αναποδογυρίζουμε και συνεχίζουμε το τηγάνισμα για 30-45 δευτερόλεπτα χωρίς το καπάκι!

  5. Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία για το υπόλοιπο μίγμα.

    Στη συνέχεια σε ένα μπόλ ανακατεύουμε το γιαούρτι με την υπόλοιπη πρωτεϊνη και τα δημητριακά της αρεσκείας μας.

    Τοποθετούμε το πρώτο pancake σε ένα πιάτο, από πάνω την μισή γαρνιτούρα, από πάνω το δεύτερο pancake και την υπόλοιπη γαρνιτούρα. Πασπαλίζουμε με φρούτα και σιρόπι MySyrup!!!

Οδηγίες για Συνταγές

pancake



Βασίλης Κωνσταντινίδης

Βασίλης Κωνσταντινίδης

Συγγραφέας και ειδικός

Όνομάζομαι Βασίλης Κωνσταντινίδης και ασχολούμαι με την σωματική διάπλαση, τα τελευταία 3-4 χρόνια, καθώς παράλληλα έχω αρκετές γνώσεις όσων αφορά στην σωστή-ισορροπημένη διατροφή, στα συμπληρώματα διατροφής της αγοράς και σε διαφόρων άλλων τύπων αερόβιας/αναερόβιας άσκησης (cardio) όπως HIIT (High Intensity Interval Training), MMA, Crossfit κλπ. Αφιερώνω πολλές ώρες καθημερινά διαβάζοντας άρθρα (κυρίως στα αγγλικά), μελετώντας έρευνες και ανακαλύπτοντας καινούριες τεχνικές προπόνησης, άσκησης καθώς και διατροφής (συγκεκριμένου τύπου διατροφές όπως Ketogenic, Vegan, Paleo κλπ) για να είμαι συνεχώς ενημερωμένος με τα νέα trending του <> χώρου.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ