Συνταγές

Πρωτεϊνούχες Μπoυκίτσες Βανίλιας, Καρύδας, Φυστικοβούτυρου

Πρωτεϊνούχες Μπoυκίτσες Βανίλιας, Καρύδας, Φυστικοβούτυρου

Μερίδες
8

Υλικά

  • 2scoop - Impact Whey ProteinΓεύση Βανίλια/Κρατήστε μια πρέζα πρωτεΐνης για να κυλίσετε μέσα σε αυτή τις μπαλίτσες πρωτεΐνης/προσθέστε επιπλέον θερμίδες πασπαλίζοντας με λίγο αλεύρι.
  • 2scoop - Αλεύρι Βρώμης
  • 30ml - Γάλα Αμυγδάλου
  • 2κ.σ - ΦυστικοβούτυροΤραγανό
  • 6κύβοι - Λευκής Σοκολάτας

Οδηγίες

  1. Σε έναν επεξεργαστή τροφίμων (ή σε ένα μπολ και ανακατέψτε) προσθέστε πρωτεΐνη ορού γάλακτος, αλεύρι βρώμης, 1 κ.σ. καρύδα και 30ml γάλα αμυγδάλου (μπορεί να χρειαστείτε λίγο παραπάνω ή λιγότερο γάλα για να επιτύχετε τη σωστή πυκνότητα).

  2. Πασπαλίστε με σκόνη πρωτεΐνης/αλεύρι, αναμείξτε, χωρίστε τη ζύμη σε 8 κομμάτια και πλάστε τα σε μικρές μπαλίτσες.

  3. Τοποθετήστε τες σε ένα πιάτο και αφήστε το σε μια άκρη.

  4. Τοποθετήστε τες σε ένα πιάτο και αφήστε το σε μια άκρη.

  5. Σε ένα μικρό μπολ λιώστε τη σοκολάτα.

  6. Προσθέστε το φυστικοβούτυρο και 1 κ.σ. καρύδας στη λιωμένη σοκολάτα και ανακατέψτε.

  7. Πάρτε μια πρωτεϊνούχα μπαλίτσα κάθε φορά και κυλίσετε την στο μίγμα φυστικοβούτυρου σοκολάτας και στη συνέχεια τοποθετήστε την πίσω στο πιάτο.

  8. Αφού όλες οι μπαλίτσες καλυφθούν αφήστε τες στο ψυγείο για 1-2 ώρες για να κρυώσουν + προσθέστε προαιρετικά καρύδα!

Οδηγίες για Συνταγές

**Κρατήστε μια πρέζα πρωτεΐνης για να κυλίσετε μέσα σε αυτή τις μπαλίτσες πρωτεΐνης/προσθέστε επιπλέον θερμίδες πασπαλίζοντας με λίγο αλεύρι.

Για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση είναι επικαλυμμένες με φυστικοβούτυρο και λευκή σοκολάτα!

Αυτές οι μαλακές, λεπτές μπουκιές θα ικανοποιήσουν την όρεξη για γλυκό ακόμα και στους πιο απαιτητικούς!



Katerina Baka

Katerina Baka

Συγγραφέας και ειδικός


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ