ΦΙΛΤΡΟ

  Γεύση

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

  Όγκος

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

  Τύπος Προϊόντος Διατροφής

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

  Τιμή

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

  Δίαιτα

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

Price Beater

Εγγυημένα οι πιο χαμηλές τιμές του ΗΒ!

Έχετε βρει παρόμοιο προϊόν πιό φθηνά κάπου αλλού;

Υποσχόμαστε να το νικήσουμε με 5%!

Χρησιμοποιήστε το Price Beater μας τώρα!

Μονοϋδρική κρεατίνη

4 αποτελέσματα

Tι είναι η κρεατίνη είναι και πως λειτουργεί;

Η κρεατίνη είναι ένα μόριο που παράγεται από το σώμα, αλλά ταυτόχρονα προσλαμβάνεται και από την τροφή, όπως τα αυγά, το κρέας και το ψάρι. Λειτουργεί παρέχοντας στο σώμα μας ένα φωσφορικό μόριο, το οποίο ενεργοποιεί τη διφωσφορική αδενοσίνη (ADP) σε τριφωσφορική αδενοσίνη (ATP), η οποία είναι προτιμότερη πηγή ενέργειας για το σώμα μας.


Ποιος ο ρόλος της κρεατίνης;



Ο ρόλος της κρεατίνης είναι ιδιαιτέρως ευεργετικός, καθώς έχει προστατευτική δράση για το νευρικό σύστημα και την λειτουργία του καρδιακού μυ. Ακόμη, όσον αφορά στην άθληση μεγάλης έντασης, βελτιώνει την απελευθέρωση της ενέργειας και προσδίδει αντοχή.


Κινδυνεύω από την λήψη κρεατίνης;



Οι πιθανές παρενέργειες από την λήψη κρεατίνης είναι κράμπα στομάχου, σε περίπτωση που η κρεατίνη δεν διαλυθεί σε επαρκή ποσότητα νερού και διάρροια, αν ληφθεί παραπάνω από την συνιστώμενη δόση. Πολλοί μπερδεύουν την κρεατίνη με τα στεροειδή, αν και ουδεμία σχέση έχουν ούτε ως προς τη δομή τους και ούτε ως προς τις δράσεις τους. Σύμφωνα με έρευνες, η κρεατίνη έχει απενεχοποιηθεί πλήρως για την πρόκληση καρκίνου ή και προβλημάτων σε υγιές συκώτι. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες καταρρίπτεται ο μύθος ότι η κρεατίνη μπορεί να έχει ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ επίδραση στα νεφρά ή σε οποιαδήποτε άλλο μέρος του σώματος.


Κρεατίνη και γράμμωση;



Είναι μύθος ότι η κρεατίνη δεν είναι κατάλληλη για περίοδο γράμμωσης, αφού η κρεατίνη δεν θα εμποδίσει την απώλεια λίπους και επίσης δεν θα προκαλέσει κατακράτηση νερού, αν είστε σε μια δόση συντήρησης (3-5g ημερησίως), αφού «κρατάει» νερό ενδοκυτταρικά και όχι εξωκυτταρικά, οπότε αν μη τι άλλο, δίνει μια αίσθηση γεμάτων και πρησμένων μυών, ενώ παράλληλα σας βοηθάει να μην καταβολίσετε σε περίοδο δίαιτας.


Δοσολογία Κρεατίνης;



Δοσολογία: 5-10 γραμμάρια την ημέρα, αφού κάποιες έρευνες έχουν δείξει ότι μια φάση «φόρτωσης» δεν είναι απαραίτητη (δηλαδή η αυξημένη δοσολογία την πρώτη βδομάδα) και η κατανάλωση 4-10gr σε ημερήσια βάση επιτυγχάνει τα ίδια αποτελέσματα.

Τι είναι η Μονοϋδρική Κρεατίνη?


Η Μονοϋδρική Κρεατίνη είναι ένα συμπλήρωμα κρεατίνης το οποίο έχει ερευνηθεί ευρέως και έχει θετική επίδραση στη δύναμη και την επίδοση. 

  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Μονοϋδρική Κρεατίνη υψηλότερου επιπέδου
  • Υποστηρίζει όλες τις ασκήσεις υψηλής έντασης
  • Συνεχής έλεγχος ώστε να είναι απαλλαγμένο από ξένες προσμίξεις*
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Ιδανικό για αθλήματα που βασίζονται στη δύναμη
  • 1 ταμπλέτα παρέχει 1g Κρεατίνης
  • Μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της δύναμης και της ισχύος
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Ιδανικό για αθλήματα δύναμης
  • Μπορεί να αναμιχθεί εύκολα στο νερό
  • Μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της αντοχής και της δύναμης
  • Βαθμός Α στην κατάταξη της LabDoor
  • Χωρίς Γλουτένη
  • Για χορτοφάγους
  • Vegan
  • Ιδανική για αθλήματα που βασίζονται στη δύναμη
  • Αναμιγνύεται εύκολα με το νερό
  • Μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της δύναμης και ισχύος

Sorry, we can't find any results that match your chosen filters