Έκπτωση 40% στα best sellers | Κωδικός: FLASH40
+ έως και 2 🎁

Μονοϋδρική Κρεατίνη

1 αποτελέσματα

Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συμπληρώματα κρεατίνης που έχει αποδειχτεί ότι αυξάνουν τη σωματική απόδοση σε ασκήσεις υψηλής έντασης. Ανακάλυψε παρακάτω τη συλλογή μας.

Ταξινόμηση κατά:

Products

  • Κρεατίνη Creapure® Μικρομετροποιημένη
     

    Κρεατίνη Creapure® Μικρομετροποιημένη

    Έκπτωση 40% | Κωδικός: FLASH40

    Χρησιμοποιήστε τον κωδικό FLASH40 στο καλάθι για έκπτωση 40% στα best seller προϊόντα.

    *Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή μέχρι να εξαντληθούν τα αποθέματα. Μόνο ένας εκπτωτικός κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε παραγγελία, αλλά πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει όσες παραγγελίες επιθυμεί. Το ανώτερο ποσό έκπτωσης που μπορεί να επιβληθεί σε κάθε παραγγελία είναι 200€. Η έκπτωση εφαρμόζεται σε όλες τις συλλογές προϊόντων εκτός από τα εξαιρούμενα προϊόντα (δείτε εδώ https://www.myprotein.gr/all-offers/site-exclusions-greece-cyprus.list)
    Αγορά τώρα
    29.29€

Μονοϋδρική Κρεατίνη

Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές κρεατίνης, η οποία αποδεδειγμένα βελτιώνει τη φυσική απόδοση σε άσκηση υψηλής έντασης. Δες τώρα τη γκάμα των συμπληρωμάτων μονοϋδρικής κρεατίνης.

Τι είναι η μονοϋδρική κρεατίνη;

Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι μια μορφή κρεατίνης που είναι δημοφιλής στα αθλητικά συμπληρώματα διατροφής για την ικανότητά της να αυξάνει τη φυσική απόδοση. Έχουμε μια τεράστια γκάμα συμπληρωμάτων μονοϋδρικής κρεατίνης, που κυμαίνονται από δισκία έως σκόνες.

Ποια είναι τα οφέλη της μονοϋδρικής κρεατίνης;

Η μονοϋδρική κρεατίνη είναι μια μορφή κρεατίνης που μπορεί εύκολα να απορροφηθεί από το σώμα, βοηθώντας στην αύξηση της φυσικής απόδοσης σε διαδοχικές εκρήξεις βραχυπρόθεσμης άσκησης υψηλής έντασης. Καθώς η κρεατίνη βρίσκεται κυρίως σε πηγές τροφίμων όπως το κρέας και τα ψάρια, τα συμπληρώματά μας παρέχουν μια βολική, οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση-ιδιαίτερα χρήσιμη για όσους ακολουθούν φυτική διατροφή.

Ποιο είναι το καλύτερο συμπλήρωμα μονοϋδρικής κρεατίνης για μένα;

Διαθέτουμε μια μεγάλη ποικιλία συμπληρωμάτων μονοϋδρικής κρεατίνης που ταιριάζουν σε οποιουσδήποτε fitnessστόχους και ρουτίνας προπόνησης. Δες μερικές από τις παρακάτω επιλογές για να μάθεις ποια είναι η κατάλληλη για τον τρόπο ζωής σου.

Σκόνη Μονοϋδρικής Κρεατίνης — αυτή η σκόνη μπορεί να προστεθεί στα συνηθισμένα ροφήματά και smoothies σου, ή απλά να αναμειχθεί με νερό καθώς διατίθεται σε μια σειρά από δροσιστικές φρουτώδεις γεύσεις.

Ταμπλέτες Μονοϋδρικής Κρεατίνης — Αυτά τα εξαιρετικά βολικά δισκία περιέχουν 1g κρεατίνης το καθένα, καθιστώντας το απλό να λάβεις τη συνιστώμενη ποσότητα των 3g. Κατανάλωσε μόνο 3 δισκία με νερό ή χυμό πριν την προπόνηση.

Κρεατίνη Creapure — αυτή είναι η πιο αγνή μορφή κρεατίνης, η οποία υποβάλλεται σε αυστηρούς ελέγχους για να είμαστε σίγουροι ότι είναι απαλλαγμένη από προσμίξεις, με αποτέλεσμα να έχει99,99% περιεκτικότητα σε κρεατίνη.

Συχνέςερωτήσεις

Τι κάνει η μονοϋδρική κρεατίνη;

Η κρεατίνη είναι ένας "ανακυκλωτής ενέργειας" αφού το σώμα μας χρησιμοποιεί μια ένωση που ονομάζεται τριφωσφορική αδενοσίνη (ATP) για να παράγει ενέργεια. Η κρεατίνη βοηθά στην ανακύκλωση του χρησιμοποιημένου ATP ξανά στη χρήσιμη μορφή του.

Ποια είναι η καλύτερη μορφή μονοϋδρικής κρεατίνης;

Η μονοϋδρική κρεατίνη φαίνεται να είναι η πιο, αν όχι εξίσου, αποτελεσματική σε σύγκριση με όλες τις άλλες μορφές.

Τι είναι η μονοϋδρική (micronized)μικροποιημένη κρεατίνη;

Η μικροποιημένη (micronized) μονοϋδρική κρεατίνη υφίσταται όταν τα μόρια της κρεατίνης έχουν διαιρεθεί ή κοπεί. Αυτό αυξάνει την επιφάνειά τους, η οποία θα μπορούσε να αυξήσει την απορρόφηση και να μειώσει την ενόχληση στο στομάχι.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κρεατίνης και creapure;

Η Creapure είναι απλώς μια μορφή μονοϋδρικής κρεατίνης και θεωρείται ευρέως ότι είναι η πιο αγνή και καλύτερη ποιότητα μονοϋδρικής μικροποιημένης κρεατίνης στην αγορά σήμερα.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος λήψης μονοϋδρικής κρεατίνης;

Εξαρτάται απόλυτα από το επίπεδο υπομονής σου. Μπορείς είτε να κάνεις«φόρτωση» είτε να επικεντρωθείς σε μια πιο συνεπή πρόσληψη (ωστόσο η τελευταία επιλογή σημαίνει απλώς ότι χρειάζεται περισσότερος χρόνος πριν αρχίσεις να επωφελείσαι από τη συμπλήρωση της κρεατίνης). Η κατανάλωση μετά την προπόνηση μπορεί να είναι ο πιο βέλτιστος χρόνος λήψης, καθώς υπάρχουν μελέτες οι οποίεςέχουν δείξει ότι βοηθά στην ανάρρωση και προάγει πιο επιθυμητές αλλαγές στη σύσταση του σώματος.

Η μονοϋδρική κρεατίνη προκαλεί φούσκωμα;

Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι δυνατό, ειδικά αν επιλέξεις να κάνεις "φόρτωση". Η υπομονή μπορεί να είναι φίλος σου σε αυτό το σενάριο και μια πιο αργή, πιο συνεπής και μεθοδική προσέγγιση στη συμπλήρωση μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της φόρτωσης. Η δοκιμή άλλων μορφών, όπως η αιθυλεστερική κρεατίνη, μπορεί επίσης να βοηθήσει.

Η κρεατίνη προκαλεί κατακράτηση νερού;

Η κρεατίνη έλκει νερό στο κύτταρο, οπότε θα μπορούσε να προκαλέσει κάποια κατακράτηση. Ωστόσο, υπάρχουνκάποια προϊόντα με αρκετή ζάχαρη (λόγω της κρεατίνης που δεν έχει γεύση) και αυτά ίσως προκαλούσαν την ανεπιθύμητη κατακράτηση νερού και για αυτό υπήρχε αυτή η συσχέτιση στο παρελθόν.