Συμπληρώματα

Βιταμίνη β | Τι είναι και τροφές με βιταμίνη β

Η βιταμίνη Β, γνωστή και ως σύμπλεγμα βιταμινών β, αποτελείται απο 8 βιταμίνες  (B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9 και B12) οι οποίες διαδραματίζουν έναν σημαντικό ρόλο για την λειτουργία του σώματός μας. Κάθε βιταμίνη προσφέρει πληθώρα πλεονεκτημάτων στο σώμα και μπορεί να ληφθεί είτε από τρόφιμα είτε από συμπληρώματα διατροφής. 

2018-07-18 10:15:08Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Κρεατίνη πότε την παίρνουμε | Κρεατίνη πριν την προπόνηση ή μετά

Με λίγα λόγια, η κρεατίνη μπορεί να ληφθεί 30 λεπτά πριν την προπόνηση και αμέσως μετά την προπόνηση με το μεταπροπονητικό σας ρόφημα. Δείτε στο άρθρο γιατί! 

2018-07-18 09:53:16Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

bcaa| Τι είναι και ποια τα οφέλη τους;

Τα BCAA ή αλλιώς αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας είναι αρκετά περίφημα στον χώρο του fitness. Μπορείτε να τα βρείτε είτε σε σκόνη ή ταμπλέτες είτε ως βασικό συστατικό σε πολλές φόρμουλες pre-workout. 

2018-07-18 09:35:09Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Πρωτεΐνη σόγιας : η λύση στις φυτικές πρωτεϊνες

Όταν σκεφτόμαστε συμπληρώματα πρωτεΐνης, το μυαλό μας πηγαίνει σε αυτά του ορού γάλακτος (whey protein). Ενδέχεται όμως κάποιοι άνθρωποι να μη θέλουν, ή να μην μπορούν να καταναλώσουν whey ή γενικότερα πρωτεΐνη ζωικής προέλευσης. Η πρωτεΐνη σόγιας αποτελεί μια εξαιρετική λύση σε τέτοιες περιπτώσεις.

2018-07-03 21:41:36Από Nίκος Μιχαλόπουλος

Συμπληρώματα

Συμπληρώματα πρωτεΐνης | 9 εναλλακτικές σε φυτική πρωτεΐνη και καζεΐνη

Για τους πολλούς λάτρεις του γυμναστηρίου, αθλητές και άτομα που προσέχουν την διατροφή τους, τα συμπληρώματα πρωτεΐνης είναι συνώνυμα με την πρωτεΐνη γάλακτος. Υπάρχουν όμως και εναλλακτικές.

2018-06-29 17:11:28Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Βιταμίνη β12 | Τι προκαλεί η έλλειψη της;

Τι είναι η βιταμίνη Β12; Που βρίσκεται; Ποιες οι λειτουργίες της και ποια τα οφέλη της! Μάθετε τα πάντα σε αυτό το άρθρο.

2018-06-29 17:00:13Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Βιταμίνη d | Ποια είναι τα συμπτώματα ανεπάρκειας και τα οφέλη

Αρκετοί υποστηρίζουν ότι είναι καλό να περνάμε λίγο χρόνο κάθε μέρα στον ήλιο. Αυτό βοηθά στο να παράγει το σώμα βιταμίνη d. Τι είναι η βιταμίνη d και τι ρόλο διαδραματίζει στο σώμα μας; Πρέπει να λάβουμε συμπλήρωμα ή αρκεί η έκθεση στον ήλιο;

2018-06-27 10:18:10Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Χολίνη | Ποιά είναι τα οφέλη και η κατάλληλη δοσολογία

Η χολίνη είναι ένα φανταστικό συμπλήρωμα διατροφής με αρκετά οφέλη για την υγεία. Παρόμοια με την βιταμίνη Β, φτιάχνεται φυσικά στο συκώτι σας και έρχεται στη διατροφή σας από φυσικές πηγές όπως το συκώτι, το κρέας ή το ψάρι. Για τους χορτοφάγους, η χολίνη βρίσκεται σε αφθονία στους ξηρούς καρπούς, στο σπανάκι, στα φασόλια, στον αρακά, τα αυγά και το σιταρόχορτο.

2018-06-27 07:49:50Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Πρωτεΐνη αρακά (Pea protein) | Τι είναι και ποιές ιδιότητες έχει;

Φυτική πρωτεΐνη για χορτοφάγους και vegan; Στο παρακάτω άρθρο θα εξετάσουμε τι είναι η πρωτεΐνη αρακά , τι ιδιότητες έχει καθώς και τα πλεονεκτήματα από την κατανάλωση της. 

2018-06-26 16:18:49Από Bασίλης Σκωλίκης

Συμπληρώματα

Αντικαταθλιπτικά | Οι καλύτερες βιταμίνες για κατάθλιψη και καταπολέμηση άγχους

Παίρνετε συμπληρώματα διατροφής για την καλυτέρευση της φυσική σας υγείας; Γνωρίζατε όμως, ότι τα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να λειτουργήσουν και σαν αντικαταθλιπτικά και μπορούν να συμβάλουν εξίσου σημαντικά και στην καλυτέρευση της πνευματικής σας υγείας;

2018-06-18 09:15:04Από Katerina Baka