Πολιτική επιστροφής

Η Πολιτική Επιστροφών μας αποτελεί μέρος της, και πρέπει να διαβάζονται μαζί με, τους Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε αυτή την Πολιτική Επιστροφών ανά πάσα στιγμή. Αυτή η Πολιτική Επιστροφών ανανεώθηκε για τελευταία φορά στις 02/07/2012.


Η Πολιτική Επιστροφών μας είναι πολύ απλή.

Όταν λάβετε το προϊόν σας, πρέπει να το ελέγξετε όσο το δυνατόν συντομότερα μετά την παραλαβή και πάντα πριν από τη χρήση.

Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι ο Αριθμός Άδειας Επιστροφής έχει ληφθεί πριν επιχειρήσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε μας

Το δικαίωμά σας να αλλάξετε γνώμη

Έχετε 14 ημέρες να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός την πολιτική επιστροφής μας, η οποία αρχίζει από την ημέρα που λάβατε το προϊόν.

Είναι πολύ απλό, ακολουθήστε τα βήματα που αναφέρονται παρακάτω (παρακαλούμε επισκεφθείτε το τμήμα με τίτλο «Τι πρέπει να κάνετε για να επιστρέψετε το προϊόν σας σε εμάς»)

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε.

Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όταν λαμβάνετε ένα προϊόν που παίρνετε λογικές φροντίδα του όταν το δοκιμάσετε / επιθεωρησετε, π.χ. βεβαιωθείτε ότι όλες οι σφραγίδες ασφαλείας ή ετικέτες είναι άθικτες.

Λάθος προϊόν ελήφθη

Απολογούμαστε εάν λάβατε το λάθος προϊόν. Αυτό δεν είναι συχνό λάθος και θέλουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό

Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά στοιχεία

Παρακαλώ δεχτείτε τη συγνώμη μας, εάν έχετε λάβει προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό. Καταλαβαίνουμε πόσο απογοητευτικό αυτό μπορεί να είναι και θέλουμε να επιλύσουμε αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.

Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Θα πρέπει να μας πείτε τι ακριβώς είναι το σφάλμα το συντομότερο δυνατόν μετά την ανακάλυψη της βλάβης και θα σας ενημερώσουμε για το τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια.

Η Πολιτική Επιστροφών μας για ελαττωματικά προϊόντα υπερασπίζεται τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Προϊόν δεν ελήφθη

Απολογούμαστε εάν δεν έχετε λάβει το προϊόν σας. Αυτό δεν συνηθίζεται και θέλουμε να επιλύσουμε αυτό το συντομότερο δυνατό για σας.

Για να λάβετε επιστροφή ή αντικατάσταση, πρέπει να μας ενημερώσετε ότι δεν έχετε λάβει το προϊόν σας εντός 21 ημερών από την ημέρα την οποία θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση ότι το αντικείμενο είχε αποσταλεί από την αποθήκη.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας

Η πολιτική επιστροφών μας δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με άλλα νόμιμα δικαιώματά, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της βρετανικής κυβέρνησης στο : www.direct.gov.uk ή επικοινωνήστε Απευθείας Καταναλωτές, η υπηρεσία παροχής σύμβουλων στους καταναλωτές σχετικά με 08454 04 05 06.

Τι πρέπει να κάνετε για να επιστρέψετε το στοιχείο σας σε εμάς

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας μέσω του ηλεκτρονικού κέντρου μηνυμάτων μας ή καλέστε μας στο 0845 094 9889
Θα πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας με τον αριθμό της παραγγελίας σας, το προϊόν που επιστρέφετε και τον λόγο της επιστροφής. Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε ένα μοναδικό αριθμό άδειας επιστροφής και θα επιβεβαιώσουμε τη διεύθυνση που πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν.
Παρακαλώ πακετάρετε το προϊόν με ασφάλεια και συμπεριλάβετε στο εσωτερικό της συσκευασίας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνση σας
Παρακαλούμε προμηθευτείτε μία απόδειξη αποστολής από το ταχυδρομείο όταν στείλετε το στοιχείο σας σε εμάς. Η απόδειξη των ταχυδρομικών τελών δεν κοστίζει τίποτα αλλά χωρίς αυτό, όμως, δεν μπορεί να είναι σε θέση να επεξεργαστεί την επιστροφή ποσού ή την αντικατάσταση σας και στη σπάνια περίπτωση που το στοιχείο σας χάνεται κατά τη μεταφορά
Αν ζητήσετε την αντικατάστασή της και το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, εμείς θα επεξεργαστεί την επιστροφή πίσω στην αρχική της πιστωτικής / χρεωτικής κάρτας / PayPal λογαριασμό που χρησιμοποιείται για να αγοράσετε το στοιχείο.

Κάθε προϊόν που έχουν αποδεχθεί και στη συνέχεια επιστρέφετε είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει στην αποθήκη μας. Παρακαλούμε, επομένως, να βεβαιωθείτε ότι έχετε στείλει το προϊόν σας πίσω σε μας χρησιμοποιώντας υπηρεσία παράδοσης που σας ασφαλίζει για την αξία των εμπορευμάτων.

Τί θα κάνουμε μετά

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται σε μας ελέγχονται από το Τμήμα Επιστροφών μας.

Αν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων τότε θα σας επιστρέψουμε την τιμή του προϊόντος σας (συμπεριλαμβανομένου του κόστους της παράδοσης).

Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας που έχει ακυρωθεί, και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή.

Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας που έχει ακυρωθεί, και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή.

Επιστροφή εμπορευμάτων αντικατάστασης

Εάν ένα προϊόν που έχετε παραγγείλει βρέθηκε ελαττωματικό και αντικαταστήθηκε, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε σχέση με το προϊόν αντικατάστασης εντός 7 εργάσιμων ημερών, από την ημέρα αφότου λάβατε το στοιχείο αντικατάστασης και λάβετε μια επιστροφή.

Κόστος επιστροφής προϊόντων

Παρακαλώ σημειώστε ότι μπορούμε να επιστρέψουμε μόνο τα ταχυδρομικά έξοδα για την επιστροφή ενός στοιχείου όταν:

σας στείλαμε το λάθος προϊόν, ή

το στοιχείο είναι χαλασμένο ή ελαττωματικό? ή

όταν θα κάνετε επιστροφή ενός αντικατάστατου προϊόντος που δεν θέλετε να κρατήσετε.

Δεν θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής για τα στοιχεία που βρέθηκαν να είναι σε καλή κατάσταση λειτουργίας. Τα κόστα επιστροφής του προϊόντος πίσω σε σας θα εξαρτηθεί από το είδος του προϊόντος και θα σας ανακοινωθεί όταν η διαδικασία ελέγχου έχει ολοκληρωθεί.

Πολιτική Επιστροφής Χριστουγέννων

Δεν θέλουμε να ανησυχείτε για τίποτα κατά τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών των Χριστουγέννων, έτσι ώστε να μπορείτε να χαλαρώσετε και να αγοράσετε όλα τα δώρα σας πριν τα Χριστούγεννα.

Έχουμε λοιπόν μια εκτεταμένη πολιτική επιστροφών για τα Χριστούγεννα - όλα τα στοιχεία που αγοράστηκαν μετά τις 31 Οκτωβρίου μπορεί να επιστραφούν μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου του νέου χρόνου.

Παράπονα

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο έχουμε χειριστεί την επιστροφή, αντικατάσταση ή επισκευή οποιουδήποτε προϊόντος, απολογούμαστε. Θέλουμε να επιλύσουμε το θέμα το γρηγορότερο δυνατό. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας στο 0845 094 9889, στο feedback@myprotein.com ή ταχυδρομικώς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.