Συμπληρώματα

Οι ερωτήσεις σου για την κρεατίνη απαντήθηκαν από διατροφολόγο

Κρεατίνη. Ίσως το πιο πολυσυζητημένο συμπλήρωμα στην αγορά. Έχει καταφέρει να συζητιέται σε όλα τα γυμναστήρια εδώ και χρόνια, με τις φήμες να εξαπλώνονται παντού. Αλλά έχουμε καλά νέα, οι φήμες δεν είναι αληθινές.

Τα προηγούμενα βίντεό μας για την κρεατίνη δεν κατάφεραν να ξεδιψάσουν την ανάγκη σου να μάθεις περισσότερα για αυτό το συμπλήρωμα. Ευτυχώς, ο διατροφολόγος μας Richie Kirwan είναι εδώ για να σταματήσει τις φήμες και να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σου σχετικά με την κρεατίνη.

Μπορεί κάτι να επηρεάσει την κρεατίνη στη συνδυασμένη κατανάλωση;

Δύο από τα αγαπημένα μας πράγματα. Καφές και κρεατίνη. Δυστυχώς, έχει υπάρξει κάποια έρευνα που υποδηλώνει ότι η καφεΐνη μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα της κρεατίνης. Αν και αυτό δεν είναι ιδιαίτερα προβληματικό, σημαίνει απλώς ότι ίσως πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός με την κατανάλωση καφέ για να αξιοποιήσεις στο έπακρο την κρεατίνη σου.

Πόσο καιρό χρειάζεται για να πέσουν τα επίπεδα κρεατίνης από το μυϊκό σύστημα; 

Εάν οι μύες σου είναι πλήρως κορεσμένοι, μπορεί να χρειαστούν 4-6 εβδομάδες για να πέσουν τα επίπεδα κρεατίνης σου στο φυσιολογικό. Τι θα συμβεί; Οχι πολλά. Μπορεί να χάσεις λίγο βάρος – αυτό θα είναι υγρά. Μπορεί επίσης να μην αποδίδεις τόσο καλά στο γυμναστήριο. Αλλά δεν πρόκειται να χάσεις ξαφνικά όλους τους μυς σου.

Τι είναι η Creapure;

Η Creapure είναι μια συγκεκριμένη μορφή μονοϋδρικής κρεατίνης. Μία από τις πιο αγνές μορφές κρεατίνης που διατίθενται στην αγορά. Καθαρότητα 99,9% σε σύγκριση με καθαρότητα 98-99%.

Τι είναι η μικροιονισμένη κρεατίνη;

Όπως ίσως έχεις πολύ σωστά ήδη μαντέψει, η μικροιονισμένη κρεατίνη είναι κρεατίνη που έχει μικροιονιστεί. Αυτό σημαίνει ότι η σκόνη είναι μικρότερη και λεπτότερη, δίνοντάς της μεγαλύτερη επιφάνεια από την συνηθισμένη κρεατίνη. Αυτό αυξάνει την απορρόφηση και μειώνει τον κίνδυνο στομαχικών διαταραχών.

Παρόλα αυτά ο Richie πιστεύει ότι εάν η μονοϋδρική κρεατίνη δεν σου προκαλεί στομαχικές διαταραχές, τότε δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις μικροιονισμένη κρεατίνη.

Με λίγα λόγια

Υπάρχουν πολλά περισσότερα εάν θες απλά δες το βίντεο εδώ. Θα εντυπωσιαστούμε αν έχεις περισσότερες ερωτήσεις μετά από αυτό. Αλλά αν έχεις, άφησε ένα σχόλιο στο βίντεο.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Writer and expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Έκπτωση 40% σε Αμινοξέα & βιταμίνες | Χωρίς Κωδικό + Έκπτωση 25% σε επιλεγμένα προϊόντα | Kωδικός: BS25 Περισσότερα