0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Συμπληρώματα

Γιατί η Βιταμίνη B12 είναι σημαντική για τους Vegan;

Οι Vegans που χρησιμοποιούν επαρκείς ποσότητες από βιταμίνη B12 είναι λιγότερο πιθανό να πάσχουν από ανεπάρκεια βιταμίνης B12 σε σχέση με τον τυπικό κρεατοφάγο. Για αυτό το λόγο, η Myprotein σχεδίασε μια νέα βιταμίνη B12 με γνώμονα τους Vegan.

Γιατί η Βιταμίνη B12 είναι σημαντική για τους Vegan;

Η πολύ χαμηλή πρόσληψη Β12 μπορεί να προκαλέσει αναιμία και βλάβη στο νευρικό σύστημα. Οι μόνες αξιόπιστες πηγές vegan για B12 είναι τα τρόφιμα εμπλουτισμένα με Β12 και τα συμπληρώματα Β12. Κάθε μερίδα της βιταμίνης Β12 της MyProtein περιέχει 1.000mcg βιταμίνη B12 και 400mcg φολικό οξύ. Εάν δεν είστε ακόμα πεισμένος/η για τα οφέλη της βιταμίνης Β12 και όλα όσα κάνει για την υγεία σας, εδώ θα δείτε τα οφέλη μαζεμένα.

Η Βιταμίνη Β12:
– συμβάλλει στον φυσιολογικό μεταβολισμό της ενεργειακής απόδοσης
– συμβάλλει στην κανονική λειτουργία του νευρικού συστήματος
– συμβάλλει στον κανονικό σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων

Αυτή η βιταμίνη βρίσκεται κυρίως στο κόκκινο κρέας. Είναι απαραίτητη για την μυϊκή δύναμη και τα υψηλά ενεργειακά επίπεδα. Βοηθάει σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής σε συνδυασμό με τους προπονητικούς στόχους σας και τους στόχους fitness σας. Για τους Vegan, είναι μια από τις βιταμίνες που την συστήνουμε ανεπιφύλακτα μιας και θα την βρουν δύσκολα στις τροφές που επιλέγουν. Αξιόπιστες πηγές vegan για B12 είναι φυτικά γάλατα, τα προϊόντα σόγιας και ορισμένα δημητριακά. Τα τρόφιμα όμως είναι περιορισμένα και έτσι τα συμπληρώματα B12 είναι ένας σίγουρος τρόπος να λάβετε ό,τι χρειάζεται το σώμα σας.

Υπάρχουν αρκετοί μύθοι για τους αθλητές vegan!  Υπάρχει, ωστόσο, αναμφισβήτητα μια κοινή ανησυχία για τους αθλητές και τους bodybuilders βίγκαν ειδικότερα διότι η στέρηση του κρέατος και των γαλακτοκομικών προϊόντων από τη διατροφή τους μπορεί να σημαίνει ότι δεν παίρνουν ό, τι χρειάζονται για να φτάσουν τους στόχους που έχουν στο μυαλό τους.

Μια ανεπάρκεια βιταμίνης Β12 δεν αποτελεί ανησυχία μόνο για τους αθλητές, όμως. Μπορεί να έχει επίδραση στην καθημερινή σας υγεία που ίσως δεν έχετε συνειδητοποιήσει αν δεν δοκιμάσετε να λάβετε την βιταμίνη αυτή από συμπληρώματα.

Ακόμη και για τους μη vegan, η ικανότητα του σώματός σας να απορροφά τη βιταμίνη Β12 από τα τρόφιμα επιβραδύνεται.

Ποιες είναι οι παρενέργειες και πώς μπορείτε να διαπιστώσετε εάν τα επίπεδα B12 είναι χαμηλά;

Μπορεί να αισθάνεστε πιο αργός/η και πιο αδύναμος/η από ό, τι πριν, παρά το γεγονός ότι τρώτε καλά και είστε ενυδατωμένοι ή κοιμάστε καλά.

Μπορεί να εμφανίσετε περίεργες αισθήσεις, να αισθανθείτε ταλαντευόμενοι ή ζαλάδες.

Το δέρμα σας μπορεί να φαίνεται πιο ζεστό. Με ανεπάρκεια Β12, τα ερυθρά αιμοσφαίρια που έχετε είναι πολύ εύθραυστα και σπάνε προκαλώντας απελευθέρωση της χρωστικής χολερυθρίνης που δίνει στο δέρμα μια κίτρινη χροιά.

Πολύ χαμηλά επίπεδα Β12 μπορεί να προκαλέσουν αναιμία και βλάβη στο νευρικό σας σύστημα.

Η Β12 απαιτείται σε μικρότερες ποσότητες από άλλες βιταμίνες. Δέκα μικρογραμμάρια B12 την ημέρα προμηθεύει όσο το σώμα σας όσο περίπου θα χρησιμοποιήσει. Τα συμπτώματα της ανεπάρκειας μπορεί να διαρκέσουν πέντε ή περισσότερα χρόνια για να αναπτυχθούν σε ενήλικες, αν και μερικοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα σε πολύ λιγότερο χρόνο. Συχνά τα συμπτώματα του πόνου, της κούρασης ή των ψευδαισθήσεων αναπτύσσονται σταδιακά σε διάστημα αρκετών μηνών έως ενός έτους, πριν αναγνωριστούν ότι οφείλονται σε ανεπάρκεια Β12. Ωστόσο, συνήθως το πρόβλημα λύνεται σε δύο εβδομάδες μετά τη λήψη συμπληρωμάτων Β12.

 

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα