0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Συμπληρώματα

L-Κιτρουλίνη: Ένα από τα καλύτερα Pre-Workout συμπληρώματα

Τι είναι η Κιτρουλίνη (Citrulline Malate) και γιατί είναι απο τα καλύτερα Pre-Workout συμπληρώματα;

Η Citrulline Malate είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους φτιάχνουν homemade προεξασκητικά ροφήματα ή για όσους θέλουν μυϊκά πρηξίματα δίχως διεγερτικά και καφεΐνη.

H κιτρουλίνη είναι ένα αμινοξύ το οποίο μετατρέπεται σε L-αργινίνη στα νεφρά, το οποίο σημαίνει ότι η L-κιτρουλίνη είναι μια πιο αποτελεσματική μέθοδος για την αύξηση των επιπέδων L-αργινίνης  στο σώμα από ότι τα συμπληρώματα L-αργινίνης. Επομένως, σύμφωνα με έρευνες, είναι πιο δραστικό σαν αγγειοδιασταλτικό από την αργινίνη. Είναι ένα από τα τρία αμινοξέα στον κύκλο της ουρίας, μαζί με την L-αργινίνη και L-ορνιθίνη. Χρησιμοποιείται σαν συμπλήρωμα για την βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων και την υγεία της καρδιάς. Οδηγεί σε μειωμένη κόπωση και βελτιωμένη αντοχή τόσο για αερόβια όσο και για αναερόβια παρατεταμένη άσκηση.

Επιπρόσθετα, αυξάνει το περιεχόμενο του πλάσματος σε ορνιθίνη και αργινίνη. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνει τη διαδικασία ανακύκλωσης της αμμωνίας και το μεταβολισμό του νιτρικού οξειδίου, ενώ χρησιμοποιείται επίσης για την ανακούφιση της στυτικής δυσλειτουργίας που προκαλείται από υψηλή αρτηριακή πίεση, μιμούμενο τη δράση αντίστοιχων φαρμάκων.

H L-αργινίνη και η L-ορνιθίνη υπόκεινται σε μειωμένη απορρόφηση όταν λαμβάνονται σε δόσεις των 10 g ή περισσότερο, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε διάρροια. Αντίθετα, η κιτρουλίνη δεν έχει αυτή την παρενέργεια, και δεδομένου ότι αυξάνει τα επίπεδα των τριών αμινοξέων στο πλάσμα, γενικά προτιμάται η χρήση και των 2 αμινοξέων ταυτόχρονα, με έμφαση στη μεγαλύτερη δοσολογία της κιτρουλίνης και λιγότερο στην αργινίνη.

Από τροφές, βρίσκεται σε υψηλή περιεκτικότητα στο καρπούζι (από εκεί προέρχεται και η ονομασία του καρπουζιού ως Citrullus Vulgaris).

Ποια είναι η κατάλληλη δοσολογία για την λήψη Κιτρουλίνης;

 Προτεινόμενη δοσολογία: 6-8 γραμμάρια πριν την άσκηση.

 

Δείτε αυτό τον συνδυασμό:

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα