Συμπληρώματα

THE Pre-Workout+ – Η νέα γενιά στα συμπληρώματα

Γράφτηκε από την συγγραφέα: Lauren Dawes

Έγινε διατροφικός έλεγχος από την: Jennifer Blow, πιστοποιημένη διατροφολόγο

Το ιδανικό συμπλήρωμα για πριν την προπόνηση. Η ισχυρή μας φόρμουλα THE Pre-Workout+ έχει σχεδιαστεί ώστε να ξεπεράσετε τα όρια σας σε κάθε προπόνηση.

thepreworkout

Απελευθέρωση καφεΐνης διπλής φάσης

Η καφεΐνη είναι ένα σημαντικό και δημοφιλές προεξασκητικό συστατικό. Οι επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει τα πλεονεκτήματα της στην άσκηση και ιδιαίτερα στην καθυστέρηση της κόπωσης1 και στην αύξηση της δύναμης του ατόμου.2

Σε συνδυασμό με την καινοτόμο τεχνολογία PhaseTech™ αργής απελευθέρωσης, θα έχετε συνεχή ενέργεια, χωρίς να πέσει απότομα. Τα εξελιγμένα σφαιρίδα με τις ειδικές επικαλύψεις τους, θα σας δώσουν μια πιο σταθερή σειρά ενεργειακών αυξήσεων σε φάσεις – κάτι ιδανικό για μια μακρύτερη, ισχυρότερη προπόνηση.

Σας κούρασαν τα νεύρα που προκαλεί η καφεΐνη; Το έχουμε σκεφτεί και αυτό. Έχουμε εισάγει το αμινοξύ θεανίνη ώστε να βοηθήσουμε να μειωθούν οι ανεπιθυμήτες ενέργειες της καφεΐνης, αφού έρευνες δείχνουν οτι μειώνει τις ψυχολογικές και φυσιολογικές αντιδράσεις στο στρες. 13 

Βελτιώνει τη συγκέντρωση και την αντοχή

Πολλές φορές το πρόβλημα με τις παραγωγικές προπονήσεις δεν αφορά στην φυσική κατάσταση, αλλά είναι στο μυαλό. Φτάνει απόγευμα δευτέρας, μετά από μια μεγάλη μέρα με αρκετή δουλειά, ο καναπές μοιάζει περισσότερο ελκυστικός από οτι το ρακ του σκουώτ, σωστά;

Το THE Pre-Workout+ είναι η λύση. Η καφεΐνη όχι μόνο βοηθά την συγκέντρωση και την ετοιμότητα3, αλλά έχουμε κιόλας εισάγει νέα συστατικά όπως huperzine-A και alpha-GPC, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν την νευρολογική συγκέντρωση.4,5

Μια μελέτη από το Journal of the International Society of Sports Nutrition έχει δείξει συγκεκριμένα ότι το alpha-GPC μπορεί να είναι επωφελές τόσο για σωματικές όσο και για ψυχικές επιδόσεις.5

Επιπλεόν, περιέχει δημοφιλή συστατικά όπως βήτα αλανίνη για αντοχή, ταυρίνη και τυροσίνη για νευρολογική σύγκεντρωση. 

Αυξάνει την αγγειοδιαστολή

Ένα προεξασκητικό συμπλήρωμα χωρίς το μυϊκό πρήξιμο; Στο THE Pre-Workout+ έχουμε βάλει τρομερά συστατικά τα οποία δεν έχουμε ξαναχρησιμοποιεί όπως το  VASO6™ και το εκχύλισμα hawthorn berry έχουν προστεθεί για τις φυσικά αγγειοδιασταλτικές τους επιδράσεις.6

Η αγγειοδιαστολή σημαίνει αυξημένη ροή αίματος, η οποία με τη σειρά της σημαίνει ότι περισσότερο οξυγόνο μπορεί να παραδοθεί στους μύες για παραγωγή ενέργειας και παροχή θρεπτικών συστατικών.

Το VASO6™ είναι ένα πατενταρισμένο εκχύλισμα πράσινου τσαγιού που έχει φυσικές αγγειοδιασταλτικές ιδιότητες. Οι κλινικές δοκιμές έδειξαν ότι είναι 10 φορές πιο αποτελεσματικές από την αργινίνη, ένα συνηθέστερο συστατικό πριν από την προπόνηση – καταναλώνοντας 300mg VASO6 ™ το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε αγγειοδιαστολή έως και 50% 7 ενώ 7g αργινίνης οδηγούν μόνο σε 5% .8

Αυξημένη απορρόφηση θρεπτικών συστατικών

Και τέλος, με τόσα συστατικά που έχουν ερευνητικό υπόβαθρο, φαίνεται ότι πρόκειται για ένα άριστο συμπλήρωμα. Έχουμε εισάγει AstraGin®, η οποία βελτιώνει την απορρόφηση των αμινοξέων,9 και BioPerine®, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απορρόφηση βιταμινών και ανόργανων συστατικών.10

Το δεύτερο πλεονέκτημα είναι αρκετά σημαντικό και έχει B12 και C, τα οποία είναι και φυσικοί ενεργοποιητές και υποστηρίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα – ιδανικό για πριν από την προπόνηση.11,12

Για ποιόν ειναι;

Το THE Pre-Workout+ είναι ιδανικό για οποιον θέλει να κάνει άριστες προπονήσεις! 

Πότε να το λάβω;

Προτείνουμε την κατανάλωση 30 λεπτά πριν την προπόνηση. Αυτό δίνει στο σώμα σας την ευκαιρία να ξεκινήσει την επεξεργασία αυτών των συστατικών υψηλής απόδοσης, έτσι μπορείτε να ξεκινήσετε με αρκετή ενέργεια! Και με την μοναδική τεχνολογία αργής απελευθέρωσης PhaseTech™, αυτό το συναίσθημα θα διαρκέσει. 1,2

Με λίγα λόγια

Υπέροχο μείγμα για άριστα αποτελέσματα. Απελευθερώστε τη δύναμή σας με το PhaseTech™ — τη νέα γενιά στα συμπληρώματα.

 

 

 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Βιβλιογραφία

  1. Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance.Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp.111-138.
  2. Graham, T. (2001). Caffeine and ExerciseSports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  3. Directorate General Health and Food Safety.
  4. Zhang, H. and Tang, X. (2006). Neuroprotective effects of huperzine A: new therapeutic targets for neurodegenerative diseaseTrends in Pharmacological Sciences, 27(12), pp.619-625.
  5. Parker, A., Byars, A., Purpura, M. and Jager, R. (2015). The effects of alpha-glycerylphosphorylcholine, caffeine or placebo on markers of mood, cognitive function, power, speed, and agilityJournal of the International Society of Sports Nutrition, 12(1).
  6. Rigelsky, J. and Sweet, B. (2002). Hawthorn: pharmacology and therapeutic uses.American Journal of Health-System Pharmacy, 59(5), pp.417-422.
  7. U.S. Patent No 6,706,756 BI, Fig.7
  8.  Schlaich MP, Jacobi J, John S, Delles C, Fleischmann I, Schmieder RE. (2000). Is l-arginine infusion an adequate tool to assess endothelium-dependent vasodilation of the human renal vasculature. Clin Sci (Lond). 99 (4), 293-302.
  9. AstraGin; NuLivScience; “Clinically Demonstrated to Significantly Increase the Absorption of Amino Acids, Peptides, Vitamins, and Other Nutrients in Intestinal Cells to enhance the Nutritional Value of Targeted functional Foods and Supplements
  10. Majeed, M., Badamaev, V. and Rajendran, R. (1998). Use of Piperine as a Bioavailability Enhancer.United States Patent.
  11. Vitamin B12 and C contribute to the reduction of tiredness and fatigue.
  12. Vitamin B12 and C contribute to the normal function of the immune system.
  13. Kimura, K., Ozeki, M., Juneja, L. and Ohira, H. (2007). L-Theanine reduces psychological and physiological stress responses. Biological Psychology, 74(1), pp.39-45.


Παναγιώτης Περεντής

Παναγιώτης Περεντής

Διατροφολόγος- Διαιτολόγος και Αθλητής Taekwondo

O Περεντής Παναγιώτης είναι διαιτολόγος, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διπλωματική του διατριβή αφορούσε το μεταβολισμό του σιδήρου σε υπερμαραθωνοδρόμους αθλητές. Από τον Οκτώβρη του 2017 συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΤΕΦΑΑ ‘’Βιολογία της Άσκησης’’ με κατεύθυνση Εργοφυσιολογία. Αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog, το Powerdieting https://powerdieting.wordpress.com/ για θέματα σχετικά με τη διατροφή, την άσκηση και την αυτοβελτίωση. Επίσης συνεργάζεται με το site logodiatrofis.gr https://logodiatrofis.gr/sinergetes-omadas-logodiatrofis/panagiwtis-perentis . Μένει συνεχώς ενημερωμένος γύρω από οποιοδήποτε θέμα αφορά τη διατροφή και την άσκηση διαβάζοντας δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα και παρακολουθώντας συνέδρια. Εργάζεται ως διαιτολόγος και απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και ασκούμενους που θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα του σώματός τους και τις επιδόσεις στο άθλημα / προπόνηση τους παράλληλα με την υγεία τους και επίσης δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα γυμναστηρίου. Στο παρελθόν, έχει συνεργαστεί με γυμναστήρια της αλυσίδας Yava. Επιπλέον, βοηθά και προετοιμάζει αγωνιστικά αθλητές του Powerlifting. Τα τελευταία 5 έτη είναι αθλητής Powerlifting (μέλος της ΑΕΚ εδώ και 2 χρόνια) με πολλές διακρίσεις τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο (1η θέση στην κατηγορία των 83 κιλών στα πανελλήνια πρωταθλήματα του 2016 και 2017 και 14η θέση στο Ευρωπαϊκό ρωτάθλημα της EPF το 2017). Γενικότερα του αρέσει η άσκηση και ο αθλητισμός και στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με taekwondo, μπάσκετ, ποδηλασία κ.ά. ενώ προπονείται στο γυμναστήριο εδώ και 10 χρόνια.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα