Protein Powder For Beginners

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ;

Τώρα ξέρουμε ότι σκέφτεστε ότι «οι πρωτεΐνες είναι μόνο για bodybuilders». Αυτό όμως δεν ισχύει. Οι πρωτεΐνες είναι για όλους. Είτε τρέχεις, είτε κάνεις ποδήλατο, είτε κάνεις yoga είτε απλά κάνεις βάρη.

Η πρωτεΐνη συμβάλλει στην μυϊκή ανάπτυξη και αποκατάσταση, αλλά φυσικά αυτό δεν σημαίνει πάντα ότι θα πάρεις μυϊκό όγκο.

ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Υπάρχουν πολλές απόψεις αναφορικά με τα συμπληρώματα πρωτεΐνης με αποτέλεσμα ο κόσμος να μπερδεύεται. Το κάναμε εύκολο για εσάς και απαντήσαμε σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις του κόσμου σχετικά με την πρωτεΐνη.

Τα ροφήματα πρωτεΐνης χρησιμοποιούνται από το μυϊκό μας σύστημα με τρεις τρόπους: μυϊκή ανάπτυξη, μυϊκή αποκατάσταση και προστασία της μυϊκής μάζας. Αν θέλεις να χτίσεις μυϊκή μάζα ή να έχεις σωστή αποκατάσταση, τα ροφήματα πρωτεΐνης είναι ένας αρκετά βολικός τρόπος για να αυξήσεις την πρωτεϊνική πρόσληψή σου ώστε να το κάνεις με ελάχιστο κόστος. Και φυσικά η γεύση είναι τέλεια!

Μια δίαιτα με αυξημένη πρόσληψη πρωτεΐνης θα οδηγήσει σε αυξημένη μυϊκή μάζα, αφού το μυϊκό σύστημα δομείται από πρωτεΐνη. Αλλά μην ξεχνάς ότι για να αυξήσεις την καθαρή μυϊκή μάζα σου, απαιτείται και προπόνηση με αντιστάσεις. Αλλιώς, η επιπρόσθετη πρωτεΐνη και οι θερμίδες από την διατροφή σου μπορεί να αποθηκευτούν ως λίπος.

Αρχικά, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των ροφημάτων πρωτεΐνης και τον υποκατάστατων γεύματος. Οι σκόνες πρωτεΐνης συμβάλλουν στην ανάπτυξη και αποκατάσταση των μυών και δεν προορίζονται να υποκαταστήσουν τα καθημερινά σου γεύματα. Αντιθέτως, πρέπει να λαμβάνονται ως μέρος μια υγιούς, ισορροπημένης διατροφής, ως ένας βολικός τρόπος να αυξήσεις την πρόσληψη πρωτεΐνης σου με χαμηλό κόστος.

Τα υποκατάστατα γεύματος είναι διατροφικά σχεδιασμένα ώστε να αντικαταστήσουν ένα γεύμα. Είναι ιδανικά ως ένα γρήγορο γεύμα αν δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις, σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή.

Όπως κάθε άλλη πηγή ενέργειας, αν καταναλώσεις περισσότερο από όσο καις, υπάρχει το ρίσκο αύξησης βάρους. Αλλά αν είναι αυτός ο στόχος σου, τα ροφήματα πρωτεΐνης έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά και λιγότερους υδατάνθρακες (ανάλογα με το τι θα διαλέξεις) και συμβάλλουν στην αύξηση μυϊκής μάζας, αντί του λίπους.

12 νόστιμες πρωτεϊνικές συνταγές για κάθε μέρα


Ένα πρωτεϊνικό ρόφημα δεν χρειάζεται να αναμιγνύεται μόνο με νερό και να καταναλώνεται μόνο μετά από μια προπόνηση. Στην πραγματικότητα, μπορείς να το απολαύσεις ως μέρος ενός ισορροπημένου γεύματος, να σε προετοιμάσει για την ημέρα, ή ακόμα και να βάλεις κιλά εάν αυτό επιθυμείς.

Έχουμε συγκεντρώσει μερικές από τις καλύτερες συνταγές πρωτεΐνης για κάθε περίσταση για να σε εμπνεύσουμε και να αναβαθμίσεις το κλασικό σου ρόφημα πρωτεΐνης. Ας αρχίσουμε.

Διάβασε περισσότερα