Συμπληρώματα

Βιταμίνες την υγεία και το σώμα σας | Ανακαλύψτε την σειρά Myvitamins

 Οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι απαραίτητα μικροθρεπτικά συστατικά που βοηθούν το σώμα σας με τόσες ζωτικές λειτουργίες – από την υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος μέχρι και τη διατήρηση των μυών σας όπως θα έπρεπε.

Δείτε όλη την σειρά Myvitamins .

Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι συνήθως αρκετή για να βεβαιωθείτε ότι τακτοποιείτε τις συνιστώμενες ημερήσιες δόσεις σας, ωστόσο πολλοί άνθρωποι στρέφονται σε συμπληρώματα βιταμινών και μετάλλων ως ένα βολικό τρόπο για να τα συμπληρώσετε – ειδικά εάν δεν τρώνε συχνά φρούτα και λαχανικά ή δεν τρώτε συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων λόγω διατροφικών επιλογών.

Για παράδειγμα, όσοι ακολουθούν ένα φυτικό τρόπο ζωής συχνά συνιστάται να χρησιμοποιούν συμπληρώματα βιταμίνης Β12 για την αποφυγή ανεπάρκειας, όπως αυτά βρίσκονται κυρίως στο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα συμπληρώματα μπορούν επίσης να είναι μια πιο οικονομικά αποδοτική επιλογή, για παράδειγμα, όταν πρόκειται να λάβετε την απαιτούμενη ποσότητα των απαραίτητων λιπαρών οξέων όπως το ωμέγα-3.

Εδώ είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους αυτά τα μικρά αλλά ισχυρά μικροθρεπτικά συστατικά μπορούν να σας ωφελήσουν:

Ανοσοποιητικό σύστημα


Υπάρχει κάποια αλήθεια πίσω από το ρητό του «ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα», ξέρετε. Πολλές βιταμίνες και μέταλλα παίζουν βασικό ρόλο στην υποστήριξη του ανοσοποιητικού σας συστήματος – βοηθώντας σας να καταπολεμήσετε τις ασθένειες και να νιώθετε κάθε μέρα καλύτερα. Αντί να στραφείτε στα φάρμακα με το πρώτο σύμπτωμα, ίσως αξίζει να δοκιμάσετε ένα μείγμα πολυβιταμινών, όπως οι  Ημερήσιες Πολυβιταμίνες  ή ο Ψευδάργυρος .

Το αίσθημα ότι είστε σε φόρμα μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στις προπονήσεις σας. Εάν έχετε ένα ταραχώδες πρόγραμμα προπόνησης και δεν έχετε την πολυτέλεια να παραλείψετε μια προπόνηση, τότε η βιταμίνη C μπορεί να είναι ένα πραγματικά χρήσιμο συμπλήρωμα για να γίνει μέρος της ρουτίνας σας.

Έχει αποδειχθεί ότι υποστηρίζει την κανονική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος – ειδικά κατά τη διάρκεια και μετά από έντονη σωματική άσκηση.

Μεταβολισμός


Πολλές βιταμίνες και μέταλλα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό σας – συμβάλλοντας στην διάσπαση μιας ποικιλίας διαφορετικών θρεπτικών συστατικών, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το σώμα σας. Οι βιταμίνες Β βοηθούν στην υποστήριξη του φυσιολογικού μεταβολισμού που δίνει ενέργεια, ενώ ο ψευδάργυρος εμπλέκεται στον μεταβολισμό των μακροθρεπτικών συστατικών, των υδατανθράκων και των λιπαρών οξέων.

Υγεία Οστών και Δοντιών


Γνωρίζετε ίσως ότι το ασβέστιο είναι απαραίτητο για υγιή οστά και δόντια και μερικές από τις καλύτερες πηγές είναι το γάλα, τα τυριά και άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα – αν και οι vegans μπορούν ακόμα να πάρουν άφθονο αυτό το βασικό μέταλλο από πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το μπρόκολο και λάχανο.

Τα συμπληρώματα ασβεστίου μπορεί να είναι ένας βολικός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι καλύπτετε την ημερήσια δόση σας, ανεξάρτητα από τις διατροφικές σας απαιτήσεις – και αν είστε κολλημένοι σε αυστηρά μακροθρεπτικά συστατικά, μπορεί να σας βοηθήσει να κόψετε τις θερμίδες που συχνά έχουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Η βιταμίνη D διαδραματίζει επίσης ρόλο στη διατήρηση της υγείας των οστών και των δοντιών, οπότε η συμπλήρωση με ταμπλέτες μπορεί να είναι ένας ανθεκτικός στις καιρικές συνθήκες τρόπος για να αποκτήσετε αρκετή ποσότητα αυτής της βιταμίνης του ήλιου.

Υγεία των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών


Οι βιταμίνες και τα ανόργανα άλατα δεν σας βοηθούν μόνο στο εσωτερικό, μπορεί να είναι εξαιρετικά για τη διατήρηση των νυχιών, του δέρματος και των μαλλιών σας υπό έλεγχο. Ο ψευδάργυρος βοηθάει στο να διατηρηθούν και τα τρία – φυσικά βρίσκεται σε πηγές τροφών υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, όπως θαλασσινά, κρέας, αυγά και προϊόντα σόγιας, και έτσι η συμπλήρωση τείνει να είναι μια βολική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση.

Η βιταμίνη C μπορεί επίσης να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υγεία του δέρματος, καθώς χωρίς αυτή το σώμα σας δεν μπορεί να συνθέσει κολλαγόνο – έναν βασικό συνδετικό ιστό που βοηθά να κρατήσει το δέρμα σταθερό και χωρίς ρυτίδες.

Με λίγα λόγια

Μην ξεγελιέστε από το μέγεθος τους, υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν αυτά τα βασικά μικροθρεπτικά συστατικά για εσάς. Το να τα παίρνεις από μια υγιή, ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να είναι το πρώτο σου μέλημα, αλλά παράλληλα, τα βιταμινούχα και μεταλλικά συμπληρώματα μπορεί να είναι ένας βολικός τρόπος για να αυξήσεις την πρόσληψη σου.

Ανακαλύψτε πλήρως την σειρά Myvitamins.

Τα άρθρα μας διατίθενται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Παναγιώτης Περεντής

Παναγιώτης Περεντής

Διατροφολόγος- Διαιτολόγος και Αθλητής Taekwondo

O Περεντής Παναγιώτης είναι διαιτολόγος, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διπλωματική του διατριβή αφορούσε το μεταβολισμό του σιδήρου σε υπερμαραθωνοδρόμους αθλητές. Από τον Οκτώβρη του 2017 συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΤΕΦΑΑ ‘’Βιολογία της Άσκησης’’ με κατεύθυνση Εργοφυσιολογία. Αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog, το Powerdieting https://powerdieting.wordpress.com/ για θέματα σχετικά με τη διατροφή, την άσκηση και την αυτοβελτίωση. Επίσης συνεργάζεται με το site logodiatrofis.gr https://logodiatrofis.gr/sinergetes-omadas-logodiatrofis/panagiwtis-perentis . Μένει συνεχώς ενημερωμένος γύρω από οποιοδήποτε θέμα αφορά τη διατροφή και την άσκηση διαβάζοντας δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα και παρακολουθώντας συνέδρια. Εργάζεται ως διαιτολόγος και απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και ασκούμενους που θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα του σώματός τους και τις επιδόσεις στο άθλημα / προπόνηση τους παράλληλα με την υγεία τους και επίσης δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα γυμναστηρίου. Στο παρελθόν, έχει συνεργαστεί με γυμναστήρια της αλυσίδας Yava. Επιπλέον, βοηθά και προετοιμάζει αγωνιστικά αθλητές του Powerlifting. Τα τελευταία 5 έτη είναι αθλητής Powerlifting (μέλος της ΑΕΚ εδώ και 2 χρόνια) με πολλές διακρίσεις τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο (1η θέση στην κατηγορία των 83 κιλών στα πανελλήνια πρωταθλήματα του 2016 και 2017 και 14η θέση στο Ευρωπαϊκό ρωτάθλημα της EPF το 2017). Γενικότερα του αρέσει η άσκηση και ο αθλητισμός και στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με taekwondo, μπάσκετ, ποδηλασία κ.ά. ενώ προπονείται στο γυμναστήριο εδώ και 10 χρόνια.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα