Συμπληρώματα

Η αλήθεια για την κρεατίνη κι αν «βοηθάει» στην απώλεια βάρους | Ο διατροφολόγος αποκαλύπτει τα πάντα

Δεν χρειάζεται συστάσεις σε αυτό το σημείο, αλλά ο ειδικός διατροφολόγος της Myprotein, Richie Kirwan, είναι εδώ για άλλη μια φορά να απαντήσει στις ερωτήσεις σου για όλα τα συμπληρώματα, αναλύοντας τα γεγονότα σε λέξεις που μπορείς να καταλάβεις.

Αυτή τη φορά, είναι η κρεατίνη. Περίμενε… πάλι; Όντως;

Λοιπόν, πρέπει να παίρνεις κρεατίνη ενώ προσπαθείς να χάσεις σωματικό βάρος;

Πρώτον, είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν μιλάμε για απώλεια βάρους, η απώλεια σωματικού λίπους έχει μεγαλύτερη σημασία από αυτό που λέει η ζυγαριά. Η φυσική εμφάνιση είναι συχνά ο πραγματικός στόχος όταν κάποιος θέλει να χάσει βάρος. Ο αριθμός στη ζυγαριά δεν έχει καμία σημασία αν κάποιος είναι ευχαριστημένος με την πρόοδό του.

Λοιπόν, πάμε κατευθείαν στην ανάλυση.

Μπορεί η κρεατίνη να βελτιώσει την απώλεια λίπους;

Με τίποτα.

Θα πρέπει να σταματήσεις να το παίρνεις εάν προσπαθείς να χάσεις σωματικό λίπος;

Με τίποτα.

Αν και η κρεατίνη δεν βοηθά με τον αριθμό στη ζυγαριά, μπορεί σίγουρα να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου όσον αφορά στο τι βλέπεις στον καθρέφτη.

Εάν παίρνεις κρεατίνη συνεχώς, συσσωρεύεται στους μύες σου έως ότου δεν μπορείς να απορροφήσεις άλλο. Τα μόρια κρεατίνης στους μύες σου προσελκύουν νερό, που σημαίνει ότι οι μύες σου μπορεί να φαίνονται πιο γεμάτοι όταν παίρνεις κρεατίνη.

Η αύξηση της μυϊκής πληρότητας σχετίζεται επίσης με μια μικρή αύξηση του σωματικού βάρους όταν κάποιος αρχίζει να παίρνει κρεατίνη. Αλλά θυμήσου, δεν είναι λίπος. Είναι το επιπλέον νερό που αποθηκεύεται στους μύες, βοηθώντας τους να φαίνονται πιο γεμάτοι.

Η κρεατίνη σε βοηθά επίσης να διατηρήσεις περισσότερη δύναμη και εκρηκτικότητα στο γυμναστήριο. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος και αισθάνεσαι υποτονικός στο έλλειμμα θερμίδων σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να προπονηθείς σκληρότερα και να αναρρώσεις καλύτερα.

Η λήψη κρεατίνης μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της απώλειας δύναμης όταν κάνεις δίαιτα.

Η μόνη φορά που ίσως δεν πρέπει να παίρνεις κρεατίνη είναι όταν προσπαθείς κυριολεκτικά να χάσεις βάρος. Για παράδειγμα όταν θέλεις να μειώσεις τον πραγματικό αριθμό στη ζυγαριά (π.χ. εάν είσαι αθλητής που προσπαθεί να αγωνιστεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία βάρους για πυγμαχία ή MMA).

Με λίγα λόγια

Κάνε ότι σε βολεύει καλύτερα. Δεν είναι ζωτικής σημασίας να λαμβάνεις κρεατίνη ενώ κάνεις δίαιτα, αν και μπορεί να βελτιώσει τις επιδόσεις σου στο γυμναστήριο. Και αν την καταναλώσεις πριν ξεκινήσεις το ταξίδι απώλειας βάρους, σίγουρα δεν χρειάζεται να σταματήσεις για να πετύχεις τους στόχους σου.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Writer and expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Έκπτωση 40% σε επιλεγμένα προϊόντα | Κωδικός: MPAM +Δωρεάν 🚚 με αγορές 40€ & ένα 🎁 Περισσότερα