Συμπληρώματα

Πρωτεΐνη Καστανού Ρυζιού – Οφέλη & Χρήσεις

Πρωτεΐνη Καστανού Ρυζιού

Όταν σκεφτόμαστε το ρύζι, μας έρχεται στο μυαλό ένας πλούσιος, αμυλώδης υδατάνθρακας. Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι πως ενώ όντως είναι από τους πιο ποιοτικούς υδατάνθρακες, είναι και μια πολύ καλή πηγή για πρωτεΐνη.

cacao2Η σκόνη πρωτεΐνης καφέ ρυζιού είναι μια εξαιρετική επιλογή για χορτοφάγους και vegan αθλητές, bodybuilders και απλούς ανθρώπους που ψάχνουν για μια πιο φυσική και φυτική πηγή για πρωτεΐνη .

Τι είναι αυτό όμως που την κάνει τόσο ξεχωριστή ;

Πάμε να δούμε :


#1 Είναι κατάλληλη για vegans

sups

Οι Vegans αντιμετωπίζουν πολλές φορές κάποιες δυσκολίες στο να προσλαμβάνουν επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης, διότι δεν καταναλώνουν καθόλου πρωτεΐνη απο κρέας, ψάρι, θαλασσινά, αυγά και γενικά ότι έχει να κάνει με ζωικά προϊόντα, τα οποία όμως είναι πλούσια σε πρωτεΐνη .

Οι χορτοφάγοι (vegetarians) δεν καταναλώνουν κρέας, ψάρι και θαλασσινά, πράγμα που σημαίνει πως και αυτοί μπορεί να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην πρόσληψη της απαραίτητης πρωτεΐνης.

Η πρωτεΐνη καφέ ρυζιού  είναι ιδανική για αυτού το είδους διατροφές, αφού προσφέρει 24 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά scoop, παρόμοια δηλαδή με την whey πρωτεΐνη.

 

#2 Είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά

Ένα άλλο όφελος του καφέ ρυζιού είναι το γεγονός πως είναι πλούσιο σε λιπαρά, τα οποία προκύπτουν φυσικά στους κόκκους του. Αυτά τα λιπαρά είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα, διότι συμβάλλουν στην μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερίνης LDL.

Η LDL ή Low Density Lipoprotein (χαμηλής πυκνότητας λιποπρωτεϊνη) είναι ένα είδος χοληστερίνης που καλύπτει τα τοιχώματα των αρτηριών με λιπώδη εναποθέματα.

Είναι ικανά να προκαλέσουν θρόμβους, μειώνοντας την κυκλοφορία του αίματος και αυξάνοντας την πίεση, κάτι που μπορεί να προκαλέσει καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό.

 

#3 Περιέχει EAAs ή απαραίτητα αμινοξέαshoulder-pain-after-bench-press-2

 Όλοι γνωρίζετε πως τα αμινοξέα είναι οι δομικοί λίθοι των πρωτεϊνών, που σημαίνει πως είναι απαραίτητα για την δημιουργία μυϊκού ιστού. Τα EAAs ή απαραίτητα αμινοξέα, δεν μπορούν να συντεθούν από το σώμα, οπότε πρέπει να ληφθούν από το φαγητό ή κάποιο συμπλήρωμα.

Πολλές φυτικής προέλευσης πρωτεΐνες υστερούν σε απαραίτητα αμινοξέα. Αυτό δεν συμβαίνει με την πρωτεΐνη καφέ ρυζιού, αφού περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα σας.

#4 Είναι Υποαλλεργική

Λόγω αλλεργιών και διαφόρων δυσανεξιών, ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων δεν μπορεί να καταναλώσει τρόφιμα, όπως τα γαλακτοκομικά, τα αυγά και την σόγια. Στα γαλακτοκομικά για παράδειγμα περιέχεται η λακτόζη, ένα σάκχαρο το οποίο είναι υπεύθυνο για πολλές εσωτερικές και εξωτερικές αλλεργικού τύπου αντιδράσεις, όπως το πρήξιμο στο στομάχι, διάρροια, εξανθήματα μέχρι και πρόκληση εμετού.

Η δυσανεξία στην λακτόζη είναι κάτι πολύ συνηθισμένο πια, και εννοείται πως όταν υπάρχει, τα γαλακτοκομικά καλό είναι να μένουν έξω από το μενού σας. Όσoν αφορά την χρήση συμπληρωμάτων πρωτεΐνης, δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για πρωτεΐνη, καθώς η whey και η καζεΐνη βγαίνουν εκτός. Υπάρχει όμως η πρωτεΐνη καφέ ρυζιού σαν πολύ καλή εναλλακτική. Επιπλέον δεν περιέχει γλουτένη, άλλη μια αλλεργιογόνα ουσία.

 

Για όσους δεν έχουν δυσανεξία στη λακτόζη, δείτε τα νέα μας ΚΟΡΥΦΑΙΑ προϊόντα: 

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Για τα άτομα που θέλουν μια εναλλακτική πηγή πρόσληψης  για πρωτεΐνη που δεν προέρχεται από το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, η πρωτεΐνη καφέ ρυζιού είναι μια εξαιρετική επιλογή. Δεν περιέχει ίχνος γαλακτοκομικών (dairy-free), γλουτένη (gluten-free) και είναι υποαλλεργική, καθιστώντας την εξαιρετικά φιλική για οποιοδήποτε σώμα.

 



Γεώργιος Γιαννικέλης

Γεώργιος Γιαννικέλης

Ειδικός σε θέματα Bodybuilding και Fitness

Λέγομαι Γιώργος Γιαννικέλης και σπουδάζω προπονητική και φυσική αγωγή.Περίπου 3 χρόνια ασχολούμαι καθημερινά με το γυμναστήριο κάνοντας προπονήσεις με αντιστάσεις και διαβάζοντας καθημερινά άρθρα, περιοδικά, επιστημονικές έρευνες, βιβλία και διαδικτυακά βίντεο σχετικά με την μυική ανάπτυξη. Αυτός ο χώρος είναι το πάθος μου. Γνωρίζω όλες τις ορολογίες σχετικά με την γυμναστική, την διατροφή καί τα συμπληρώματα. Στόχος μου μέσα από τα άρθρα μου είναι να μεταφέρω τις γνώσεις μου σε άτομα που ασχολούνται με την γυμναστική, προχωρημένα ή μη.Να τα βοηθήσω να εξελιξούν και να βελιτώσουν το σώμα τους καί την υγεία τους κάθε μέρα που περναει. Εύχομαι σε ολους καλές προπονήσεις και καλά….gains !


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ