Συμπληρώματα

Πρωτεΐνη όγκου vs πρωτεΐνη – Δες τις διαφορές

Πρωτεΐνη όγκου vs πρωτεΐνη – Δες τις διαφορές

Για να χτίσετε μυϊκό ιστό, το σώμα σας χρειάζεται να είναι σε θερμιδικό πλεόνασμα, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε ημέρα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από ότι καίτε. Για κάποιους, αυτό είναι αρκετά δύσκολο. Είτε πρόκειται για έλλειψη όρεξης είτε λόγω γρήγορου μεταβολισμού, αν έχετε δυσκολία να πετύχετε τις θερμιδικές σας ανάγκες τότε μια πρωτεΐνη όγκου είναι αυτό που χρειάζεστε.

Το χτίσιμο της μυϊκής μάζας είναι κάτι που απαιτεί αφοσίωση – και μέσα και έξω από την κουζίνα. Όλοι μας γνωρίζουμε ότι για να χτίσετε μυϊκό ιστό πρέπει να κάνετε βάρη. Αλλά πολλοί λησμονούν την σημασία της διατροφής.

Πρωτεΐνη όγκου

Πρωτεΐνη όγκου vs πρωτεΐνη – Διαφορές

Όπως συμβαίνει και με τις απλές πρωτεΐνες, οι πρωτεΐνες όγκου δεν θα κάνουν το μαγικό να προσθέσουν μέγεθος στα πόδια σας ή στα χέρια σας σε μια νύχτα, αλλά σε βάθος χρόνου βοηθούν αυτούς τους στόχους. Οι διαφορές μεταξύ των δύο εντοπίζονται στην θρεπτική τους αξία. Σε μια πρωτεΐνη περιέχονται 100-150 θερμίδες και 20-30 γρ. πρωτεΐνης. Η πρωτεΐνη όγκου διατίθεται σε αρκετές επιλογές. Υπάρχουν εκδόσεις με 400 θερμίδες ανά μερίδα αλλά και εκδόσεις με πάνω από 1000 θερμίδες για εκείνους που καταναλώνουν 4000-5000 θερμίδες ανά ημέρα.

Η πρωτεΐνη όγκου περιέχει πρωτεΐνη και υδατάνθρακες και είναι εξαιρετικά λειτουργική. Για παράδειγμα, είναι ιδανικές για μετά την προπόνηση γιατι περιέχουν και γρήγορους υδατάνθρακες. Επίσης, κάποιες περιέχουν κρεατίνη, η οποία απορροφάται ταχύτερα σε συνδυασμό με τους γρήγορους υδατάνθρακες.

Πρωτεΐνη όγκου πότε να την πάρετε;

Πρέπει πάντα να θυμάστε τον λόγο που καταναλώνετε κάθε συμπλήρωμα. Σίγουρα μια πρωτεΐνη όγκου με λαμπερή συσκευασία είναι ένα τέλειο δώρο για τον εαυτό σας, αλλά πρέπει να θυμάστε ότι αυτό που αγοράζετε είναι συμπλήρωμα διατροφής.

  • Η πρωτεΐνη όγκου είναι μια απλή πρωτεΐνη απλά με περισσότερες θερμίδες. Επομένως, αν έχετε ανάγκη απλά για περισσότερη πρωτεΐνη, καταναλώστε μια απλή πρωτεΐνη. Δηλαδή, αν τρώτε τις απαραίτητες θερμίδες για τον στόχο σας, αν προσθέσετε μια πρωτεΐνη όγκου κινδυνεύετε από ανεπιθύμητο λίπος.
  • Αν έχετε ανάγκη από περισσότερη πρωτεΐνη αλλά και περισσότερες θερμίδες, η πρωτεΐνη όγκου είναι η λύση.

Πρωτεΐνη όγκου

Πόσο πρέπει να μείνετε στην περίοδο όγκου;

Άμα δημιουργήσετε θερμιδικό πλεόνασμα, ναι μεν θα χτίσετε μυς, αλλά παράλληλα θα βάλετε και λίπος. Αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό και απαραίτητο προκειμένου να δημιουργήσετε ένα αναβολικό περιβάλλον στο σώμα σας και να μεγιστοποιήσετε την μυϊκή ανάπτυξη.

Τώρα θα πρέπει να δώσετε προσοχή για το πόσο θα κρατήσετε την περίοδο όγκου. Σε γενικές γραμμές δεν θα πρέπει να αφήσετε τα επίπεδα λίπους να ξεπεράσουν κατά πολύ το ιδανικό.

2 τρόποι για να πετύχετε μυϊκή ανάπτυξη και να διατηρήσετε χαμηλά τα επίπεδα λίπους

1. Περίοδος όγκου 4-6 μήνες και περίοδος γράμμωσης 2-3 μήνες

  • Ο πρώτος τρόπος, είναι να κρατήσετε την περίοδο όγκου για τέσσερις με έξι μήνες 4, 6 ή 8 μήνες.
  • Ύστερα να προχωρήσετε μία περίοδο γράμμωσης από 2 έως 3 μήνες και τέλος μία περίοδος συντήρησης μέχρι να ξαναμπείτε στην επόμενη περίοδο όγκου.

2. Περίοδος όγκου 2-3 μήνες και περίοδος γράμμωσης έως 4 εβδομάδες

Ο δεύτερος τρόπος, είναι να κρατήσετε την περίοδο όγκου για μικρότερο χρονικό διάστημα, όπως 2 έως 3 μήνες και ενδιάμεσα να βάλετε μια μικρή περίοδο γράμμωσης διάρκειας από 2 έως 4 εβδομάδες για να χάσετε το λίπος που βάλατε.

Και οι δύο τρόποι είναι σωστοί και μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας βολεύει πιο πολύ. Το θέμα είναι να κρατήσετε τα επίπεδα λίπους χαμηλά, έτσι ώστε να μην φτάσει σε μεγάλα επίπεδα και δυσκολευτείτε να το χάσετε.

Με λίγα λόγια

Η πρωτεΐνη όγκου είναι ιδανική λύση για όσους θέλουν μυϊκό όγκο ή να φτάσουν τις θερμιδικές ανάγκες τους. Διατίθενται σε διαφορετικές εκδόσεις και μπορεί να είναι εξαιρετικά βοηθητικές για να φτάσετε τις ημερήσιες θρεπτικές σας ανάγκες. Στην Myprotein έχουμε πρωτεΐνες όγκου σε αρκετούς τύπους και γεύσεις. Για παράδειγμα, η Hard Gainer Extreme, η Impact Weight Gainer και η Hurricane Extreme αποτελούν έναν άριστο τρόπο να πετύχετε τους στόχους σας.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα