Συμπληρώματα

Συμπληρώματα διατροφής για cross training | Σπάστε τα ρεκόρ σας

Απόσπασμα: Μήπως χρειάζεσαι βοήθεια με το ‘άθλημα του Fitness’;

 Το Cross training είναι μία μορφή άσκησης που μπορεί να είναι υπερβολικά απαιτητική — Τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Ενώ δεν υπάρχει καμία μαγική φόρμουλα που θα σας βοηθήσει να φτάσετε άμεσα στην κορυφή, και τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει μία ισορροπημένη διατροφή και υγιείς συνήθειες ύπνου,  μπορείτε ωστόσο να ενισχύσετε την πρόοδό σας υποστηρίζοντας το σώμα σας με τα επιστημονικά ερευνημένα συμπληρώματα τα οποία θα βρείτε παρακάτω.

Προ-εξασκητικά συμπληρώματα

THE Pre-Workout+

Δεν πιστεύουμε πως υπάρχει καλύτερος τρόπος να μπείτε ‘στην ζώνη’ από το προ-εξασκητικό συμπλήρωμα THE Pre-Workout+. Μέρος της τελευταίας πρωτοποριακής τριάδας PhaseTech™, είναι η επόμενη γενιά αθλητικής διατροφής, και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να σας βοηθήσει να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό σε κάθε προπόνηση.

Η ενέργεια που θα σας δώσει, δεν θα φύγει σε μόλις 15 λεπτά της προπόνησής σας – Το αποκλειστικό σύστημα του συμπληρώματος, σας δίνει μια δυνατή δόση ισχυρών συστατικών. Ίσως το πιο σημαντικό από αυτά να είναι η καφεΐνη, η οποία είναι αποδεδειγμένο πως αυξάνει τις επιδόσεις στην άσκηση – με μελέτες που δείχνουν πως μπορεί να καθυστερήσει την κόπωση1 και να αυξήσει την παραγωγή δύναμης2.

Αυτό το μείγμα θα σας βοηθήσει να μείνετε πιο συγκεντρωμένοι σε κάθε σας επανάληψη, μιας και η καφεΐνη βοηθάει επίσης να είσαστε συνεχώς σε ετοιμότητα και σε εγρήγορση3, επιπλέον προσθέσαμε τα πρωτοποριακά συστατικά huperzine-A και alpha-GPC – τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στην αύξηση της νευρολογικής συγκέντρωσης. 4,5

 Βήτα- Αλανίνη 

Αν ψάχνετε για ένα έντονο πρήξιμο πριν την προπόνηση, αυτή είναι η κορυφαία επιλογή σας. Η βήτα-αλανίνη είναι ένα μη απαραίτητο αμινοξύ που μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη μυϊκή αντοχή κατά τη διάρκεια της προπόνησης αντιστάσεων σε έμπειρους αθλητές. 6

Αυτά τα δισκία είναι εξαιρετικά βολικά για να τα πάρετε πριν την προπόνησή σας, και θα μπορούσε να είναι ένας πολύ ισχυρός σύμμαχος που θα σας βοηθήσει να φτάσετε στην κορυφή του leader board.

Κρεατίνη Creapure®

Αυτό είναι ένα συμπλήρωμα που αξίζει πραγματικά να βρίσκεται στην διατροφή σας. Η κρεατίνη είναι απαραίτητη για όποιον θέλει να εκτοξεύσει τις επιδόσεις του στο γυμναστήριο και να σπάσει τα ατομικά του ρεκόρ – είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι αυξάνει τη φυσική απόδοση σε διαδοχικές εκρήξεις μικρής διάρκειας σε ασκήσεις υψηλής έντασης. 7

Είναι ένα από τα πιο ερευνημένα αθλητικά συμπληρώματα, με πολλές μελέτες που υποστηρίζουν τη θετική επίδρασή του στη δύναμη, τη μυϊκή μάζα και την απόδοση στα σπριντ. 7,8

Η Κρεατίνη Creapure® είναι γνωστό ότι είναι η πιο καθαρή μορφή μονοϋδρικής κρεατίνης που διατίθεται στην αγορά – και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι έρχεται σε έξι φρουτώδεις γεύσεις.

 

Συμπληρώματα Intra-Workout

THE Amino+ 

Ακόμα ένα συμπλήρωμα από τη συλλογή Premium PhaseTech ™, το Amino +, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε το χρόνο αποκατάστασης και να αυξήσετε τη διάθεσή σας – αυτό ακριβώς που σας βοηθήσει να αντέξετε εξαντλητικές ασκήσεις όπως τα overhead squats.

Αυτό προέρχεται από την προσθήκη του βοτάνου Ashwaganda, το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε παραδοσιακές θεραπείες και έχει αρχίσει να βρίσκει την θέση του και στην αθλητική διατροφή. Μελέτες έχουν δείξει ότι έχει αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και επίσης μπορεί να δράσει κατά του στρες9 – καθιστώντας το ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα για να σας ξυπνήσει και να σας δώσει ενέργεια.

Περιλαμβάνει επίσης 6γ BCAA ανά μερίδα και αυτά τα απαραίτητα αμινοξέα έχουν αποδειχθεί ότι αυξάνουν την ταχύτητα της πρωτεϊνοσύνθεσης, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν την ταχύτητα αποικοδόμησης των πρωτεϊνών στον ανθρώπινο μυϊκό ιστό. 10 Έχουμε επίσης συμπεριλάβει γλουταμίνη, ένα ακόμα αμινοξύ το οποίο είναι γνωστό για τον ρόλο του στην σύνθεση πρωτεϊνών και στη συστολή μυών. 11

Χρησιμοποιήστε τα στην διάρκεια της επόμενης προπόνησης σας και θα είστε πιο κοντά στο  να βγείτε νικητής.

Ενεργειακό Tζελ Εlite

 

Αυτός είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος για να λάβετε την απαραίτητη ώθηση ενέργειας που χρειάζεστε κατά την διάρκεια της προπόνησης, χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσετε πολύτιμο χρόνο για να ετοιμάσετε ένα ρόφημα ή να μασήσετε ένα σνακ. Αντίθετα, με αυτά τα βολικά σακουλάκια  που χωράνε στην τσέπη σας, μπορείτε απλά να τα πιέσετε απευθείας στο στόμα σας και να έχετε μια δυνατή δόση υδατανθράκων.

Το κάθε σακουλάκι περιλαμβάνει 25 γραμμάρια υδατανθράκων ταχείας απελευθέρωσης, σε αναλογία 3:1 μαλτοδεξτρίνης : φρουκτόζης – παρέχοντας στους μύες σας τα καύσιμα που χρειάζονται για να αναρρώσουν και να αποφύγουν την κόπωση. 12

 

Συμπληρώματα Post-Workout

THE Whey+ 

Στο τέλος κάθε προπόνησης, θα πρέπει να αναπληρώσετε το σώμα σας με πρωτεΐνη, ώστε να υποστηρίξετε την ανάπτυξη και τη συντήρηση των μυών. 13  Η Whey + είναι η υπέρτατη φόρμουλά μας, συνδυάζοντας την καθαρότερη isolate πρωτεΐνη ορού γάλακτος και επίσης συμπεριλαμβάνει το GroPlex ™ – ένα δυναμικό μείγμα πρωτεΐνης ταχείας και αργής πέψης- έτσι ώστε να βάλετε φωτιά στην μυϊκή σας ανάπτυξη για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Περιλαμβάνει επίσης τα μοναδικά σφαιρίδια απελευθέρωσης BCAA πολλαπλών φάσεων, λευκίνης και γλουταμίνης, τα οποία παίζουν καθοριστικό στην αποκατάσταση των μυών,10,11,15 βοηθώντας σας να επανέλθετε δυναμικά, έτοιμοι για τον επόμενο γύρο.

 

Φόρμουλα Υψηλών Αποδόσεων

Αυτή είναι μια θηριώδης όλα-σε-ένα φόρμουλα, που έχει σχεδιαστεί για να οδηγήσει την ανάρρωσή σας με έναν δυνατό συνδυασμό πρωτεΐνης ορού γάλακτος Isolate και Concentrate, BCAA, υδατανθράκων και κρεατίνης. Το αποτέλεσμα είναι ένα ρόφημα που υποστηρίζει την ανάπτυξη των μυών13 και την αποκατάσταση, 12 και σας προετοιμάζει για να πιέσετε ακόμα περισσότερο και πιο σκληρά,7,8 πάλι και πάλι.

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα ροφήματα που προσφέρουν πηγές πρωτεΐνης και υδατανθράκων ταυτόχρονα, είναι πιο αποτελεσματικά στην αναπλήρωση των αποθεμάτων μυϊκού γλυκογόνου μετά την άσκηση, έτσι μην ξεχάσετε να το περιλάβετε σε κάθε προπόνησή σας.

  

Mπάρες Βρώμης με Πρωτεΐνη 

Μην αφήνετε τον εαυτό σας να φύγει από το γυμναστήριο πεινασμένος και να αισθάνεστε σαν να θέλετε να καταβροχθίσετε οτιδήποτε βρεθεί μπροστά σας – ειδικά αν ο δρόμος σας περνάει μπροστά από ένα κατάστημα fast food … Αντίθετα, ικανοποιήστε την όρεξή σας με μια από αυτές τις μπάρες, το σώμα σας θα σας ευχαριστήσει γι’ αυτό.

Αυτές οι μπάρες είναι απολαυστικά μαλακές καθώς τις μασάτε και είναι φορτωμένες με 22γ πρωτεΐνη και 38γ υδατάνθρακες- ο τέλειος συνδυασμός για την επιτάχυνση της αποκατάστασης των μυών σας. 16 Χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και διαθέσιμες σε απίστευτες γεύσεις όπως αλατισμένη καραμέλα και Σοκολάτα Φυστικοβούτυρο, μια από αυτές θα σας συνοδεύει σε κάθε σας προπόνηση.

Γλυκοζαμίνη & χονδροϊτίνη Plus

Δυστυχώς, όταν δουλεύετε σκληρά να τελειοποιήσετε κινήσεις όπως το Push Jerk και το Shoulder Press, οι αρθρώσεις σας θα επιβαρυνθούν στον ίδιο βαθμό όπως και οι μύες σας – γι ‘αυτό δώστε τους λίγο TLC με αυτές τις βολικές ταμπλέτες.

Αποτελούνται από γλυκοζαμίνη και χονδροϊτίνη, τα οποία είναι και τα δύο συστατικά του χόνδρου, και η δράση τους είναι να απορροφούν την κρούση και μειώνουν τους κραδασμούς στις αρθρώσεις όταν κινείστε. Συγκεκριμένες έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι η λήψη τόσο γλυκοζαμίνης όσο και χονδροϊτίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του πρηξίματος του γονάτου, 17  καθώς και να ανακουφίσει τα συμπτώματα της οστεοαρθρίτιδας του γόνατος. 18

Συμπέρασμα

Ξεκλειδώστε τη δύναμή σας και τις δυνατότητές σας με αυτά τα ειδικά σχεδιασμένα συμπληρώματα απαραίτητα για το fitness. Το να έχετε την διατροφή σας στο απόλυτο 100% πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τις προπονήσεις σας, είναι ένα εύκολο βήμα που μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε ένα πραγματικό πλεονέκτημα κόντρα στον ανταγωνισμό σας.

 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

  1. Graham, T., Rush, J. and Soeren, M. (1994). Caffeine and Exercise: Metabolism and Performance. Canadian Journal of Applied Physiology, 19(2), pp. 111-138.
  2. Graham, T. (2001). Caffeine and Exercise. Sports Medicine, [online] 31(11), pp.785-807.
  3. Directorate General Health and Food Safety.
  4. Zhang, H. and Tang, X. (2006). Neuroprotective effects of huperzine A: new therapeutic targets for neurodegenerative disease. Trends in Pharmacological Sciences, 27(12), pp.619-625.
  5. Parker, A., Byars, A., Purpura, M. and Jager, R. (2015). The effects of alpha-glycerylphosphorylcholine, caffeine or placebo on markers of mood, cognitive function, power, speed, and agility. Journal of the International Society of Sports Nutrition, 12(1).
  6. Hoffman, J., Ratamess, N. A., Ross, R., Kang, J., Magrelli, J., Neese, K., … & Wise, J. A. (2008). β-Alanine and the hormonal response to exercise.International journal of sports medicine29(12), 952-958.
  7. Volek, J. S., Kraemer, W. J., Bush, J. A., Boetes, M., Incledon, T., Clark, K. L., & Lynch, J. M. (1997). Creatine supplementation enhances muscular performance during high-intensity resistance exerciseJournal of the American Dietetic Association97(7), 765-770.
  8. Kreider, R. B., Ferreira, M., Wilson, M., Grindstaff, P., Plisk, S., Reinardy, J., … & Almada, A. L. (1998). Effects of creatine supplementation on body composition, strength, and sprint performance.Medicine and science in sports and exercise30, 73-82.
  9. Mishra, L. C., Singh, B. B., & Dagenais, S. (2000). Scientific basis for the therapeutic use of Withania somnifera (ashwagandha): a reviewAlternative medicine review5(4), 334-346.
  10. Blomstrand, E., Eliasson, J., Karlsson, H. K., & Köhnke, R. (2006). Branched-chain amino acids activate key enzymes in protein synthesis after physical exerciseThe Journal of nutrition136(1), 269S-273S.
  11. Higashiguchi, T., Hasselgren, P. O., Wagner, K., & Fischer, J. E. (1993). Effect of glutamine on protein synthesis in isolated intestinal epithelial cells.Journal of Parenteral and Enteral Nutrition17(4), 307-314.
  12. Carbohydrates contribute to the recovery of normal muscle function after highly intensive and/or long lasting physical exercise leading to muscle fatigue and the depletion of glycogen stores in skeletal muscle. The beneficial effect is obtained with the consumption of carbohydrates, from all sources, at a total intake of 4 g per kg body weight, at doses, within the first 4 hours and no later than 6 hours, following highly intensive and/or long-lasting physical exercise leading to muscle fatigue and the depletion of glycogen stores in skeletal muscle.
  13. Protein contributes to the growth and maintenance of muscle mass.
  14. Soop, M., Nehra, V., Henderson, G. C., Boirie, Y., Ford, G. C., & Nair, K. S. (2012). Coingestion of whey protein and casein in a mixed meal: demonstration of a more sustained anabolic effect of casein. American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism303(1), E152-E162.
  15. Anthony, J. C., Anthony, T. G., & Layman, D. K. (1999). Leucine supplementation enhances skeletal muscle recovery in rats following exerciseThe Journal of nutrition129(6), 1102-1106.
  16. Ivy, J. L., Goforth Jr, H. W., Damon, B. M., McCauley, T. R., Parsons, E. C., & Price, T. B. (2002). Early postexercise muscle glycogen recovery is enhanced with a carbohydrate-protein supplementJournal of Applied Physiology93(4), 1337-1344.
  17. Hochberg, M. C., & Clegg, D. O. (2008). Potential effects of chondroitin sulfate on joint swelling: a GAIT report. Osteoarthritis and cartilage16, S22-S24.
  18. Philippi, A. F., Leffler, C. T., Leffler, S. G., Mosure, J. C., & Kim, P. D. (1999). Glucosamine, chondroitin, and manganese ascorbate for degenerative joint disease of the knee or low back: a randomized, double-blind, placebo-controlled pilot studyMilitary medicine164(2), 85-91.


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα