Συμπληρώματα

Συμπληρώματα πρωτεΐνης | 9 εναλλακτικές σε φυτική πρωτεΐνη και καζεΐνη

Συμπληρώματα πρωτεΐνης | 9 εναλλακτικές σε φυτική πρωτεΐνη και καζεΐνη

Συμπληρώματα πρωτεΐνης: γνωρίζετε τις εναλλακτικές;

Για τους πολλούς λάτρεις του γυμναστηρίου, αθλητές και άτομα που προσέχουν την διατροφή τους, τα συμπληρώματα πρωτεΐνης είναι συνώνυμα με την πρωτεΐνη γάλακτος. Υπάρχουν όμως και εναλλακτικές.

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος (whey) είναι μια επιλογή που προέρχεται από το γάλα, μαζί με την καζεΐνη. Ο ορός γάλακτος δημιουργείται στην παραγωγή τυριού, από τον υγρό ορό γάλακτος που παραμένει όταν συναντάται το τυρόπηγμα. Όταν παρασκευάζεται η πρωτεΐνη ορού γάλακτος, το υγρό ορού γάλακτος υφίσταται επεξεργασία και ραφινάρισμα για να διαχωριστούν οι πρωτεΐνες από τα λίπη και τη λακτόζη και στη συνέχεια ξηραίνεται για να παραχθεί μια σκόνη. Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος περιέχει και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα, καθιστώντας μια δημοφιλή επιλογή για τη συμπλήρωση πρωτεϊνών. Υπάρχουν όμως και άτομα που μπορεί να έχουν αλλεργίες και να έχουν ορισμένες διατροφικές απαιτήσεις όπως οι βίγκαν και οι χορτοφάγοι.

Σκόνη πρωτεΐνης για βίγκαν και χορτοφάγους

H πρωτεΐνη vegan είναι ένα μείγμα που περιέχει πρωτεΐνη που προέρχεται από φυτικές πηγές. Το τρι-μείγμα πρωτεΐνης μπιζελιού, πρωτεΐνης καφέ ρυζιού και πρωτεΐνης κάνναβης συνδυάζει αυτές τις κορυφαίες πηγές BCAA (τα δομικά στοιχεία της πρωτεΐνης, τα οποία προσθέτουν στη δομή των νέων μυϊκών ιστών σας). Μαζί με αυτά τα απαραίτητα αμινοξέα, αυτό το ειδικά κατασκευασμένο για βίγκαν προϊόν συσκευάζει μια τρομερή ποσότητα 22g πρωτεΐνης.

Πρωτεΐνη χωρίς λακτόζη

Μια από τις πιο κοινές ανησυχίες για τα άτομα που προσπαθούν να πάρουν την καθημερινή τους δόση πρωτεΐνης είναι η λακτόζη. Ο ορός γάλακτος προέρχεται από το γάλα και το τυρί και έτσι τα άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη ή όσοι απλά επιθυμούν να αποφύγουν τα προϊόντα που περιέχουν λακτόζη στη διατροφή τους, πρέπει να βρουν μια εναλλακτική! Δείτε την πρωτεΐνη για βίγκαν και χορτοφάγους  …

Βιολογική πρωτεΐνη

Προτιμάτε τα βιολογικά;  H Organic Whey Protein είναι ο δρόμος προς τα εμπρός για όσους θέλουν να αποφύγουν τεχνητά συστατικά, σόγια ή γλυκαντικά. Η βιολογική πρωτεΐνη ορού γάλακτος της Myprotein δημιουργείται σε αυστηρά ελεγχόμενα, πιστοποιημένα βιολογικά γαλακτοκομεία, στα οποία οι αγελάδες μπορούν να ζήσουν όσο το δυνατόν πιο φυσικά. Οι αγελάδες τρέφονται με πλούσια, πράσινα χορτάρια και ο ορός γάλακτος φιλτράρεται υπερβολικά, παρέχοντας 20g πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Πρωτεΐνη κάναβης

Η κάνναβη θεωρείται μια από τις πιο δημοφιλής φυτικές πρωτεΐνες, προσφέροντας μια σημαντική ποσότητα των εννέα βασικών αμινοξέων, καθιστώντας την ιδανική για την ανάπτυξη των άπαχων μυών και την αποκατάσταση. Επίσης, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα όπως ωμέγα-6 και ωμέγα-3, τα οποία λαμβάνετε συνήθως από τρόφιμα όπως τα ψάρια. Και πάλι, καλά νέα για τους χορτοφάγους, καθώς αυτά συμβάλλουν μαζικά στην ευημερία της καρδιάς και των αρθρώσεων σας. Η πρωτεΐνη κάνναβης δεν περιέχει περιττά πρόσθετα.

συμπληρωματα πρωτεινησ

Πρωτεΐνη μπιζελιού

Η πρωτεΐνη μπιζελιού περιέχει περίπου 20-25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μεζούρα, καθιστώντας την τον πραγματικό υποψήφιο χωρίς την παρουσία ορού γάλακτος. Είναι επίσης γνωστό ότι βοηθά στη διαχείριση βάρους για όποιον θέλει να χάσει σωματικό λίπος εξαιτίας της ικανότητάς της να σας αφήνει να αισθάνεστε πιο «πλήρεις» μεταξύ των γευμάτων.

Πρωτεΐνη καστανού ρυζιού

H πρωτεΐνη καστανού ρυζιού περιέχει μόλις 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα και είναι κατασκευασμένη από ρύζι αποτελώντας μια ωραία λύση για όσους αποφεύγουν τον ορό γάλακτος ή είναι χορτοφάγοι ή vegans. Είναι επίσης γεμάτη από σίδηρο, παρέχοντας σας 10 τοις εκατό της καθημερινής σας σύστασης σε μόνο μια κουταλιά της σούπας.

Συνήθως, σκέφτεστε το ρύζι ως πηγή υδατανθράκων, αλλά αυτό το συμπλήρωμα είναι μια άριστη λύση για όσους θέλουν να περιορίσουν την πρόσληψη υδατανθράκων, καθώς απομονώνονται μόνο οι πρωτεΐνες από το καστανό ρύζι, που περιέχουν μόνο 2 γραμμάρια υδατάνθρακες ανά κ.σ.

Πρωτεΐνη σόγιας

Η πρωτεΐνη σόγιας είναι εξίσου αποτελεσματική με πολλές πρωτεΐνες που προέρχονται από τα ζώα. Είναι επίσης μια άριστη πηγή πρωτεΐνης για όποιον θέλει να χάσει λίπος. Οι σπόροι σόγιας είναι ένα όσπριο που είναι φυσικά υψηλό σε πρωτεΐνες και αρκετά χαμηλό σε λιπαρά.

Το αλεύρι σόγιας μεταποιείται σε απομονωμένη πρωτεΐνη σόγιας, η οποία αποτελείται από περίπου 90 έως 95% πρωτεΐνη. Αυτή η διαδικασία ελαχιστοποιεί τα λίπη και τους υδατάνθρακες. Η Myprotein’s Soy Protein Isolate προσφέρει μια ισχυρή ποσότητα 27g πρωτεΐνης ανά μερίδα!

Πρωτεΐνη από ασπράδι αυγού

Τα ασπράδια αυγών είναι ευρέως γνωστά ως μια κορυφαία διαιτητική πηγή πρωτεΐνης για την οικοδόμηση των μυών. Η πρωτεΐνη των αυγών είναι εξαιρετικά βιοδιαθέσιμη, πράγμα που σημαίνει ότι το σώμα σας (δηλαδή οι μυς) χρησιμοποιούν περισσότερη από αυτή όταν αφομοιώνεται. Έχει επίσης περισσότερα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας (BCAAs) – 6,7 γραμμάρια BCAA σε σύγκριση με τα 5,5 γραμμάρια που παίρνετε από από τον ορό γάλακτος. Η πρωτεΐνη από ασπράδι αυγού είναι φυσικά απαλλαγμένη από λίπος και υδατάνθρακες.

συμπληρωματα πρωτεινησ

Πρωτεΐνη καζεΐνης

Η καζεΐνη, όπως ο ορός γάλακτος, είναι προϊόν γάλακτος. Το κυριότερο πλεονέκτημα της καζεΐνης είναι η ικανότητά της να σας κρατά κορεσμένο (αισθάνεστε γεμάτοι). Πρόκειται για μια πρωτεΐνη αργής πέψης, η οποία την καθιστά ιδανική για πριν τον ύπνο. Το όφελος από αυτό είναι μεγαλύτερη μυϊκή κατακράτηση και απώλεια λίπους.

Με λίγα λόγια

Υπάρχουν αρκετές εναλλακτικές σε συμπληρώματα πρωτεΐνης, είτε είστε βίγκαν, είτε χορτοφάγος, είτε έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, είτε απλά θέλετε να λάβετε ένα ευρύ φάσμα αμινοξέων.

 

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα