Συμπληρώματα

Χάπια κρεατίνης Vs Σκόνης | Οι ρυθμοί απορρόφησης δεν επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα

Η κρεατίνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συμπληρώματα ενίσχυσης της απόδοσης. Εάν δεν την παίρνεις ήδη, είναι θέμα χρόνου. Και όταν έρθει αυτή η ώρα, και θα έρθει, θα κληθείς να πάρεις μια απόφαση. Χάπια κρεατίνης ή σκόνη;

Για να κάνει αυτή την απόφαση λίγο πιο εύκολη, η υπεύθυνη ανάπτυξης προϊόντων της Myprotein Katie Brown αφιέρωσε χρόνο για να αναλύσει τις διαφορές μεταξύ της κρεατίνης σε μορφή χαπιού και σκόνης. Εδώ είναι τα γεγονότα – το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επιλέξεις. Μπορείς να την ευχαριστήσεις αργότερα.

Δεν πρόκειται να σε κουράσουμε με άλλη μια βαθιά ανάλυση για την κρεατίνη. Το έχουμε καλύψει εκτενώς το θέμα στο παρελθόν. Αλλά για μια γρήγορη επανάληψη: η κρεατίνη είναι ένα μόριο που βρίσκεται φυσικά στο σώμα και αποτελείται από τρία αμινοξέα – γλυκίνη, αργινίνη και μεθειονίνη. Βοηθά το σώμα να δημιουργήσει περισσότερο ATP, το οποίο είναι η πηγή ενέργειάς μας. Αυτό μπορεί να βελτιώσει την απόδοση επιτρέποντάς σου να προπονείσαι για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους. Μάθε περισσότερα εδώ.

[Q&A] Κρεατίνη : Άμεσο Αποτέλεσμα & Αρκετή Έρευνα !

Συμπληρώματα

[Q&A] Κρεατίνη : Άμεσο Αποτέλεσμα & Αρκετή Έρευνα !

Είναι γεγονός ότι η κρεατίνη έχει παρεξηγηθεί πάρα πολύ σαν συμπλήρωμα κυρίως από ημιμαθή άτομα που την μπερδεύουν με τα αναβολικά ανδρογόνα στεροειδή. Επομένως, σας ετοιμάσαμε έναν οδηγό με κάποια βασικά facts γύρω απο την κρεατίνη, η οποία αποτελεί το συμπλήρωμα με την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και το μεγαλύτερο επιστημονικό υπόβαθρο σε σχέση με κάθε άλλο συμπλήρωμα διατροφής.

2016-11-04 16:32:08By Bασίλης Σκωλίκης

Χάπια κρεατίνης

Τα χάπια για εμάς απλά φωνάζουν ευκολία — βάλε τα στη θήκη χαπιών σου με τα υπόλοιπα καθημερινά συμπληρώματά σου και δεν έχεις τίποτα άλλο να σκεφτείς. Αλλά αυτή είναι μόνο η γνώμη μου. Ας δούμε τι έχει να πει η Katie.

Σε μορφή χαπιού, η κρεατίνη πρέπει πρώτα να αφομοιωθεί πριν χρησιμοποιηθεί από τον οργανισμό. Αλλά έχει σημασία η ταχύτητα απορρόφησης κρεατίνης; Με λίγα λόγια, όχι πραγματικά. Ή τουλάχιστον δεν υπάρχουν επί του παρόντος αρκετά πειστικά στοιχεία για να δοθεί μια οριστική απάντηση. Αλλά ένα πράγμα που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι η κρεατίνη δεν έχει άμεσο αποτέλεσμα.

Όταν αρχίσεις να παίρνεις κρεατίνη για πρώτη φορά, θα πρέπει να περάσεις από μια φάση φόρτωσης για να κορεστούν τα κύτταρα σου. Πάρε τρεις φορές τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα για δύο εβδομάδες. Έτσι, θα έχεις αρκετή κρεατίνη αποθηκευμένη για να δεις τα οφέλη σε μελλοντικές προπονήσεις. Το πόσο γρήγορα απορροφάται η κρεατίνη στο σύστημά σου δεν αλλάζει τις προπονήσεις σου. Η γρήγορη πέψη δεν έχει τεράστιο αποτέλεσμα, αλλά η συνέπεια έχει – είναι το κλειδί για να δεις τα αποτελέσματα των συμπληρωμάτων κρεατίνης σου.

Σκόνη κρεατίνης

Και η άλλη επιλογή: σκόνη. Προφανώς δεν είναι τόσο βολική – πρέπει να κουβαλάς μαζί σου μια θήκη, να ψάχνεις για το scoop σου, ένα σέικερ και οι δόσεις σου δεν θα είναι ποτέ τόσο ακριβείς όσο θα ήταν με ένα χάπι.

Αρκετά όμως η αρνητικότητα. Η σκόνη κρεατίνης κοστίζει λιγότερο ανά μερίδα από τα χάπια κρεατίνης – οπότε αυτό είναι μια νίκη. Και τα οφέλη δεν σταματούν εδώ. Οι σκόνες προσφέρουν λίγη ποικιλία, κάτι που είναι πάντα ωραίο και είναι πιο ευέλικτο. Μπορείς, για παράδειγμα, να βάλεις κρεατίνη σε ένα smoothie.

Με λίγα λόγια

Η Katie μίλησε, οπότε τώρα η απόφαση εξαρτάται από εσένα. Τι θα διαλέξεις; Χάπια ή σκόνη; Ή και τα δύο; Δεν υπάρχει κανόνας. Δοκίμασε και τα δύο!

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Writer and expert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Έκπτωση 35% σε επιλεγμένα προϊόντα | Κωδικός: BS35 Περισσότερα