Συνταγές

Μπαλίτσες γλυκοπατάτας με πρωτεΐνη

Χρειάζεσαι ένα γρήγορο γλυκό σνακ; Ένα boost πριν την προπόνηση; Ή σου έχει περισσέψει λίγο γλυκοπατάτα; Δοκίμασε αυτή τη συνταγή για πρωτεϊνικές μπαλίτσες γλυκοπατάτας!

Μπαλίτσες γλυκοπατάτας με πρωτεΐνη

Υλικά

  • 5 Scoops - Impact Whey Protein Βανίλια, Στέβια
  • 125 γρ. - Γλυκοπατάτα
  • 100 γρ. - Βρώμη
  • 50 γρ. - Μαγειρεμένη Κινόα
  • 25 γρ. - Κολοκύθα και ηλιόσπορους

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 120,9kcal 18 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά2,9g3%
Συνολικοί Υδατάνθρακες12,4g4%
Σάκχαρα1,9g-
Πρωτεΐνη12,7g24%

Οδηγίες

  1. Μαγείρεψε τα 50 γρ. Κινόα και άσε την να στεγνώσει.

    Κάνε σαν πολτό την γλυκοπατάτα σε ένα μίξερ

  2. Ανακάτεψε την κινόα, τη βρώμη, την πρωτεΐνη και τους ηλιόσπορους μαζί με τον πολτό γλυκοπατάτας.

  3. Αν το μείγμα είναι πολύ στεγνό δοκιμάστε να προσθέσετε μια κουταλιά γάλα. Αν είναι πολύ υγρό προσθέστε περισσότερη πρωτεΐνη και βρώμη. Τοποθετήστε το μείγμα στο ψυγείο για δέκα λεπτά.

  4. Χρησιμοποιώντας τα χέρια σας δημιουργήστε με το μίγμα μπαλάκια σε μέγεθος μπουκίτσας.

     

    Βάλτε το στο ψυγείο και απολαύστε !!!

Οδηγίες για Συνταγές

Δείτε εδώ τα προϊόντα:

 



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ