Συνταγές

Γλυκοπατάτες στο φούρνο

Νόστιμες γλυκοπατάτες που θα συνδεύσουν όλα τα πιάτα σας και μπορείτε να τις μαγειρέψετε σε όλες τις περιστάσεις.  Βρείτε εδώ οδηγίες για το πως να τις μαγειρέψετε με ευκολία.

Γλυκοπατάτες στο φούρνο

Μερίδες
2

Υλικά

  • 350g - Γλυκοπατάτα
  • - Σιρόπι χωρίς ζάχαρηΓεύση Maple
  • - Αλάτι & Πιπέρι
  • 10g - Αλεύρι Αμάρανθου

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 187kcal 45 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά5g8%
Συνολικοί Υδατάνθρακες38g13%
Σάκχαρα7g-
Πρωτεΐνη4g8%

Οδηγίες

  1. Το πιο δύσκολο βήμα είναι πως θα καθαρίσετε τις γλυκοπατάτες. Εδώ είναι η λύση. Τρυπήστε τον φλοιό τους με ένα πιρούνι σε πολλά σημεία. Τοποθετήστε τις στον φούρνο μικροκυμάτων για 4-6 λεπτά έως να μαλακώσουν.

  2. Βγάλτε από τον φούρνο μικροκυμάτων και κόψτε σε πολλά κομμάτια. Μπορείτε να κόψετε τις πατάτες σε λεπτές φέτες.

  3. Απλώστε τις πατάτες σε ένα ταψάκι.

  4. Πασπαλήστε με αλεύρι αμαράνθου, λίγο σιρόπι χωρίς ζάχαρη , αλάτι και πιπέρι. Ανακατέψτε καλά. Μπορείτε να αντικαταστήσετε το σιρόπι με το κλασικό λαδολέμονο, ωστέ να δώσετε πιο αλμυρή γεύση.

  5. Ψήστε  στον φούρνο για 20-30 λεπτά στους 180 βαθμούς μέχρι να γίνουν τραγάνες.

Οδηγίες για Συνταγές

Δοκιμάστε να σερβίρετε τις πατάτες με κοτόπουλο, λαχανικά της επιλογής σας και ένα από τα αγαπημένα σας σνακ Myprotein. Δείτε τα παρακάτω προϊόντα:



Μαρία Σουρίδη

Μαρία Σουρίδη

Ειδικός σε θέματα Ψυχολογία της Άσκησης και του Αθλητισμού

Ονομάζομαι Μαρία Σουρίδη. Η αγάπη μου για την άθληση και την υγιεινή διατροφή ήταν και είναι μεγάλη. Έχοντας λάβει πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Αθηνών του Τμήματος Ψυχολογίας, συνεχίζω περαιτέρω τις σπουδές μου στον τομέα της Ψυχολογίας της Άσκησης και του Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η ενασχόλησή μου με τον αθλητισμό ξεκίνησε από μικρή ηλικία. Κολύμβηση, μπαλέτο, γυμναστήριο ήταν μερικές από τις δραστηριότητές μου. Ως δρομέας μεγάλων αποστάσεων λαμβάνω συστηματικά μέρος σε διοργανώσεις αγώνων δρόμου. Ακόμη, τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι και με τις πολεμικές τέχνες και συγκεκριμένα με το Tang Soo Do (κορεάτικο καράτε). Το ενδιαφέρον μου για την υγιεινή διατροφή αντικατοπτρίζεται στις προσωπικές μου διατροφικές επιλογές, αλλά και στη διαρκή προσπάθειά μου να ενημερωθώ και να εκπαιδευτώ στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Coursera, έχω παρακολουθήσει μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου από έγκριτα πανεπιστημιακά ιδρύματα (“Child nutrition and cooking 2.0’’ – Stanford University, California, USA / “ Nutrition, Health, and Lifestyle: Issues and Insights” - Vanderbilt University, Nashville, Tennessee, USA / “Nudge-it: Understanding Obesity” – The University of Edinburgh, Scotland, UK).


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ