Συμπληρώματα

5 συμπληρώματα που δεν ήξερες ότι είναι Vegan

Το ότι προτιμάς τον πράσινο τρόπο ζωής δεν σημαίνει ότι πρέπει να στερηθείς τα τρόφιμα και τα ροφήματα που αγαπάς. Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές εκεί έξω που θα κρατήσουν την δίαιτα σου ενδιαφέρουσα και με ποικιλία. Επίσης, έχουμε πολλά vegan συμπληρώματα για να υποστηρίξουμε την προπόνησή σου.

Έχουμε τον Παγκόσμιο Μήνα Vegan και έτσι θα θέλαμε να σου παρουσιάσουμε κάποια fitness προϊόντα που ίσως δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι είναι φιλικά προς τους vegan.

Δες 5 συμπληρώματα παρακάτω που είναι κατάλληλα για έναν φυτικό τρόπο ζωής.

1. BCAA Drink

Ό,τι πρέπει για μια δυνατή προπόνηση. Το BCAA Drink έχει 5 g απαραίτητων αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας που υπάρχουν με φυσικό τρόπο στην πρωτεΐνη, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη και αποκατάσταση μυϊκής μάζας1 – κάτι πολύ σημαντικό για μυϊκά κέρδη σε vegan.

Το αναζωογονητικό αυτό ρόφημα έχει επίσης καφεΐνη, η οποία αυξάνει την αντοχή και βελτιώνει την συγκέντρωση,2 μαζί με τις βιταμίνες Β6 και Β12 που καταπολεμούν την κούραση.3

Χωρίς ζωικά προϊόντα και με μηδέν ζάχαρη ή υδατάνθρακα, αποτελεί το ιδανικό καύσιμο για την προπόνηση.

bcaa drink

2. Baked Protein Cookie (Ψημένο Μπισκότο Πρωτεΐνης)

Πλούσιο. Επικό. Σοκολατένιο. Τρεις λέξεις που πιθανώς δεν έρχονται αμέσως στο νου σου όταν σκέφτεσαι ένα vegan σνακ – αλλά δοκίμασε ένα από αυτά τα και θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοούμε.

Είναι ψημένο με νόστιμη ζύμη με μαύρη σοκολάτα, έλαιο καρύδας και κομματάκια σοκολάτας. Πρόκειται για ένα vegan σνακ που θα ανεβάσει την πήχη. Έχει 13 γρ. φυτικής πρωτεΐνης ανά μπισκότο, συμβάλλοντας στην επίτευξη της ημερήσιας πρόσληψης πρωτεΐνης σου.

ψημένο μπισκότο πρωτεΐνης

 

3. All-Natural Peanut Butter (Φυσικό φυστικοβούτυρο)

Όλοι ξέρουμε ότι το φυστικοβούτυρο είναι ένα κλασικό προϊόν σε κάθε κουζίνα. Αλλά είναι Vegan; Μπορεί να σε εκπλήξει η απάντηση αφού δεν είναι πάντα.

Το σημαντικό είναι ότι μπορείς να είσαι σίγουρος/η ότι το Φυσικό Φυστικοβούτυρό μας σε απαλό ή τραγανό είναι 100% φιλικό προς vegan και έχει 30% περιεχόμενο πρωτεΐνης που είναι τέλειο για τα μακροθρεπτικά σου συστατικά!

φυστικοβούτυρο

4. Creatine Monohydrate (Μονοϋδρική κρεατίνη)

Δεν υπάρχει πιο σημαντικό και απαραίτητο συμπλήρωμα για όποιον έχει λάβει στα σοβαρά την απόδοση στο γυμναστήριο ή σε οποιαδήποτε δραστηριότητα.

Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη ότι αυξάνει την φυσική απόδοση σε διαδοχικές εκρήξεις βραχυπρόθεσμης άσκησης υψηλής έντασης4 – όντας απαραίτητη για κάθε προπόνηση.

Οι περισσότεροι φυσικές πηγές κρεατίνης είναι ζωικά προϊόντα όπως το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι, τα γαλακτοκομικά και έτσι όσοι ακολουθούν φυτική διατροφή πρέπει να λαμβάνουν συμπλήρωμα κρεατίνης ώστε να αυξήσουν την πρόσληψή της.

Η κρεατίνη μας είναι εντελώς φιλική προς vegan και βολική στην λήψη. Απλά πρόσθεσε μια μεζούρασε ένα ρόφημα ή smoothie.

κρεατίνη

5. Σιρόπι χωρίς ζάχαρη

Ποιος είπε ότι η φυτική διατροφή πρέπει να είναι βαρετή; Είμαστε εδώ για να σπάσουμε αυτόν τον μύθο με τα νόστιμα σιρόπια μας χωρίς ζάχαρη.

Είναι διαθέσιμα σε 12 γλυκές και φρουτώδεις γεύσεις, όπως Butterscotch, Blueberry, και Σφεντάμι, και δεν είναι μόνο vegan αλλά έχουν και μηδενική ζάχαρη, λιπαρά ή θερμίδες. Είναι ιδανικά ώστε ναδώσεις ζωή στα τρόφιμά σου χωρίς ανεπιθύμητες θερμίδες.

σιρόπι χωρίς ζάχαρη

Με λίγα λόγια

Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε να καταλάβεις ότι ο πράσινος τρόπος ζωής δεν σημαίνει στέρηση. Τίποτα δεν πρέπει να σε κρατάει πίσω από το να χρησιμοποιήσεις τα υψηλής ποιότητας συμπληρώματα vegan και να πετύχεις τους στόχους σου.

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα