Συμπληρώματα

Βιταμίνες για μαλλιά και για υγιές δέρμα

Βιταμίνες για μαλλιά και για υγιές δέρμα

Bιταμίνες για μαλλιά , πόσες φορές έχετε ψάξει για την καλύτερη λύση προκειμένου να έχετε υγιές δέρμα και μάλλια, οι ακριβές κρέμες και λοσιόν φαίνεται να μην είναι η μόνη λύση. Οι βιταμίνες ειναι η απάντηση στο πρόβλημα σας. 

Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν το δέρμα και τα μαλλιά;

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν το δέρμα σας ώστε να χάνει τη δύναμη του και την ελαστικότητα του αλλά και την νεανική του εμφάνιση. Το δέρμα σας είναι ευαίσθητο. Δεν είναι μόνο τα άτομα με δερματικές παθήσεις όπως το έκζεμα που υποφέρουν από καταστροφής του δέρματος. Κάθε ημέρα το δέρμα σας είναι εκτεθειμένο σε μόλυνση, τοξίνες στον αέρα και βακτήρια από βρώμικες επιφάνειες καθώς και τις ακτίνες του ήλιου που μπορεί να είναι επιβλαβείς για το δέρμα σας. Μαζί με αυτές τις εξωτερικές απειλές, το δέρμα σας φυσικά χάνει την ικανότητά του να προστατεύεται και να θεραπεύεται με την ηλικία σε συνδυασμό με τις διαιτητικές σας επιλογές.

Το σώμα σας, ωστόσο, έχει την μαγική ικανότητα να θρέφεται μόνο του. Οκ, δεν είναι μαγική ικανότητα. Είναι η επιστήμη και σημαίνει ότι ρυθμίζει τη θερμοκρασία σας και να αναγέννηση μετά απο κατάστροφή.

Το δέρμα σας αποτελείται από δύο στρώματα: το δέρμα, το βαθύτερο στρώμα και την επιδερμίδα, η οποία είναι το επιφανειακό στρώμα. Τα μικρότερα στρώματα μεταξύ τους περιλαμβάνουν το βασικό στρώμα και το στρώμα spinosum, τα οποία είναι υπεύθυνα για την αναγέννηση του δέρματος.

Σίγουρα οι πρώτες σκέψεις σας είναι να πάτε στο πρώτο μαγαζί και να πάρετε ακριβές λοσιόν και κρέμες. Μήπως όπως πρώτα να δείτε την πρόσληψη σας σε βιταμίνες. Οι βιταμίνες ειναι η απάντηση στο πρόβλημα σας. Ποιες είναι λοιπόν οι καλύτερες βιταμίνες για επιδιόρθωση του δέρματος και θεραπεία των πληγών;

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C, ή ασκορβικό οξύ, βοηθάει με την παραγωγή κολλαγόνου. Μερικοί παράγοντες του τρόπου ζωής όπως το κάπνισμα ή το ποτό επηρεάζουν την παραγωγή κολλαγόνου. Βοηθάει το δέρμα σας να διατηρεί την ελαστικότητά του και σαν αντιοξειδωτικό επηρεάζει το δέρμα από την καταστροφή από τις καταστροφικές ελεύθερες ρίζες. Είναι επίσης καλό για το δέρμα σας αφου προωθεί την αναγέννηση και συγκεκριμένα χρησιμοποιείται για την επισκευή και την ανάπτυξη ιστών σε όλο το σώμα σας.

βιταμίνες για μάλλια

Βιταμίνη E

Η βιταμίνη Ε είναι απαραίτητη για την υγεία του δέρματος. Περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά τα οποία απομακρύνουν τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν βελτιώνοντας την υφή, την υγρασία και την απαλότητα του δέρματος. Η βιταμίνη Ε είναι ένα απαραίτητο κατά του εκζέματος. Οι περιοχές του δέρματος που καταλαμβάνονται από το έκζεμα δυσκολεύονται να συγκρατήσουν νερό και τα κύτταρα να παράγει τα απαραίτητα έλαια και λιπαρά, πράγμα που σημαίνει ότι η προστατευτική λειτουργία του δέρματος δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, αφήνοντας το ανοιχτό στις προαναφερόμενους κίνδυνους μολύνσεων. Μια υγιής τακτική δόση βιταμίνης Ε βοηθά επίσης στην αποθήκευση βιταμινών Α, που μπορούν να βοηθήσουν στη θεραπεία των ρυτίδων.

Η καθημερινή σύσταση για τους άνδρες είναι 4mg και οι γυναίκες 3mg. Οι καλύτερες φυσικές πηγές περιλαμβάνουν φυτικά έλαια, φύτρα σίτου και ξηρούς καρπούς και σπόρους.

Βιταμίνη A

Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για τη διαδικασία της αναγέννησης του δέρματος, η οποία βοηθά στη ρύθμιση των ενοχλητικών κηλίδων και των σημείων γήρανσης. Αυτό συμβαίνει επειδή απαιτείται για την παραγωγή επιθηλιακών κυττάρων όπου λαμβάνει χώρα η αναγέννηση. Είναι επίσης ένα αντιοξειδωτικό. Όπως και με τα προαναφερθέντα αντιοξειδωτικά, η ικανότητά του να προστατεύει το σώμα σας από επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες σημαίνει επίσης ότι μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση πολύ σοβαρών καταστάσεων όπως η σήψη.

Βιταμίνη B

Η βιταμίνη Β διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση της υγιούς επιδερμίδας. Η έρευνα έχει βρει ότι η βιταμίνη B3 μπορεί να «φωτίσει» το δέρμα σας και να μειώσει τα σημάδια γήρανσης, ενώ η βιταμίνη B5 είναι ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό θρεπτικό συστατικό για την πρόληψη της απώλειας νερού στο δέρμα, βοηθώντας έτσι να διατηρηθεί ενυδατωμένο.

Βιταμίνη K

Η βιταμίνη Κ είναι ανεκτίμητη όταν πρόκειται για επούλωση τραυμάτων λόγω του ρόλου της στην πήξη του αίματος. Τα πράσινα λαχανικά, τα έλαια και οι κόκκοι είναι όλες οι κορυφαίες πηγές βιταμίνης Κ, αν και μικρότερες ποσότητες μπορούν να βρεθούν στο κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Οι ενήλικες χρειάζονται περίπου 1mcg ημερησίως βιταμίνης Κ για κάθε κιλό σωματικού βάρους τους.

βιταμίνες για μαλλιά

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, το οποίο βοηθά στη διαδικασία της επισκευής ιστού του δέρματός σας. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η τακτική λήψη ψευδαργύρου μπορεί να βοηθήσει στην επούλωση τραυμάτων.

Βιταμίνη D

Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι μια ανεπάρκεια βιταμίνης D μπορεί επίσης να είναι ο λόγος για αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης εκζέματος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Έρευνα έχει αποδείξει ότι οι άνθρωποι που πάσχουν από δερματικές παθήσεις όπως το έκζεμα τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D στο σώμα τους από ότι εκείνοι που δεν πάσχουν. Ακόμα χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D μπορούν να οδηγήσουν σε πολύ πιο σοβαρές καταστάσεις.

Λάδι καρύδας

Το έλαιο καρύδας είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ενυδατικά που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ ενώ κάνει θαύματα για το ξηρό δέρμα. Βοηθά στην προστασία και την επούλωση του δέρματός σας χάρη στην ικανότητά του να απορροφάται εύκολα και να αναπληρώνει το κατεστραμμένο δέρμα. Είναι αντιβακτηριακό και αντιμυκητιακό, που σημαίνει ότι μπορεί να βοηθήσει και με λοιμώξεις.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα