Διατροφή

Διατροφικά Tips για το πολυπόθητο Six Pack

Το Six Pack είναι χωρίς αμφιβολία το ζητούμενο για κάθε άντρα και γυναίκα ! Το καλό νέο είναι οτι είναι εύκολο να το αποκτήσεις, το κακό για πολλούς είναι ότι … θέλει διατροφή.

Six Pack …

Μάλλον όλοι, λίγο πολύ γνωρίζουμε, ότι η κατανάλωση ψητών και στεγνών φαγητών βοηθά στην μείωση του λίπους. Συνεπώς, συμπεραίνουμε ότι τα ψητά και το six pack πάνε μαζί. Η διατροφή που περιλαμβάνει σωστό μαγείρεμα και πληθώρα φαγητών, «σωστά» και απλά μαγειρεμένα, βοηθά στην μείωση του σωματικού λίπους. Σε συνδιασμό με αερόβια προπόνηση και βάρη, μπορούμε να πετύχουμε και αύξηση του μυικού ιστού.

1800x672-mp-wk36-cs-newblogs-banners-sub11_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped_1200x672_acf_cropped

Παρακάτω θα δούμε απλές αλλά αποτελεσματικές συμβουλές γαι το τέλειο ‘”six pack”

Γίνεται «σκεπτικοί» με το κρέας.

1800x672-redmeat_1200x672_acf_cropped

Επιλέξτε άπαχα κρεατικά τα οποία θα σας περέχουν την απαραίτητη ποσότητα πρωτείνης για να πετύχετε σωστή μυική αποκατάσταση χωρίς παράλληλα να προσλαμβανεται τα λιπαρά που θα σας προσθέσουν extra πόντους και θα κρύψουν το Six Pack σας. Αποφύγετε κρεατικά πλούσια σε λιπαρά όπως το T-bone και στρέψτε την προσοχή και την προτίμησή σας σε πιο άπαχες επιλογές όπως το στήθος από το κοτόπουλο, άπαχο μοσχαρίσιο κιμά, βουβαλίσιο κρέας, πλευρά, φιλέτο βοδινού και φυσικά οποιοδήποτε ψάρι.

Ενισχύστε τη γεύση.

Intermittent-Fasting-Meal_2

Η προσθήκη ελαιόλαδου προσθέτει – αναμφισβήτητα – γεύση αλλά και extra, πολλές φορές, μη αναγκαίες θερμίδες. Οπότε πως θα μαγειρέψουμε γευστικά φαγητά χωρίς χρήση ελαιόλαδου, αλατιού ή σακχάρων ; Στραφείτε σε καρυκεύματα χωρίς αλάτι και προσθέστε καυτή σάλτσα και πιπέρι cayenne προκειμένου να «απογειώσετε» τη γεύση του φαγητού σας. Τέλος, εφόσον επιλέγετε έτοιμες μαρινάδες σας προτείνω να ελεγχετε τις διατροφικές ετικέτες αυτών προκειμένου να είναι χωρίς αλάτι και με πολύ λίγα σάκχαρα.

Επιλέξτε πράσινο.

fresh green pea in the pod isolated on white background

Αφήστε χώρο στο πιάτο για τα πράσινα λαχανικά. Είτε ψητά, είτε ωμά, είτε βραστά θα σας βοηθήσουν με διάφορους τρόπους. Θα σας κάνουν να αισθανθείτε πληρότητα και κορεσμό λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν. Θα σας γεμίσουν ενέργεια λόγω των αντιοξειδωτικών και της πληθώρας των βιταμινών και των ιχνοστοιχείων που επίσης περιέχουν. Προσοχή στην προσθήκη ελαιόλαδου το οποίο δεν θα πρέπει να ξεπερνά την μία κουταλιά της σούπας ανά σαλάτα ενώ συστήνεται να επιλέγετε extra παρθένο ελαιόλαδο.

«Γλυκιά» επιτυχία!

Gluten-free-chocolate-brownie-2

Ο τέλειος επίλογος για τέλειους κοιλιακούς περλαμβάνει την προσθήκη ψητών φρούτων. Ψητά μήλα, ροδάκινα, νεκταρίνια ή δαμάσκηνα μπορούν να δημιουργήσουν ένα πολύ γευστικό γλυκό το οποίο όμως δεν περιέχει λιπαρά και δεν στερειτε καθόλου γεύσης. Για μία extra γλυκιά προσθήκη μπορείτε να λιώσετε σοκολάτα με λιγο γάλα και να περιχύσετε το γλυκό σας.

Μαριέττα Μαρκούση
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος MSc
Χαροκόπειου Παν/μίου Αθηνών
Γραφεία:

  • Σπάρτης 4, Αθήνα
  • Αναξαγόρα 9, Ν. Ερυθραία

Επικοινωνία:
Τηλ: 210-8672122



Μαρκούση Μαριέττα

Μαρκούση Μαριέττα

Κλινική Διαιτολόγος Χαροκόπειο Παν/μιο Αθηνών - Διατροφολόγος MSc

Η Μαρκούση Ι. Μαριέττα είναι Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος MSc, απόφοιτος του τμήματος Κλινικής Διαιτολογίας- Διατροφής του Χαροκοπείου Παν/μιόυ Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο τμήμα Εφαρμοσμένης Διαιτολογίας- Διατροφής με ειδίκευση στη Διατροφή και Άσκηση. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον προσδιορίζεται σε θέματα « Διατροφική παρέμβαση σε ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα βάση των αρχών της Μεσογειακής Διατροφής» , το οποίο αποτέλεσε τον τίτλο της πτυχιακής της διατριβής, καθώς και «Tα επίπεδα υδάτωσης στην βελτίωση της ποδηλατικής απόδοσης» που αποτέλεσε τον τίτλο της μεταπτυχιακής της διατριβής. Αρθρογραφεί συστηματικά για το site http://dietstories.gr/ και για το Dutchesss.queen.gr https://dutchesss.queen.gr/tag-view/tag/1052/marietta-markoysh στην κατηγορία Fitness και Διατροφής. Από το 2008 έως το 2009 ήταν υπεύθυνη διαιτολόγος στα Διατολογικά γραφεία Απίσχνανσις στις περιοχές του Κολωνακίου και Πατησίων και από το 2010 έως σήμερα διατηρεί γραφείο στην περιοχή της Αθήνας (Σπάρτης 4, Αθήνα). Κατά την κλινική της εμπειρία έχει συνεργαστεί με το νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» στην Ενδοκρινολογική Κλινική, στο τμήμα Σακχαρώδη Διαβήτη & Παχυσαρκίας ,με το Κ.Α.Τ. , Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο- Πνευμονολογική Κλινική και Μονάδα Εντατικής Θεραπέιας , με το Γ.Ν. Πειραιά «Τζάνειο». Α’, Β’ & Γ΄ Παθολογική Κλινική (αντιμετώπιση περιστατικών Σακχαρώδη Διαβήτη) και με το Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς». Γαστρεντερολογική & Νεφρολογική Κλινική. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα εδώ: http://mariettamarkousi.gr/ Επιπλέον, το ενδιαφέρον της για τον αθλητισμό φαίνεται και από το γεγονός ότι αποτέλεσε μέλος της Εθνικής ομάδας καταδύσεων από το 1996 έως το 2000 με πολλές επιτυχίες σε Πανελλήνια και διεθνή πρωταθλήματα. Τέλος, εργάστηκε εθελοντικά στους Ολυμπιακούς Αγώνες «ΑΘΗΝΑ 2004» στον τομέα των καταδύσεων και σήμερα παρέχει ενημέρωση για την προσφορά της διατροφής στην αθλητική απόδοση σε νεαρούς αθλητές καταδύσεων και ενόργανης- ρυθμικής γυμναστικής. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον προσδιορίζεται σε θέματα « Διατροφική παρέμβαση σε ασθενείς με ρευματοειδή αρθρίτιδα βάση των αρχών της Μεσογειακής Διατροφής» , το οποίο αποτέλεσε τον τίτλο της πτυχιακής της διατριβής, καθώς και «Tα επίπεδα υδάτωσης στην βελτίωση της ποδηλατικής απόδοσης» που αποτέλεσε τον τίτλο της μεταπτυχιακής της διατριβής. Επιπλέον, το ενδιαφέρον της για τον αθλητισμό φαίνεται και από το γεγονός ότι αποτέλεσε μέλος της Εθνικής ομάδας καταδύσεων από το 1996 έως το 2000 με πολλές επιτυχίες σε Πανελλήνια και διεθνή πρωταθλήματα. Τέλος, εργάστηκε εθελοντικά στους Ολυμπιακούς Αγώνες «ΑΘΗΝΑ 2004» στον τομέα των καταδύσεων και σήμερα παρέχει ενημέρωση για την προσφορά της διατροφής στην αθλητική απόδοση σε νεαρούς αθλητές καταδύσεων και ενόργανης - ρυθμικής γυμναστικής.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ