Μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο
Διατροφή

Θερμιδικό έλλειμμα: 3 λόγοι για τους οποίους δεν λειτουργεί για εσένα

Θερμιδικό έλλειμμα: 3 λόγοι για τους οποίους δεν λειτουργεί για εσένα
Joni McMullen
Writer and expert8 μήνες πριν
Προβολή του προφίλ του Joni McMullen

Γνώρισε την Siobhan O'hagan - ταλαντούχα PT και μέλλουσα μητέρα, της οποίας η ειλικρινής και ανοιχτή προσέγγιση για την υγεία και την φυσική κατάσταση έχει ανοίξει τα μάτια πολλών.

Έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες γυναίκες στη διατήρηση επιτυχημένων ελλειμμάτων θερμίδων. Εδώ είναι η άποψή της για το γιατί το έλλειμμα θερμίδων σου μπορεί να μην λειτουργεί.

Ορίστε γιατί υπερβαίνεις το θερμιδικό σου έλλειμμα

Η Siobhan εξηγεί ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το έλλειμμα θερμίδων σου μπορεί να μην λειτουργεί για εσένα.

Ένας λόγος θα μπορούσε να είναι ότι έχεις πιο σημαντικά πράγματα να ανησυχείς, καθιστώντας δύσκολη την τήρηση ενός στόχου θερμίδων.

Ορίστε τρεις ακόμη από τους πιο συνηθισμένους λόγους που έχει δει ξανά και ξανά…

1. Δεν το θέλεις αρκετά

Πριν τα βάλεις με τη Siobhan, άφησε την να εξηγήσει.

"Συγγνώμη, αυτό ακούγεται σαν ομιλία PT της παλιάς σχολής, αλλά αυτό που πραγματικά εννοώ είναι ότι αν προτιμάς να απολαμβάνεις ωραία φαγητά ή να συναναστρέφεσαι με φίλους και συγγενείς ή απλά απολαμβάνεις να μην πεινάς από το να είσαι πιο αδύνατος, τότε είναι εντάξει να μην θέλεις να χάσεις σωματικό λίπος.”

Μερικές φορές το να έχεις έναν αυστηρό στόχο για τον εαυτό σου σημαίνει περιορισμό άλλων τμημάτων της ζωής σου. Και αν αυτό είναι κάτι που δεν θέλεις να κάνεις, τότε μην πιέζεις τον εαυτό σου.

Η λύση της Siobhan

Εάν θέλεις όντως να χάσεις σωματικό λίπος αλλά δυσκολεύεσαι να διατηρήσεις το κίνητρό σου, γράψε τους στόχους σου καθημερινά. Αυτό θα βοηθήσει να σου υπενθυμίσει, όταν αντιμετωπίζεις δύσκολες αποφάσεις, τι είναι πιο σημαντικό για εσένα.

2. Ο στόχος θερμίδων σου είναι πολύ χαμηλός

Με απλά λόγια, δεν μπορείς να παραμείνεις πιστός στις θερμίδες σου επειδή ο στόχος θερμίδων σου είναι πολύ χαμηλός. Η Siobhan το αναλύει:

"Ναι, πρέπει να βρίσκεσαι σε έλλειμμα θερμίδων, αλλά εάν θέτεις μη ρεαλιστικά χαμηλούς στόχους, όχι μόνο θυσιάζεις την υγεία σου, αλλά το σώμα σου θα λαχταρά φαγητό και θα είναι όλο και πιο δύσκολο να αρνηθείς αυτές τις λιγούρες.”

Η λύση της Siobhan

Αύξησε τις θερμίδες σου σε ένα επίπεδο που αισθάνεσαι ότι μπορείς να διατηρήσεις καθημερινά. Πιθανότατα θα παρατηρήσεις ότι είσαι πιο πειθαρχημένος συνολικά επειδή δεν λιμοκτονείς όλη την ώρα.

3. Δεν χρειάζεται να χάσεις άλλο βάρος

Η Siobhan ξέρει ότι αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι συχνά ξεχνάμε λόγω των τεράστιων προσδοκιών που θέτουμε στον εαυτό μας.

"Όσο μικρότερος είσαι, τόσο λιγότερες θερμίδες πρέπει να βρίσκονται σε έλλειμμα. Μόλις έχεις ένα υγιές βάρος, στην πραγματικότητα πολεμάς το σώμα σου, όταν προσπαθείς να πιέσεις κάτω από το βάρος συντήρησής σου, επειδή το σώμα σου θα θέλει να κρατήσει το σωματικό σου λίπος.”

Η λύση της Siobhan

Κάνε εξάσκηση στην αποδοχή του σώματός σου όπως είναι και αναρωτήσου αν οι θυσίες που απαιτούνται στη σωματική και ψυχική σου υγεία, καθώς και στην κοινωνική σου ζωή, αξίζουν πραγματικά.

Με λίγα λόγια

"Δεν χρειάζεται να βρίσκεσαι σε έλλειμμα θερμίδων όλη την ώρα και δεν χρειάζεται πάντα να κυνηγάς την απώλεια λίπους — αλλά αν είναι ένας σημαντικός στόχος για εσένα, μπορείς να το κάνεις με έναν χαρούμενο και υγιή τρόπο, χωρίς να πιέζεις το σώμα σου στα όριά του.”

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Joni McMullen
Writer and expert
Προβολή του προφίλ του Joni McMullen
myprotein