Συνταγές

Διαιτητικά Pancakes Πρωτεΐνης – Χαμηλών Υδατανθράκων

Λένε ότι το πρωϊνό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και μπορεί να γίνει και το πιο γευστικό! Δοκίμαστε αυτη την απλή συνταγή για pancakes χωρίς τύψεις και ενοχές – ο ιδανικός συνδυασμός για δραστήριες γυναίκες!

Συστατικά

  • 1 μέτρια μπανάνα
  • 1 1/2 μεζούρες (50g) Active Women Diet Blend
  • 1 μεζούρα (35g) Άμεση Βρώμη
  • 1 αυγό
  • 60ml γάλα της επιλογής σας
  • 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
  • Λίγο αλάτι

Διαδικασία

1. Ρίξτε όλα τα συστατικά σε ένα μίξερ και ανακατέψτε μέχρι το μείγμα να γίνει μαλακό και κρεμώδες!

2. Ρίξτε λίγο λάδι σε ένα ζεστό τηγάνι και στη συνέχεια απλώστε μια μικρή ποσότητα από το μείγμα για pancakes.

3. Όταν το pancake ξεκινά να φουσκώνει, αναποδογυρίστε το και τηγανίστε το και από την άλλη πλευρά. Επαναλάβετε με το υπόλοιπο μείγμα.

4. Σερβίρετε με την αγαπημένη σας γαρνιτούρα. Προτείνουμε επίσης λίγα φρέσκα φρούτα και στραγγιστό ελληνικό γιαούρτι.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκωλίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και λατρεύω το Fitness και τα συμπληρώματα διατροφής. Έχω MSc σε Marketing & Business Analytics από το University of Edinburgh Business School και έχω κάνει την έρευνα μου πάνω στο Μάρκετινγκ τωνΣυμπληρωμάτων Διατροφής με τίτλο “Health Consciousness and Perceived Risk as Moderators of Purchase Intention towards Dietary Supplements”. Δεν είμαι διατροφολόγος άλλα όλα τα άρθρα μου βασίζονται στην επιστημονική έρευνα και όλα έχουν παραπομπές και επιστημονική βιβλιογραφία από έγκυρα Journals. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση «Extraordinary claims require extraordinary evidence».


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα