Προπόνηση

Γυμνάσου χωρίς άγχος με αυτές τις 5 συμβουλές

Όλη μέρα περιμένεις πως και πως να πας στο γυμναστήριο και απλά περιμένεις να περάσει η ώρα, αλλά όσο περνάει η ώρα νιώθεις έναν εκνευρισμό, δεν έχεις όρεξη να βάλεις ούτε τα αθλητικά σου για να πας στο γυμναστήριο.

Αυτό μπορεί να σου συμβαίνει επειδή είσαι καινούργιος στο γυμναστήριο και σκέφτεσαι όλα αυτά τα μηχανήματα, τις τροχαλίες, τις μπάρες…νιώθεις χαμένος/η επειδή δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις. Ή μπορεί να νιώθεις έναν εκνευρισμό επειδή επιστρέφεις στο γυμναστήριο μετά από μια μεγάλη παύση. Όπως κι αν έχει αυτός ο εκνευρισμός είναι ικανός να σταθεί εμπόδιο στο να πετύχεις τους στόχους σου στο γυμναστήριο.

Αυτές οι ανησυχίες επηρεάζουν πολλούς από εμάς και είναι απολύτως κατανοητές. Γι ‘αυτό έχουμε συγκεντρώσει μερικές πρακτικές συμβουλές για να σε βοηθήσουμε να μπαίνεις στο γυμναστήριο με λίγο περισσότερη αυτοπεποίθηση.

1. Γυμνάσου με έναν φίλο

Βρες κάποιον φίλο σου (έναν gym buddy) με τον οποίο θα πηγαίνετε μαζί γυμναστήριο, κάνοντας μαζί προπόνηση κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει το αίσθημα εκνευρισμού που ένιωθες με μία πιο κοινωνική και διασκεδαστική εμπειρία.

Αυτή η συμβουλή είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική εάν είσαι αρχάριος κι έχεις έναν φίλο που ήδη γνωρίζει κάποια πράγματα και θα μπορέσει να σε βοηθήσει με όποια απορία κι αν έχεις.

Εάν είσαι κάποιος που ανησυχεί ότι θα τον κοιτάνε όλοι στο γυμναστήριο, φέρνοντας μαζί σου έναν φίλο θα βοηθήσει στο να μην το σκέφτεσαι.

2. Απέφυγε τις ώρες αιχμής

Απέφυγε να πηγαίνεις τις ώρες αιχμής όπως για παράδειγμα 6 μ.μ. όπου το γυμναστήριο μοιάζει περισσότερο με πεδίο μάχης και προσπάθησε να βρεις μία ώρα με λιγότερο κόσμο. Νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ συνήθως έχει λιγότερο κόσμο και θα μπορείς να κάνεις την προπόνηση σου χωρίς ενοχλήσεις.

Πέρα από το γεγονός ότι το γυμναστήριο αυτές τις ώρες είναι πιο ήσυχο, θα σου δώσει και την άνεση να δοκιμάσεις κάποια όργανα ή ασκήσεις  με τα οποία δεν νιώθεις άνετα. Αυτό θα σου χτίσει την αυτοπεποίθηση με διαφορετικές ασκήσεις και θα νιώσεις πιο άνετα να τις κάνεις όταν το γυμναστήριο θα είναι γεμάτο.

3. Μελέτησε και προγραμμάτισε

Θα κάνεις προπόνηση πόδια ή πλάτη; Ή μήπως να επικεντρωθείς στο αερόβιο; Όλα αυτά είναι πράγματα τα οποία θα πρέπει να ξεδιαλύνεις πριν πας στο γυμναστήριο ώστε να μην καταλήξεις αγχωμένος/η να ψάχνεις τι θα κάνεις μετά.

Μόλις αποφασίσεις τι θες να γυμνάσεις, ψάξε για όργανα με τα οποία δεν έχεις μεγάλη εξοικείωση. Αυτό θα σου δώσει ένα έξτρα κίνητρο να δοκιμάσεις κάτι νέο.

4. Δημιούργησε το δικό σου playlist

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να βάζεις τα ακουστικά σου και να ξεχνάς όλα τα άλλα που συμβαίνουν γύρω σου. Αυτό μπορεί να σε ηρεμήσει στο γυμναστήριο και να σε κάνει να επικεντρωθείς σε ότι κι αν κάνεις, κι όχι σε ότι συμβαίνει γύρω σου.

Η κατάλληλη playlist θα σε κάνει να νιώσεις ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα. Εάν θες μπες στο Spotify και δες την δικιά μας playlist.

5. Να φοράς ότι σε κάνει να νιώθεις άνετα

Δεν είναι μυστικό ότι όταν φοράς κάτι το οποίο σου αρέσει, η αυτοπεποίθησή σου θα ανέβει αμέσως. Τα ρούχα του γυμναστηρίου μπορούν να κάνουν ότι κάνει για ‘σένα το αγαπημένο σου Σαββατιάτικο ρούχο.

Οπότε οποιοδήποτε ρούχο γυμναστηρίου σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου ένα νέο μπλουζάκι, σορτσάκι ή κολάν και ετοιμάσου να κάνεις την καλύτερή σου προπόνηση.

Έχουμε μερικά υπέροχα νέα κομμάτια τα οποία κάνουν για τα πάντα, από το πρωινό τρέξιμο μέχρι και την γιόγκα του Σαββάτου, γι’ ‘αυτό ρίξε μια ματιά στη γκάμα ρούχων μας.

Με λίγα λόγια

Το να σηκωθείς και να πας στο γυμναστήριο είναι ένα μεγάλο επίτευγμα από μόνο του, κάτι το οποίο αρκετοί από εμάς δυσκολευόμαστε να βρούμε το θάρρος να κάνουμε.

Εφαρμόζοντας μερικές από αυτές τις συμβουλές στην επόμενη σου προπόνηση θα έχεις την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι για να επικεντρωθείς στην προπόνηση σου με όσο το δυνατόν λιγότερο άγχος.

 

 



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Writer and expert

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Sale έως 60% σε λίστα προϊόντων | Χωρίς Kωδικό + Έξτρα έκπτωση 10% | Κωδικός: TOP10 + Έως 2 🎁 Περισσότερα