Συνταγές

Μπιφτέκι Γαλοπούλας με Βρώμη

Τα κλασικά μπιφτέκια σε μια εναλλακτική πολύ υγιεινή εκδοχή, με χαμηλά λιπαρά. Δοκιμάζουμε κιμά γαλοπούλας, βρώμη, πιπεριά και λεμόνι για την ζύμη και δημιουργούμε το πιο ελαφριά γευστικά μπιφτέκια που θα τα λατρέψει  απ’ την μαμά σας μέχρι η καλύτερη ταβέρνα.

Μπιφτέκι Γαλοπούλας με Βρώμη

Μερίδες
5

Υλικά

  • 50γρ - Nιφάδες Βρώμης
  • 400γρ - Άπαχος Κιμάς Γαλοπούλας
  • Μισή - Πιπεριά(Κόκκινη/ Κίτρινη/ Πράσινη)
  • 50γρ - Κρεμμύδι
  • Μισό - Λεμόνι
  • 1κτγ - Λάδι Καρύδας
  • - Aλάτι/ Πιπέρι
  • 1κτγ - Σκόρδο

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 147kcal 45 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά5g8%
Συνολικοί Υδατάνθρακες10g3%
Σάκχαρα1g-
Πρωτεΐνη17g34%

Οδηγίες

  1. Αλείωτε με λίγο ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας ένα ταψί. Προθερμάνετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.

  2. Ποσθέστε τον κιμά γαλοπούλας σε ένα μπολάκι. Τρίψτε το κρεμμύδι και προσθέστε το στον κιμά. Προσθέστε την πιπεριά και τον χυμό λεμονιού.

  3. Προσθέστε αλάτι, πιπέρι και σκόρδο για την γεύση.

  4. Προσθέστε 50γρ (1 scoop) νιφάδες βρώμης . Ζεστάνετε το λάδι καρύδας και προσθέστε το στο μίγμα. Ανακατέψτε μέχρι να γίνει το μίγμα ομοιόμορφο.

  5. Πλάστε 5 μπιφτέκια και τοποθετήστε τα στο ταψί. Ψήστε για 20 λεπτά.

Οδηγίες για Συνταγές

Δοκιμάστε να βάλετε και ψητές πατάτες μαζί με τα μπιφτέκια στο φούρνο για περισσότερα μακροθεπτικά συστατικά. Μπορείτε να τα δοκιμάσετε μέσα σε πίτες ολικής άλεσης με γιαούρτι και θα έχετε το πιο γευστικό υγιεινό τυλιχτό σουβλάκι.  Συνδυάζονται με πράσινη σαλάτα αλλά και με χωριάτική.

Δείτε τα προϊόντα παρακάτω:



Μαρία Σουρίδη

Μαρία Σουρίδη

Ειδικός σε θέματα Ψυχολογία της Άσκησης και του Αθλητισμού

Ονομάζομαι Μαρία Σουρίδη. Η αγάπη μου για την άθληση και την υγιεινή διατροφή ήταν και είναι μεγάλη. Έχοντας λάβει πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Αθηνών του Τμήματος Ψυχολογίας, συνεχίζω περαιτέρω τις σπουδές μου στον τομέα της Ψυχολογίας της Άσκησης και του Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η ενασχόλησή μου με τον αθλητισμό ξεκίνησε από μικρή ηλικία. Κολύμβηση, μπαλέτο, γυμναστήριο ήταν μερικές από τις δραστηριότητές μου. Ως δρομέας μεγάλων αποστάσεων λαμβάνω συστηματικά μέρος σε διοργανώσεις αγώνων δρόμου. Ακόμη, τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι και με τις πολεμικές τέχνες και συγκεκριμένα με το Tang Soo Do (κορεάτικο καράτε). Το ενδιαφέρον μου για την υγιεινή διατροφή αντικατοπτρίζεται στις προσωπικές μου διατροφικές επιλογές, αλλά και στη διαρκή προσπάθειά μου να ενημερωθώ και να εκπαιδευτώ στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Coursera, έχω παρακολουθήσει μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου από έγκριτα πανεπιστημιακά ιδρύματα (“Child nutrition and cooking 2.0’’ – Stanford University, California, USA / “ Nutrition, Health, and Lifestyle: Issues and Insights” - Vanderbilt University, Nashville, Tennessee, USA / “Nudge-it: Understanding Obesity” – The University of Edinburgh, Scotland, UK).


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ