Συνταγές

Pancakes Πρωτεΐνης με μπανάνα – 4 μόνο υλικά

Αυτά τα pancakes πρωτεΐνης με μπανάνα και 4 συστατικά είναι τέλεια (ακόμα και για έναν αρχάριο στην κουζίνα).

Τα pancakes πρωτεΐνης με μπανάνα είναι ένα βασικό κομμάτι του πρωινού για κάθε αθλητή και μη, αλλά και σε ποιόν δεν έχει τύχει τα pancakes του να βγουν σαν ξεροκαμμένες, άμορφες μάζες με χαλασμένο σχήμα?

Αυτή η εξαιρετικά εύκολη, απίστευτη συνταγή θα είναι η πρώτη επιλογή για pancakes πρωτεΐνης με μπανάνα στο πρωινό (και ίσως ακόμη και μεσημεριανό γεύμα και δείπνο).

Κάντε κλικ για να μεταβείτε κατευθείαν στα διατροφικά συστατικά.

Βγαίνουν4 pancakes των 12.5cm

Συστατικά

Προετοιμασία

  1. Αρχικά, χρησιμοποιήστε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά και αφήστε το να ζεσταθεί. Το κλειδί εδώ είναι μέτρια θερμοκρασία- αν αρχίσει να καπνίζει, είναι πολύ ζεστό.
  2. Στη συνέχεια, προσθέστε την μπανάνα και τα αυγά σας σε ένα μπλέντερ ή μίξερ. Ανακατέψτε μέχρι το μίγμα να είναι ομογενές.
  3. Προσθέστε τη σκόνη πρωτεΐνης και τις νιφάδες βρώμης στο μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να μαλακώσει. Βεβαιωθείτε τα προσθέτετε μετά από τις μπανάνες και τα αυγά για να αποτρέψετε τη σκόνη να κολλήσει στο κάτω μέρος του μπλέντερ (σε κανέναν δεν αρέσει ένα καβουρδισμένο μπλέντερ).
  4. Ρίχνετε ένα τέταρτο του μίγματος στο προθερμασμένο τηγάνι σας, σχηματίζοντας ένα pancake πλάτους περίπου 12.5εκ. Αν θέλετε, μπορείτε να κάνετε τα pancakes λίγο πιο παχιά – απλά περιμένετε 20 δευτερόλεπτα και ξαναρίξτε μια μικρή ποσότητα από πάνω.
  5. Περιμένετε περίπου 30 δευτερόλεπτα (ή μέχρι το κάτω μέρος να πάρει χρυσό χρώμα), στη συνέχεια χρησιμοποιήστε μια σπάτουλα για να ανασηκώσετε το pancake και μαγειρέψτε για επιπλέον 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε έως ότου έχετε χρησιμοποιήσει όλο το μίγμα.
  6. Συνδυάστε με τις αγαπημένες σας γαρνιτούρες (πιστεύουμε πως τα βατόμουρα μαζί με το Σιρόπι Χωρίς Ζάχαρη(Γεύση Σφένδαμου) μας κάνουν τα καλύτερα pancakes πρωτεΐνης στον κόσμο).

Βρείτε κι άλλες γευστικές συνταγές με Pancakes πιο κάτω….

Pancakes Πρωτεΐνης με μπανάνα – 4 μόνο υλικά

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 115kcal 9 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά1g2%
Συνολικοί Υδατάνθρακες14g5%
Πρωτεΐνη15g30%


Jennifer Blow

Jennifer Blow

Αρχισυντάκτρια και Πιστοποιημένη Διατροφολόγος

Η Jennifer Blow είναι η UKVRN Registered Associate Nutritionist μας – εγγεγραμμένη στο μητρώο των αρμόδιων και ειδικευμένων επαγγελματιών διατροφής του Ηνωμένου Βασιλείου. Έχει πτυχίο Bachelor’s of Science σε Nutritional Science και μεταπτυχιακό Master’s of Science by Research στην Διατροφή, και τώρα ειδικεύεται στη χρήση συμπληρωμάτων διατροφής για την υγεία και το fitness, η οποία στηρίζεται πάντα από επιστημονική έρευνα. Η Jennifer έχει αναφερθεί ως διατροφολόγος σε πολλές δημοσιεύσεις όπως στο Vogue, Elle, και Grazia, για την ειδικότητά της στην επιστήμη της διατροφής για την άσκηση και την υγιεινή ζωή. Η εμπειρία της ξεκινά από το σύστημα υγείας της Αγγλίας στο NHS μέχρι και σε εξειδικευμένη έρευνα για την συμπλήρωση ωμέγα-3 λιπαρών οξέων αλλά και την επίδραση των fast foods στην υγεία, η οποία παρουσιάστηκε στο Ετήσιο Συνέδριο Nutrition Society. Η Jennifer συμμετέχει σε πολλές συνεχιζόμενες εκδηλώσεις επαγγελματικής ανάπτυξης για να εξασφαλίσει ότι η πρακτική της παραμένει στο υψηλότερο επίπεδο. Μάθετε περισσότερα για την Jennifer εδώ. Στον ελεύθερο χρόνο της, η Jennifer κάνει περπάτημα και ποδηλασία ενώ στα posts της θα δείτε ότι λατρεύει να δείχνει στον κόσμο ότι η υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει απαραίτητα πείνα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα