Συνταγές

Σπόροι τσια σε πουτίγκα με ροδάκινο, μάνγκο και υγρό ω3

Βαρεθηκάτε το κλασικό πρωινό; Είσαι στο σωστό σημείο. Οι σπόροι τσια πλέον γίνονται όλο και πιο διαδεδομένοι, για αυτό σε αυτό το άρθρο σας προτείνουμε πώς να τους συνδυάσετε σε μια γευστική πουτίγκα με ροδάκινο, μάνγκο αλλά και ωμέγα 3 σε υγρή μορφή!

Αυτό το μικρό βαζάκι είναι γεμάτο με ωμέγα-3… και δεν μιλάμε μόνο για τους σπόρους τσια. Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε το νέο μας συμπλήρωμα.

Το υγρό ωμέγα είναι ο νέος γευστικός τρόπος να λάβετε τα απαραίτητα ωμέγα 3 που χρειάζεστε για έναν υγιές εγκέφαλο και μια άριστη όραση και καρδιακή λειτουργία. Το συμπλήρωμα αυτό δεν αφήνει γεύση ψαριού και είναι διαθέσιμο σε λάιμ ή γεύση μάνγκο, χωρίς να αφήνει επίγευση!

Είναι ένας βολικός τρόπος να λάβετε την ημερήσια δόση χωρίς να χρειάζετε να λάβετε κάψουλες ενώ μπορεί να συνδυαστεί με τα γεύματα σας σαν γαρνιτούρα! Τώρα δεν υπάρχει δικαιολογία να μην λάβετε αυτό το απαραίτητο λιπαρό οξύ.

Με σπόρους, ξηρούς καρπούς, φρούτα και υγρό ωμέγα … αυτή η πουτίγκα αποτελεί μια μαγική συνταγή για απόλαυση χωρίς ενοχές!

υγρό ωμέγα

Συστατικά

  • 2 κ.σ. σπόρους τσια
  • 6 κ.γ. γάλα της επιλογής σας
  • Μια χούφτα φράουλες κομμένες σε φετούλες
  • 4-6 κ.σ. στραγγιστό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Υγρό ωμέγα σε γεύση ροδάκινο μάνγκο

Γαρνιτούρα

  • Μια χούφτα καρύδα
  • Μια χούφτα γκρανόλα
  • Επιπλεόν φράουλες και άλλο φρούτο

Διαδικασία

  1. Συνδυάστε το γάλα και τους σπόρους τσια σε ενα μπωλ και αφήστε την πουτίγκα 10-15 λεπτά για να ετοιμαστεί.
  2. Ρίξτε λίγο από το μείγμα της πουτίγκας στο ποτήρι.
  3. Κόψτε τις φράουλες σε λεπτές φέτες ώστε το σχήμα στο φρούτο να μείνει άθικτο.
  4. Κολλήστε τις φράουλες στις άκρες του ποτηριού ή του βάζου.
  5. Ρίξτε την υπόλοιπη πουτίγκα στο ποτήρι.
  6. Στη συνέχεια, προσθέστε το γιαούρτι και γαρνίρετε με υγρό ωμέγα σε γεύση ροδάκινο μάνγκο.
  7. Τέλος, ρίξτε την γκρανόλα, τους ξηρούς καρπούς και τις φράουλες ή όποιο άλλο φρούτο θέλετε.

 

Σπόροι τσια σε πουτίγκα με ροδάκινο, μάνγκο και υγρό ω3

Μερίδες
1 μερίδα

Διατροφικά Στοιχεία

Ποσότητα ανά μερίδα

Θερμίδες 393kcal 234 Θερμίδες από Λιπαρά
% Ημερήσια Διατροφική Αξία *
Συνολικά Λιπαρά26g40%
Συνολικοί Υδατάνθρακες24g8%
Πρωτεΐνη17g34%


Παναγιώτης Περεντής

Παναγιώτης Περεντής

Διατροφολόγος- Διαιτολόγος και Αθλητής Taekwondo

O Περεντής Παναγιώτης είναι διαιτολόγος, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διπλωματική του διατριβή αφορούσε το μεταβολισμό του σιδήρου σε υπερμαραθωνοδρόμους αθλητές. Από τον Οκτώβρη του 2017 συμμετέχει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΤΕΦΑΑ ‘’Βιολογία της Άσκησης’’ με κατεύθυνση Εργοφυσιολογία. Αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog, το Powerdieting https://powerdieting.wordpress.com/ για θέματα σχετικά με τη διατροφή, την άσκηση και την αυτοβελτίωση. Επίσης συνεργάζεται με το site logodiatrofis.gr https://logodiatrofis.gr/sinergetes-omadas-logodiatrofis/panagiwtis-perentis . Μένει συνεχώς ενημερωμένος γύρω από οποιοδήποτε θέμα αφορά τη διατροφή και την άσκηση διαβάζοντας δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα και παρακολουθώντας συνέδρια. Εργάζεται ως διαιτολόγος και απευθύνεται κυρίως σε αθλητές και ασκούμενους που θέλουν να βελτιώσουν την εικόνα του σώματός τους και τις επιδόσεις στο άθλημα / προπόνηση τους παράλληλα με την υγεία τους και επίσης δημιουργεί εξατομικευμένα προγράμματα γυμναστηρίου. Στο παρελθόν, έχει συνεργαστεί με γυμναστήρια της αλυσίδας Yava. Επιπλέον, βοηθά και προετοιμάζει αγωνιστικά αθλητές του Powerlifting. Τα τελευταία 5 έτη είναι αθλητής Powerlifting (μέλος της ΑΕΚ εδώ και 2 χρόνια) με πολλές διακρίσεις τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο (1η θέση στην κατηγορία των 83 κιλών στα πανελλήνια πρωταθλήματα του 2016 και 2017 και 14η θέση στο Ευρωπαϊκό ρωτάθλημα της EPF το 2017). Γενικότερα του αρέσει η άσκηση και ο αθλητισμός και στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με taekwondo, μπάσκετ, ποδηλασία κ.ά. ενώ προπονείται στο γυμναστήριο εδώ και 10 χρόνια.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα