Συνταγές

Συνταγές | Fudge Brownies

Μία εύκολη και πεντανόστιμη συνταγή για brownies που θα λατρέψεις! Είναι εύκολη, γρήγορη και φυσικά, σέβεται την προσπάθειά σου να χτίσεις ένα υγιές, λειτουργικό και καλλίγραμμο κορμί!

Συνταγές | Fudge Brownies

Τα υλικά της συνταγής είναι αγνά, με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Είναι γνωστό ότι η καρύδα υποστηρίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα με την αντιμικροβιακή της δράση. Επιπλέον, βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που προσλαμβάνουμε μέσω της τροφής, ενώ παράλληλα υποστηρίζει την καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα. Από την άλλη, το κακάο έχει πολλαπλά αντιοξειδωτικά, βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης μέσω της αύξησης των επιπέδων της σεροτονίνης και προλαμβάνει την εκδήλωση καρδιαγγειακών παθήσεων.

Μερίδες: 12

Υλικά

Εκτέλεση

  • Προθερμαίνεις το φούρνο σου στους 185 βαθμούς Κελσίου στη ρύθμιση «αέρα».
  • Σε ένα μπολ, προσθέτεις το αλεύρι καρύδας και τη σκόνη κακάο κοσκινισμένα (Παίρνεις ένα σουρωτήρι και ρίχνεις το αλεύρι και το κακάο, κουνώντας το σιγά-σιγά, μέχρι να διαπεράσουν τα υλικά τη σίτα). Έπειτα, προσθέτεις το αλάτι και την κανέλλα.
  • Στη συνέχεια, ρίχνεις τα υγρά/ρευστά υλικά: τα ασπράδια αυγών και το λάδι καρύδας.
  • Με ένα κουτάλι ή μία σπάτουλα σιλικόνης ανακατεύεις όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνει ένα ενιαίο μείγμα.
  • Σε ένα ταψάκι διαστάσεων περίπου 20 x 20 εκ., τοποθετείς μία λαδόκολλα ψησίματος και έπειτα, ρίχνεις το μείγμα απλώνοντάς το με το κουτάλι ή τη σπάτουλα για να καλυφθεί όλη η επιφάνεια.
  • Ψήνεις στους 180 βαθμούς Κελσίου για περίπου 15 – 20’, προσέχοντας να μην καεί το μείγμα. Περίπου στα 15’, άνοιξε το φούρνο και βύθισε ελαφρώς ένα μαχαιράκι στο μείγμα. Αν το μαχαίρι βγει καθαρό, τότε είναι έτοιμο. Αν όχι, θα χρειαστεί λίγο παραπάνω ψήσιμο.

Τα Brownies είναι έτοιμα! Μόλις κρυώσουν ελαφρώς, μπορείς να τα κόψεις σε 12 μικρά κομμάτια. Κάθε κομμάτι είναι περίπου 35-40 γρ. !

Θρεπτικά Στοιχεία:

Ανά 100γρ. / 35γρ. :

Θερμίδες: 342 kcal / 120 kcal

Υδατάνθρακες: 34.4 γρ. / 12 γρ.

Σάκχαρα: 27.7 γρ. / 9.7 γρ.

Εδώδιμες ίνες: 2.6 γρ. / 0.9 γρ.

Ολικά λιπαρά: 19.4 γρ. / 6.8 γρ.

Κορεσμένα λιπαρά: 16.8 γρ. / 5.9 γρ.

Πρωτεΐνη: 7.2 γρ. / 2.5 γρ.

 



Alice Pearson

Alice Pearson

Συγγραφέας και ειδικός

H Alice Pearson είναι UKVRN Registered Associate Nutritionist και UK Anti‐Doping διαπιστευμένη σύμβουλος με πτυχίο σε Science in Nutrition και Master’s of Science σε Sport Nutrition. Έχει ειδικό ενδιαφέρον για τη χρήση αθλητικών συμπληρωμάτων για τη βελτίωση της υγείας, της φυσικής κατάστασης και της αθλητικής απόδοσης. Η Alice έχει εμπειρία αφού έχει εργαστεί τόσο με ερασιτέχνες όσο και ελίτ αθλητές, συμπεριλαμβανομένης της παροχής διατροφικών συμβουλών, την υποστήριξη στο Tranmere Rovers FC και το Rugby Club του Newcastle Falcons. Η διατροφική της καθοδήγησή της υποστηρίζεται πάντοτε από έρευνα βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία, για την οποία ενημερώνεται συνεχώς μέσω της συνέχισης της επαγγελματικής της ανάπτυξης και την συνεχή μάθηση. Στον ελεύθερό της χρόνο, η Alice ταξιδεύει, πάει γυμναστήριο και διαβάζει βιβλία. Μάθε περισσότερα για την ιστορία της Alice εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα