Συνταγές

Συνταγές | Fudge Brownies

Μία εύκολη και πεντανόστιμη συνταγή για brownies που θα λατρέψεις! Είναι εύκολη, γρήγορη και φυσικά, σέβεται την προσπάθειά σου να χτίσεις ένα υγιές, λειτουργικό και καλλίγραμμο κορμί!

Συνταγές | Fudge Brownies

Τα υλικά της συνταγής είναι αγνά, με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Είναι γνωστό ότι η καρύδα υποστηρίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα με την αντιμικροβιακή της δράση. Επιπλέον, βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που προσλαμβάνουμε μέσω της τροφής, ενώ παράλληλα υποστηρίζει την καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα. Από την άλλη, το κακάο έχει πολλαπλά αντιοξειδωτικά, βοηθά στην καταπολέμηση της κόπωσης μέσω της αύξησης των επιπέδων της σεροτονίνης και προλαμβάνει την εκδήλωση καρδιαγγειακών παθήσεων.

Μερίδες: 12

Υλικά

Εκτέλεση

  • Προθερμαίνεις το φούρνο σου στους 185 βαθμούς Κελσίου στη ρύθμιση «αέρα».
  • Σε ένα μπολ, προσθέτεις το αλεύρι καρύδας και τη σκόνη κακάο κοσκινισμένα (Παίρνεις ένα σουρωτήρι και ρίχνεις το αλεύρι και το κακάο, κουνώντας το σιγά-σιγά, μέχρι να διαπεράσουν τα υλικά τη σίτα). Έπειτα, προσθέτεις το αλάτι και την κανέλλα.
  • Στη συνέχεια, ρίχνεις τα υγρά/ρευστά υλικά: τα ασπράδια αυγών και το λάδι καρύδας.
  • Με ένα κουτάλι ή μία σπάτουλα σιλικόνης ανακατεύεις όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνει ένα ενιαίο μείγμα.
  • Σε ένα ταψάκι διαστάσεων περίπου 20 x 20 εκ., τοποθετείς μία λαδόκολλα ψησίματος και έπειτα, ρίχνεις το μείγμα απλώνοντάς το με το κουτάλι ή τη σπάτουλα για να καλυφθεί όλη η επιφάνεια.
  • Ψήνεις στους 180 βαθμούς Κελσίου για περίπου 15 – 20’, προσέχοντας να μην καεί το μείγμα. Περίπου στα 15’, άνοιξε το φούρνο και βύθισε ελαφρώς ένα μαχαιράκι στο μείγμα. Αν το μαχαίρι βγει καθαρό, τότε είναι έτοιμο. Αν όχι, θα χρειαστεί λίγο παραπάνω ψήσιμο.

Τα Brownies είναι έτοιμα! Μόλις κρυώσουν ελαφρώς, μπορείς να τα κόψεις σε 12 μικρά κομμάτια. Κάθε κομμάτι είναι περίπου 35-40 γρ. !

Θρεπτικά Στοιχεία:

Ανά 100γρ. / 35γρ. :

Θερμίδες: 342 kcal / 120 kcal

Υδατάνθρακες: 34.4 γρ. / 12 γρ.

Σάκχαρα: 27.7 γρ. / 9.7 γρ.

Εδώδιμες ίνες: 2.6 γρ. / 0.9 γρ.

Ολικά λιπαρά: 19.4 γρ. / 6.8 γρ.

Κορεσμένα λιπαρά: 16.8 γρ. / 5.9 γρ.

Πρωτεΐνη: 7.2 γρ. / 2.5 γρ.

 



Μαρία Σουρίδη

Μαρία Σουρίδη

Ειδικός σε θέματα Ψυχολογία της Άσκησης και του Αθλητισμού

Ονομάζομαι Μαρία Σουρίδη. Η αγάπη μου για την άθληση και την υγιεινή διατροφή ήταν και είναι μεγάλη. Έχοντας λάβει πτυχίο από το Πανεπιστήμιο Αθηνών του Τμήματος Ψυχολογίας, συνεχίζω περαιτέρω τις σπουδές μου στον τομέα της Ψυχολογίας της Άσκησης και του Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Η ενασχόλησή μου με τον αθλητισμό ξεκίνησε από μικρή ηλικία. Κολύμβηση, μπαλέτο, γυμναστήριο ήταν μερικές από τις δραστηριότητές μου. Ως δρομέας μεγάλων αποστάσεων λαμβάνω συστηματικά μέρος σε διοργανώσεις αγώνων δρόμου. Ακόμη, τα τελευταία 2 χρόνια ασχολούμαι και με τις πολεμικές τέχνες και συγκεκριμένα με το Tang Soo Do (κορεάτικο καράτε). Το ενδιαφέρον μου για την υγιεινή διατροφή αντικατοπτρίζεται στις προσωπικές μου διατροφικές επιλογές, αλλά και στη διαρκή προσπάθειά μου να ενημερωθώ και να εκπαιδευτώ στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με τη διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Coursera, έχω παρακολουθήσει μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου από έγκριτα πανεπιστημιακά ιδρύματα (“Child nutrition and cooking 2.0’’ – Stanford University, California, USA / “ Nutrition, Health, and Lifestyle: Issues and Insights” - Vanderbilt University, Nashville, Tennessee, USA / “Nudge-it: Understanding Obesity” – The University of Edinburgh, Scotland, UK).


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα