Συνταγές

Συνταγή για Smoothie Κρεατίνης

Η κρεατίνη είναι ένα σταθερό συμπλήρωμα για πολλούς αθλητές, άτομα που πάνε στο γυμναστήριο και φανατικούς του fitness. Αποτελεί μια πολύ ισχυρή υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων σου αφού είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι βελτιώνει την απόδοσή σου.1

Η κρεατίνη μπορεί να βρεθεί φυσικά σε πηγές τροφίμων όπως το κρέας και τα ψάρια – αλλά ανάλογα με τον τρόπο ζωής και τις διατροφικές σου συνήθειες, η απόκτηση αρκετής ποσότητας από τη διατροφή σου μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολη. Για παράδειγμα, εάν είσαι χορτοφάγος ή ακόμα και αν είσαι το είδος του ατόμου που σου αρέσει να γυμνάζεσαι το πρωί, πιθανότατα δεν θα έχεις χρόνο (ή τάση) να φας ένα φιλέτο σολομού ή στήθος κοτόπουλου πριν προπονηθείς.

Και εδώ έρχονται τα συμπληρώματα κρεατίνης …

Προσφέρουμε μια μεγάλη σειρά υψηλής ποιότητας βολικών συμπληρωμάτων κρεατίνης, είτε σε χάπια είτε σε σκόνη, ώστε να μην στεναχωριέσαι για τον χρονισμό, το κόστος, την προσπάθεια μιας προετοιμασίας γεύματος. Πολλά συμπληρώματα, συμπεριλαμβανομένης της σκόνη κρεατίνης, είναι τελείως ιδανικά για vegan και χορτοφάγους.

Μπορεί να παίρνεις τακτικά κρεατίνη ως μέρος της ρουτίνας του γυμναστηρίου σου, αλλά είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε να πας τα ροφήματά σου σε ένα εντελώς νέο επίπεδο νοστιμιάς. Μην ρίχνει απλά ένα scoop στο νερό – περιποιήσου τον εαυτό σου με αυτή την απίστευτα αναζωογονητική και απολαυστικά φρουτώδη συνταγή για smoothie κρεατίνης.

Συστατικά

  • 150g καταψυγμένα berries
  • 2 ακτινίδια (κομμένα)
  • 200ml γάλα της επιλογή σου
  • 1 scoop Impact Whey Protein (Βανίλια)
  • 3g Κρεατίνη σκόνη
  • Λίγο φρέσκια μέντα

smoothie κρεατίνης

Διαδικασία

  1. Απλά τοποθέτησε όλα τα συστατικά σε ένα μπλέντερ και ανακάτεψε μέχρι να μαλακώσουν τελείως.
  2. Ρίξε σε ένα σέικερ και πάρε το μαζί σου στην προπόνηση, ή ρίξτο κατευθείαν σε ένα ποτήρι και απόλαυσέ το.


Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα