Μετάβαση στο βασικό περιεχόμενο
Αθλητές

Προπόνηση πλάτης: 3 ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις

Προπόνηση πλάτης: 3 ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις
Emily Wilcock
Writer and expert1 έτος πριν
Προβολή του προφίλ του Emily Wilcock

Δεν υπάρχει μέρα που να μοιάζει σαν την ημέρα πλάτης — είναι ούτως ή άλλως η προσωπική μου αγαπημένη. Το μόνο θέμα; Η εξασφάλιση πρόσβασης σε όλα τα μηχανήματα. Για περιόδους που το γυμναστήριο είναι ωραίο και ήσυχο και μπορείς να βρεις ελεύθερο εξοπλισμό, αυτή η προπόνηση από τον @madsfrederikgottlieb είναι τέλεια.

Και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα νέο outfit για να σου δώσει ένα νέο πλεονέκτημα κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου. Ο Mads φοράει το Men's Tempo Ultra Seamless Top και Joggers. Δεν μπορείς να κάνεις λάθος με το να φοράς μια ωραία φανέλα σε μια μέρα πλάτης. Η εντελώς απεριόριστη κίνηση είναι μονόδρομος για gains.

Προπόνηση πλάτης

Straight arm pulldowns

  1. Αρχικά, τοποθέτησε το εξάρτημα της λαβής στην επάνω ρύθμιση της τροχαλίας
  2. Στάσου με τα πόδια σου λυγισμένα ελαφρώς στα γόνατά σου και λύγισε ελαφρά τους γοφούς σου (κίνηση hinge)
  3. Πιάσε τη μπάρα με τα δύο χέρια και τράβηξε την προς τους γοφούς σου ενώ κρατάς τα χέρια σου ίσια
  4. Άφησε την κίνηση μέχρι τα χέρια σου να είναι πάνω από το κεφάλι σου

Seated rows

  1. Κάθισε στο μηχάνημα row
  2. Πίεσε το στήθος σου στο στήριγμα και βάλε τα πόδια σου σταθερά στο πάτωμα
  3. Πιάσε τις λαβές και με τα δύο χέρια
  4. Τράβηξε τις λαβές προς το μέρος σου και σφίξε την πλάτη σου καθώς τραβάς τις λαβές όσο πιο μακριά μπορείς
  5. Κράτα τους αγκώνες σου σφιγμένους καθώς ολοκληρώνεις την κίνηση

Lat pulldowns

  1. Κάθισε στο μηχάνημα lat pulldown
  2. Πιάσε τη λαβή με τα χέρια σου ελαφρώς πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων
  3. Βεβαιώσου ότι τα γόνατά σου είναι καλά στερεωμένα κάτω από τα μαξιλαράκια γονάτων και τα πόδια σου είναι τοποθετημένα στο πάτωμα
  4. Ξεκίνα την κίνηση με τα χέρια σου ίσια και τράβηξε τη μπάρα προς το στήθος σου
  5. Άφησε την κίνηση μέχρι τα χέρια σου να είναι ίσια πάνω από το κεφάλι σου

Με λίγα λόγια

Πήγαινε στο site μας για να αγοράσεις μια άνετη μπλούζα και μετά θα είσαι έτοιμος να κάνεις αυτήν την προπόνηση. Είναι λυτρωτικό να μπορείς να γυμνάζεσαι με τόση ελευθερία. Πρόσθεσε αυτές τις κινήσεις στην επόμενη ημέρα πλάτης σου και παρακολούθησε τη σελίδα @myproteingr στο Instagram για περισσότερες ποιοτικές προπονήσεις.

Emily Wilcock
Writer and expert
Προβολή του προφίλ του Emily Wilcock
After completing an internship with Myprotein, Emily returned to university to finish her Bachelor of Science degree in Business Management and Marketing. With experience in lifestyle writing, Emily aims to entertain and educate through her work. Her focuses include recipes, real and inspiring stories, and working with writers to help provide easy-to-digest evidence-based research. Her work on recipes has been previously featured in The Supplement magazine, with a particular focus on high-protein, nutritious meals, plus advice on how to properly fuel your body. Outside of work, Emily’s top priority is food. She’s a self-professed star baker and a connoisseur of all things baked. In her spare time, she’s either cooking up a storm, our looking out for the opportunity to try out Manchester’s newest restaurants. But as a huge fan of carbs, if it’s not pasta or pasta-adjacent, she’s not interested. If she’s not in the kitchen, she’s tucked up with a book for an early night, or you’ll find her in the gym working up a sweat. Afterall, all those carbs require quite the appetite.
myprotein