Αθλητές

Η παραγωγική πρωινή ρουτίνα ενός υβριδικού αθλητή

Η ζωή της Lucy Davis ως υβριδική αθλήτρια είναι αρκετά ταραχώδης. Υπάρχει πολύ λίγος χρόνος για χαλάρωση, αλλά πιστεύουμε ότι είναι αυτό ακριβώς που της αρέσει. Για να χωρέσει τα πάντα στην ημέρα της, ακολουθεί μια αυστηρή πρωινή ρουτίνα.

Έχουμε δει ανθρώπους στο TikTok να ισχυρίζονται ότι η πρωινή ρουτίνα “αλλάζει τη ζωή” σε επίπεδο παραγωγικότητας. Ίσως να έχουν δίκιο. Η Lucy σίγουρα καταφέρνει να το κάνει να φαίνεται έτσι.

6:45 π.μ. Η Lucy ανοίγει τα μάτια της για να κλείσει τον ήχο του ξυπνητηριού της. Το κουμπί της αναστολής δεν είναι καν επιλογή – σηκώνεται κατευθείαν από το κρεβάτι. Και επιπλέον, στρώνει αμέσως το κρεβάτι της. Έτσι ξέρει ότι δεν θα ξαναπέσει σε αυτό.

Μετά πηγαίνει κατευθείαν στην καφετιέρα για λίγη υγρή ενέργεια. Η Lucy πίνει ένα μεγάλο φλιτζάνι καφέ κάθε πρωί, αλλά είναι ο μόνος που πίνει όλη την ημέρα.

Μέχρι τις 7:00 π.μ. η Lucy αναλαμβάνει τα πρωινά της “μη διαπραγματεύσιμα” – τα πράγματα που κάνει κάθε πρωί χωρίς καμία απόκλιση. Το πρώτο από τα τρία μη διαπραγματεύσιμα της ημέρας είναι η συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου σε μια εφαρμογή για να παρακολουθεί τη διάθεση, τη γενική υγεία και τον ύπνο της. Ως αθλήτρια, η αποκατάσταση είναι τεράστια και ο ύπνος αποτελεί ζωτικό μέρος αυτής.

Στη συνέχεια, η Lucy συμπληρώνει το ημερολόγιο ευεξίας της, σημειώνοντας και πάλι πώς αισθάνεται και τι δραστηριότητες έχει προγραμματίσει για την ημέρα. Και ενώ βρίσκεται στο ίδιο αναπαυτικό σημείο στον καναπέ της, παίρνει ένα βιβλίο και διαβάζει για 15 έως 20 λεπτά.

Με τα μη διαπραγματεύσιμα να έχουν τελειώσει μέχρι τις 7:20 π.μ., έρχεται η ώρα να πιάσει δουλειά. Για τη Lucy, αυτό περιλαμβάνει τον έλεγχο των emails της, καθώς και τη δουλειά με πελάτες και εφαρμογές. Αυτό συνήθως την κρατά απασχολημένη για περίπου μία ώρα και στη συνέχεια πηγαίνει στο γυμναστήριο με καθαρό μυαλό.

Καθώς το ρολόι χτυπάει προς τις 8:45 π.μ., είναι ώρα για τη Lucy να φορέσει τα αθλητικά της και να πάει στο γυμναστήριο για προπόνηση. Φροντίζει πάντα να ξεκινάει με κάποιες ασκήσεις κινητικότητας. Αυτή τη φορά, χρησιμοποιεί ένα λάστιχο και στη συνέχεια ξεκινάει με τα βάρη.

Incline press-ups στον πάγκο

  • Τοποθέτησε τις παλάμες σου στην άκρη του πάγκου
  • Στηρίξου στις “μπάλες” των ποδιών σου, φροντίζοντας το σώμα σου να είναι ίσιο
  • Τα χέρια σου πρέπει να είναι λυγισμένα στους αγκώνες με το στήθος σου να ακουμπά στον πάγκο
  • Σπρώξε το στήθος σου μακριά από τον πάγκο μέχρι τα χέρια σου να είναι ίσια
  • Στη συνέχεια λύγισε τα χέρια σου προς τους αγκώνες για να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση

Πιέσεις στον πάγκο

  • Ξάπλωσε με την πλάτη σε έναν επίπεδο πάγκο
  • Η μπάρα πρέπει να είναι τοποθετημένη έτσι ώστε να βρίσκεται ακριβώς πάνω από τα μάτια σου
  • Πιάσε τη μπάρα και με τα δύο χέρια – η λαβή σου πρέπει να είναι πιο ανοιχτή από το άνοιγμα των ώμων σου
  • Χαμήλωσε τη μπάρα μέχρι να φτάσει στο στήθος σου
  • Στη συνέχεια, σπρώξε την μπάρα ξανά προς τα πάνω μέχρι τα χέρια σου να είναι ίσια

Πιέσεις ώμων

  • Στήσε τον πάγκο έτσι ώστε να είναι σε πολύ ελαφριά θέση κλίσης
  • Κάτσε και βεβαιώσου ότι τα πόδια σου είναι σταθερά τοποθετημένα στο πάτωμα.
  • Πιάσε έναν αλτήρα και στα δύο χέρια και ξεκίνα με τους αλτήρες να βρίσκονται στο ύψος των ώμων σου με τους αγκώνες σου έξω στα πλάγια
  • Σήκωσε τους αλτήρες πάνω από το κεφάλι σου μέχρι τα χέρια σου να είναι ίσια
  • Κατέβασε αργά τους αλτήρες πίσω στη θέση εκκίνησης

Πλάγιες εκτάσεις

  • Πιάσε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι και ακούμπησέ τον στα πλάγια σου με τις παλάμες σου να κοιτούν προς τα πόδια σου
  • Με ελαφρά κάμψη στο γόνατο, σήκωσε τα χέρια σου προς τα πλάγια μέχρι να ευθυγραμμιστούν με τους ώμους σου
  • Οι παλάμες σου θα πρέπει να είναι στραμμένες προς τα κάτω.
  • Στη συνέχεια, φέρε τα χέρια σου στα πλάγια

Hyrox circuit (κύκλωμα Hyrox):

Η Lucy προπονείται αυτή τη στιγμή για τον διαγωνισμό Hyrox στον οποίο θα συμμετάσχει με την αδελφή της. Αν δεν είσαι εξοικειωμένος με το Hyrox, τα αγωνίσματα παίρνουν τη μορφή εξαντλητικών circuit λειτουργικών κινήσεων. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας, η Lucy αναμετριέται με μερικούς από τους δαίμονες της άσκησής της – αυτούς στους οποίους είναι πιο αδύναμη και της αρέσει λιγότερο.

Αρκετά λειτουργική

  • Τρέξιμο 3 χιλιομέτρων
  • Σπρώξιμο έλκηθρου 80 κιλών (5 λεπτά)
  • Burpee άλμα σε πλάτος (4 λεπτά)
  • Ski erg (500 μέτρα)
  • Κωπηλασία (500 μέτρα)

Με λίγα λόγια

Μέχρι τις 11:30 π.μ., η Lucy επιστρέφει στο σπίτι για να κάνει ντους, να φάει και να αντιμετωπίσει το δεύτερο μισό της ημέρας. Υποθέτω ότι το να έχεις μια πρωινή ρουτίνα σε βοηθάει να γίνεις πιο παραγωγική. Μέσα σε μόλις πέντε ώρες ολοκληρώνει περισσότερα από όσα πολλοί άνθρωποι κάνουν σε μια μέρα. Ίσως πρέπει να το δοκιμάσουμε και εμείς.



Myprotein

Myprotein

Writer and expert


Δες τις καλύτερες προσφορές της Myprotein εδώ Περισσότερα