0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

7 τρόφιμα που θα μειώσουν τον πόνο της περιόδου!

7 τρόφιμα που θα μειώσουν τον πόνο της περιόδου!


Ο πόνος της περιόδου είναι το χειρότερο για μια γυναίκα. Οι κράμπες στην κοιλιά, το φούσκωμα και τα νεύρα από τα πάντα επίσης. Λιγούρες για junk food και ζάχαρη. Υπάρχουν όμως 7 τρόφιμα που θα μειώσουν τον πόνο της περιόδου και θα τον κάνουν λίγο πιο ανεκτό.

 


Menstrual Pain


#1 Τζίντζερ

Είτε φρέσκο είτε όχι, το τζίντζερ έχει βρεθεί ότι μειώνει τις επώδυνες κοιλιακές κράμπες. Η έρευνα δείχνει ότι το τζίντζερ μειώνει τον πόνο τόσο αποτελεσματικά όσο το μεφεναμικό οξύ (αντιφλεγμονώδες παυσίπονο) και η ιβουπροφαίνη. Ξεφλουδίζετε ένα κομμάτι της ρίζας τζίντζερ, κόψτε το και τοποθετήστε το σε μια κατσαρόλα με ζεστό νερό, προσθέστε λεμόνι και αφήστε για 5 λεπτά.

 


#2 Σολομός

Εκείνες που καταναλώνουν ωμέγα 3 έχουν δηλώσει ηπιότερους πόνους περιόδου. Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός (σκουμπρί, πέστροφα και σαρδέλες) είναι γεμάτα από αντιφλεγμονώδη λίπη. Αυξήστε την πρόσληψη ωμέγα 3 καταναλώνοντας λιπαρά ψάρια τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Για να ενισχύσετε περαιτέρω την κατανάλωση ωμέγα 3, δοκιμάστε λιναρόσπορους, καρύδια ή συμπληρώματα ωμέγα 3.


salmon


#3 Μπριζόλα

Υποφέρετε από έντονους πόνους περιόδου; Είναι συνηθισμένο το γεγονός ότι οι γυναίκες έχουν χαμηλό σίδηρο γιαυτό και το αίσθημα της ακραίας κούρασης. Το κόκκινο κρέας είναι η πλουσιότερη διαιτητική πηγή σιδήρου, ωστόσο αν δεν τρώτε κρέας, καταναλώστε σπανάκι, φασόλια και φακές.


#4 Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Δεν έχουν και την νο1 γεύση, ωστόσο το λάχανο, το σπανάκι και το μπρόκολο έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, και αποδεδειγμένα μειώνουν τις κράμπες και επίσης σας κάνουν πιο χαλαρές. Με τις βιταμίνες A, C, B5, E, ασβέστιο και κάλιο, τα λαχανικά αυτά βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της περιόδου.


kale


#5 Φυσικό προβιοτικό γιαούρτι

Η υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο στο φυσικό γιαούρτι έχει βρεθεί ότι διευκολύνει τις εμμηνόρροες κράμπες. Μελέτες έχουν ακόμη διαπιστώσει ότι οι πλούσιες σε ασβέστιο δίαιτες μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης για Προεμμηνορυσιακό Σύνδρομο κατά 40% (ναι, παρακαλώ!). Περιέχοντας «φιλικά» βακτήρια, το προβιοτικό γιαούρτι υποστηρίζει επίσης το πεπτικό σύστημα και  μειώνει το επίμονο φούσκωμα.


#6 Μαύρη Σοκολάτα

Μας κάνεις πλάκα; Ευτυχώς όχι! Οι έντονες επιθυμίες για σοκολάτα είναι πολύ συνηθισμένες, ενώ η υπερβολική ζάχαρη δεν είναι καλή ιδέα. Έτσι, δοκιμάστε να φάτε μαύρη σοκολάτα. Έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη σε σύγκριση με τη λευκή σοκολάτα και τη σοκολάτα γάλακτος, αλλά παράλληλα ικανοποιεί τις γλυκές σας επιθυμίες – ενώ ειναι μια πλούσια πηγή μαγνησίου (μπόνους!).


cacao


#7 Ηλιόσποροι

Μία από τις πλουσιότερες πηγές βιταμίνης Ε, η οποία βοηθά στην αποκατάσταση των πόνων στο στήθος και στις κράμπες της περιόδου. Αυξήστε τη λήψη βιταμίνης Ε με αβοκάντο, αυγά, συκώτι και αμύγδαλα.

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα