Διατροφή

Πως να πετύχω τους στόχους μου | Μυστικά από έναν ομιλητή του TED

Σημείωση για τον εαυτό σας: κάθε προπόνηση είναι καλύτερη από μια χαμένη προπόνηση.

To παρακάτω απόσπασμα είναι από τον Finn Christo, Πιστοποιημένο προσωπικό γυμναστή και ομιλητή του TED

Στην αρχή κάθε νέου έτους ο καθένας αναρωτιέται πως να πετύχω τους στόχους μου. Πολύ πιθανόν να θέλετε ήδη να αρχίσετε την εντατική γυμναστική και διατροφή , δηλαδή αυτή την περίοδο του χρόνου το κίνητρο σας να είναι υψηλό. Έχουμε έρθει και εμείς στη θέση σας. Ωστόσο μια βδομάδα μετά, ίσως δύο … αρχίζουν πάλι οι παλιές κακές συνήθειες. Τι μπορείτε να κάνετε για να είστε βέβαιοι ότι τα λόγια θα τα κάνετε πράξη, το κίνητρο σας θα γίνει αφοσίωση και θα υλοποιήσετε τους στόχους σας ;

Πολλές φορές ξεκινήσατε μια ωραία προγραμματισμένη γράμμωση που κράτησε … μέχρι το μεσημεριανό ή έναν «καθαρό» όγκο που μετατράπηκε σε όγκο στον οποίο πήρατε παραπάνω από το επιθυμητό λίπος. Μην στεναχωριέστε, έχουμε κάποια κόλπα ώστε να μην είστε μόνο υποκινούμενοι αλλά και αφοσιωμένοι.

 

 

  1. Προετοιμασία γευμάτων για το πρωί

Είχατε μια κακή μέρα, είστε κουρασμένοι και κάποιος στο γυμναστήριο είχε εγκατασταθεί στο squat rack και σας εκνεύρισε. Πριν αράξετε στον καναπέ και αρχίσετε να τρώτε την μεγάλη σακούλα με τα πατατάκια, σταματήστε!

Για το απόλυτο κίνητρο, προετοιμάστε το φαγητό σας για αύριο. Προετοιμάστε τα συμπληρώματά σας, τα γεύματά σας, και βάλτε τα σε τάπερ ώστε να είστε έτοιμοι για αύριο.

  1. Μην φοβάστε να ταυτιστείτε

Βάλτε ένα πρότυπο στο μυαλό σας. Είτε είναι κάποιο fitness model ή κάποιος influence από το Instagram, μην φοβάστε τις εικόνες. Να εμπνέεστε και να παίρνετε κίνητρο. Ειδικά πολλές φορές είναι ωραίο να βλέπετε βίντεο πριν την προπόνηση ώστε να προετοιμαστείτε και να έχετε περισσότερη όρεξη .

  1. Ετοιμάστε την playlist σας

Ετοιμάστε την playlist σας ώστε να έχετε μια αποτελεσματική προπόνηση. Βάλτε τα ακουστικά σας, συγκεντρωθείτε και ετοιμαστείτε για μια άριστη προπόνηση.

  1. Αργή πρόοδος

Πόσες μέρες έχετε για να βγείτε στην παραλία; 5 μήνες; Χ μήνες; Μετρήστε τις. Πρέπει να ξεκινήσετε την πρόοδο σας σιγά σιγά και να μετράτε τις ημέρες σας.

Η πρόοδος σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να είστε αφοσιωμένοι. Καταγράψτε την πρόοδο σας ώστε να έχετε μια συνολική εικόνα. Κάντε εικόνα την πρόοδό σας και θέστε τον βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο στόχο σας.

  1. Μετρήστε τις επαναλήψεις αντίστροφα

Το «άλλη μια επανάληψη» είναι σίγουρα πιο δυνατό και πιο ενδιαφέρον από το «9 επαναλήψεις από τις 10».

 

  1. Βγάλε φωτογραφίες και απέφυγε την ζυγαριά

Η ζυγαριά δεν πάει όπως θα θέλατε; Μπορεί να είναι ότι δεν δουλεύει η διατροφή σας, ή να είναι θέμα ενυδάτωσης, ή ένα σωρό διαφορετικοί λόγοι… οι οποίοι δεν είναι σε θέση να καθορίσουν την πρόοδο σας αφού εμπλέκονται αρκετές μεταβλητές. Επομένως, βγάλτε φωτογραφίες, οι οποίες δεν λένε ποτέ ψέματα. Οι φωτογραφίες θα σας δώσουν κίνητρο και έμπνευση.

  1. Αργά και σταθερά

Μην βιάζεστε να χάσετε γρήγορα κιλά ή να πάρετε μυϊκό όγκο. Αυτές οι διαδικασίες πρέπει να γίνονται αργά και σταθερά ώστε να κρατήσουν στον χρόνο. Στην περίπτωση της δίαιτας, ένας λόγος παραπάνω είναι η κόπωση λόγω των χαμηλών θερμίδων. Επομένως, κάντε μικρά βήματα και μικρές αλλαγές. Π.χ. Μια προπόνηση τη βδομάδα είναι καλύτερη… από την καμία!

  1. Αντιμετωπίστε τις προσκλήσεις

Η Σάρα από το τμήμα μάρκετινγκ είχε γενέθλια χτες και έφερε ένα κέικ και αν δεν φάτε έστω και ένα μικρό κομμάτι θα κλάψει. Και έχει και πίτσα επίσης στο γραφείο. Ή είναι Κυριακή και το μόνο που σκέφτεστε είναι το γλυκό. Χαλαρώστε. Προσαρμοστείτε. Ξεπεράστε το. Ηρεμήστε.

Μια στο τόσο δεν χάθηκε να φάτε κάτι «κακό». Ωστόσο, πρέπει να είστε συνεπείς όσο μπορείτε. Αλλά «μην τρελαίνεστε» γιατί μόνο έτσι θα έχετε διάρκεια στο χρόνο και θα μείνετε αφοσιωμένοι!

 

  1. Μείνετε μακριά από πειρασμούς

Να έχετε προ δραστικότητα. Μην κρατάτε στο σπίτι «πειρασμούς» όσο μπορείτε ή προτιμήστε εναλλακτικά σνακ υψηλά σε πρωτεΐνη.

 

  1. Επιμονή

Μην ξεχνάτε ότι τα κίνητρα και η αφοσίωση είναι συνεχείς διαδικασίες. Το πιο σημαντικό είναι ότι συνεχίζετε να θυμάστε τον λόγο για τον οποίο ξεκινήσατε, πόσο καλά κάνετε και να μην εγκαταλείψετε!

Με λίγα λόγια

Το πρώτο βήμα προς την επιτυχία είναι να ξεκινήσετε. Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές κατά μήκος του δρόμου ώστε να έχετε συνεχές κίνητρο για γυμναστική. Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι το τίποτα –  έτσι αρχίστε με μικρές αλλαγές και θα εκπλαγείτε με το πού μπορείτε να φτάσετε μέσα σε λίγους μήνες.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα