0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

Πράσινο τσάι – βοηθάει στην απώλεια λίπους;

Το πράσινο τσάι έχει λάβει τεράστια φήμη και πλέον δεν είναι μόνο μόδα για απώλεια λίπους, αλλά μέρος ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Περιέχει αρκετά αντιοξειδωτικά ενώ αρκετοί υποστηρίζουν ότι έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και βοηθάει στην πρόληψη σχηματισμού καρκινικών κυττάρων.

Τι γίνεται όμως με την απώλεια λίπους και πόσο βοηθάει το πράσινο τσάι τους στόχους σας;



Πώς το πράσινο τσάι βοηθάει στην απώλεια λίπους;

Το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά που βοηθούν το σώμα να διαλύσει το λίπος. Αυτό το λίπος στη συνέχεια απορροφάται στο αίμα σας και μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί από το σώμα ως ενέργεια. Έτσι, όταν καταναλώνετε πράσινο τσάι, μεγιστοποιείτε τις δυνατότητές σας για καύση λίπους μέσω της άσκησης.


Πότε πρέπει να πίνω πράσινο τσάι όταν προπονούμαι;

Το πράσινο τσάι περίπου μια ώρα μετά την προπόνηση δίνει στο σώμα σας αρκετό χρόνο ώστε να λάβετε τα οφέλη του. Εκτός από τη διάσπαση του λίπους για περισσότερη ενέργεια, το πράσινο τσάι σας παρέχει μια μικρή δόση καφεΐνης παρέχοντάς σας μια ώθηση στην προπόνηση. Το πράσινο τσάι είναι δημοφιλές γιατί περιέχει λιγότερη καφεΐνη από αρκετές εναλλακτικές. Επομένως, αν ψάχνετε για μια πιο φυσική ώθηση, το πράσινο τσάι αποτελεί μια καλή επιλογή διότι υπάρχει λιγότερο ρίσκο σε σχέση με όταν πίνετε αρκετή καφεΐνη και μετά υπάρχει αυτό το συναίσθημα της «πτώσης» της ενέργειας.

Μια άλλη διαφορά είναι οτι το πράσινο τσάι σε σχέση με άλλα καφεϊνούχα ροφήματα δεν προκαλεί άγχος. Αν τα περισσότερα ροφήματα υψηλής καφεΐνης σας κάνουν να νιώθετε υπερένταση και άβολα, το πράσινο τσάι είναι μια ιδανική εναλλακτική. Το πράσινο τσάι περιέχει αμινοξέα τα οποία επηρεάζουν τον εγκέφαλο. Βοηθούν το σώμα να απελευθερώσει ντοπαμίνη και να αυξήσει τους νευροδιαβιβαστές GABA. Με λίγα λόγια, έχει μια ηρεμιστική και σταθεροποιητική επίδραση στα επίπεδα διάθεσης και τους άγχους σας.



Πρέπει να πίνω πράσινο τσάι αν στοχεύω σε μυϊκό όγκο;

Φυσικά. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το πράσινο τσάι για ένα ήπιο προεξασκητικό για τις προπονήσεις σας. Ο μυϊκός όγκος έχει περισσότερο σχέση με το ημερήσιο θερμιδικό πλεόνασμα και την σωστή άσκηση. Επομένως, το πράσινο τσάι μπορεί να βοήθησει ώστε να βγάζετε εις πέρας πιο καλές προπονήσεις.


Να πίνω πράσινο τσάι ή να προτιμώ εκχυλίσματα;

Είναι μια απόλυτα προσωπική επιλογή. Θα έχετε όφελος από τις δύο επιλογές. Αν δεν σας αρέσει η γεύση, για παράδειγμα, τα εκχυλίσματα είναι η προφανής επιλογή. Τα εκχυλίσματα έχουν επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι είναι βολικά και εύκολα να καταναλώθουν εν κινήσει.

Εάν είστε ο τύπος που ποθεί ένα σνακ όταν βαριέται ενώ δεν πεινάει στην πραγματικότητα, τότε πίνοντας πράσινο τσάι θα έχετε το επιπλέον όφελος της απόσπασης της προσοχής. Επιπλέον, η περιεκτικότητα σε νερό θα βοηθήσει στην αποφυγή τυχόν μικτών σημάτων δίψας / πείνας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να συνδυάσετε τα οφέλη του πράσινου τσαγιού με άλλα ειδικά επιλεγμένα προϊόντα. Αναζητήστε το περιεχόμενο πράσινου τσαγιού την επόμενη φορά που θα επιλέξετε ένα μίγμα για πριν την προπόνηση ή θα επιλέξετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής!

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα