0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

Πώς μπορείς να παχύνεις το καρναβάλι χωρίς να το καταλάβεις;

Είναι εύκολο να πάρεις κιλά το καρναβάλι. Δυστυχώς. Πρόσεχε 2 πράγματα και θα την γλυτώσεις 🙂

Πώς μπορείς να παχύνεις το καρναβάλι χωρίς να το καταλάβεις;

Για να μείνουμε πιστοί σε μια αυστηρή διατροφή,  ειδικά το καρναβάλι,  απαιτείται πειθαρχία και δύναμη θέλησης, δηλαδή προσεκτικά σχεδιασμένα γεύματα από πηγές ποιοτικών φαγητών ενώ παράλληλα  η ικανότητα του να αποφύγουμε τους ποικίλους πειρασμούς που μπορεί να ελλοχεύουν. Ξέρατε όμως πως διάφορα ποτά, συγκεκριμένα το αλκόολ και τα αναψυκτικά μπορεί να παίξουν πολύ αρνητικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων που έχετε θέσει είτε το καρναβάλι είτε γενικότερα στην καθημερινότητά σας;

Το κρασί όπως και τα αναψυχτικά από χυμούς φρούτων μπορεί να να μην είναι επιβλαβή για τον οργνανισμό. Αυτό όμως που είναι επιβλαβές είναι η σταθερή και τακτική κατανάλωση διάφορων αναψυχτικών όπου εμπεριέχεται ζάχαρη, καθώς όπως μπορείτε να καταλάβετε μπορεί να έχει πολύ σημαντικές παρενέργειες  στους στόχους που έχετε θέσει για απώλεια λίπους.

Στην πραγματικότητα, η πλειονότητα των ποτών που καταναλώνουμε, με το νέρο ως την μόνη εξαίρεση, είναι γεμάτα με ζάχαρη και πολλές θερμίδες.

Όχι μόνο τα αναψυκτικά αυτά έχουν αρνητικές επιδράσεις για το σώμα σας, αλλά παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στους θερμιδικούς στόχους της ημέρας σας. Με λίγα λόγια έχουν τόσες πολλές θερμίδες που θα μπορούσαν να είχαν αξιοποιηθεί σε διάφορα άλλα ποιοτικά φαγητά.

Άρα λοιπόν τώρα θα αναρωτιέστε ποιά ποτά θα πρέπει να αποφύγετε; Ευελπιστώαυτό το άρθο να σας βοηθήσει.

Άλκοόλ | Θερμίδες

Τα αλκοόλουχα ποτά είναι ίσως τα αγαπημένα μας στην Ελλάδα. Υπάρχει όμως ακόμα αρκετό debate για το αν η κατανάλωση αλκοόλ έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία ή αν η σποραδική κατανάλωση είναι αποδεκτή.

Καλό θα ήταν να ξέρουμε πως ένα ποτήρι μπύρας μπορεί να περιέχει μέχρι και 250Kcal, παρόμοια δηλαδή με ένα κομμάτι pizza. Από αυτό και μόνο, πιστεύω πως μπορείτε να καταλάβετε πόσο εύκολο είναι να ξεφύγουν οι θερμίδες στο καρναβάλι.

Μια κανονική συσκευασία αλκοολούχου ποτόυ 330ml περιέχει παρόμοιες θερμίδες με 3 κομμάτακια κέικ, ενώ 1 ποτήρι κρασιού των 125ml εμπέριέχει 126Kcal.

Αλκοολούχα Ποτά Θερμίδες
Απλό Gin/Vodka και Tonic 126
1 ποτήρι άσπρου κρασιού 555
1 ποτήρι μπύρας 240-255
1 πίντα μηλίτη 180-250
1 ποτηράκι Brandy 110

ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ:

Ανθρακούχα ποτά | Ζάχαρη

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε το 2010 από το Global Burden of Diseases Nutrition and Chronic Diseases Expert Group (NutriCoDE) [1] τα ανθρακούχα ποτά προκαλούν 184.000 θανάτους το χρόνο!

Πέρα από αυτές της ακραίες περιπτώσεις είναι καλό να ξέρουμε πως τα ανθρακούχα ποτά έχουν πολύ αυξημένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, πράγμα που σημαίνει πολύ υψηλά ποσοστά θερμιδών.

Ένα κουτάκι Coca-Cola περίεχει 240 θερμίδες και ένα εξοφρενικό ποσό ζάχαρης που ανέρχεται στα 65γ! Πράγμα το οποίο σημαίνει πως σε μια διατροφή που έχει ως θερμιδικό στόχο τις 2000 θερμίδες, ένα απλό κουτάκι Coca-Colaς αποτελεί το 22% των συνολικών θερμιδών!

Αν βρίσκεστε σε διατροφή με λίγες θερμίδες, με σκοπό να χάσετε λίπος, είναι εύκολο να καταλάβετε πόσο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την όλη διαδικασία.

Ανθρακούχα/Αναχυστικά Ποτά Θερμίδες Ζάχαρη
Πορτοκαλάδα με ανθρακικό 130 2.2g
Red Bull των 250ml 114 27.5g
Coca Cola των 250ml 139 35g
Lucozade των 380ml 236 43.6g

 

ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ:

 

 

 

 

 

 

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Συνοπτικά

Καλό θα ήταν να αποφεύγετε τα ποτά τα οποία έχουν πολλές θερμίδες, ειδικά αν είστε σε διατροφή για γράμμωση, πράγμα που σημαίνει περιορισμένη κατανάλωση θερμιδών, καθώς περιέχουν πολύ ζάχαρη που μεταφράζεται σε πολλές θερμίδες!

 


Βιβλιογραφία :

[1] Study conducted by Gitanjali M. Singh, Renata Micha, Shahab Khatibzadeh, Stephen Lim, Majid Ezzati and Dariush Mozaffarian and on behalf of the Global Burden of Diseases Nutrition and Chronic Diseases Expert Group (NutriCoDE): http://circ.ahajournals.org/content/early/2015/06/25/CIRCULATIONAHA.1



Γιώργος Καλονόμος

Γιώργος Καλονόμος

Ειδικός σε θέματα Bodybuilding και Fitness

Ονομάζομαι Καλονόμος Γιώργος, γεννήθηκα πριν από 25 χρόνια στην Αθήνα. Ασχολούμαι με το γυμναστήριο τα τελευταία πέντε χρόνια και συγκεκριμένα με το άθλημα της σωματοδόμησης τα τελευταία δύο. Η αγάπη μου για το συγκεκριμένο πεδίο πηγάζει απο την βαθιά επιθυμία μου να βελτιωθώ σωματικά και ψυχικά και στην συνέχεια να βοηθήσω όπως μπορώ άλλα άτομα με παρόμοιους στόχους. Η φιλοσοφία που χρησιμοποιώ στον τομέα διατροφής, εκγύμνασης αλλά και λήψης συμπληρωμάτων είναι αυστηρά επιστημονική, πράγμα που προέρχεται από τις ατελείωτες ώρες που έχω αφιερώσει προκειμένου να μελετήσω τα πιο έγκυρα και σύγχρονα επιστημόνικα βιβλία αλλά και ποικίλες έρευνες, καθώς πιστεύω ακράδαντα ότι, δυστυχώς, η "βιομηχανία" του fitness πάσχει απο βαριά παραπληροφόρηση και πολλά ψέματα. Στόχος μου λοιπόν είναι να βοηθήσω και να μεταδώσω μέσα από τα άρθρα μου την γνώση μου σε αυτά τα θέματα ενώ παράλληλα να διαψεύσω τους υπάρχοντες μύθους.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ