Προπόνηση

5 απαραίτητα αξεσουάρ για το γυμναστήριο

Το να έχεις τα καλύτερα αξεσουάρ για τις προπονήσεις σου σε βοηθάει να έχεις τις καλύτερες προπονήσεις. Οι καιροί έχουν αλλάξει και τα νέα αξεσουάρ έχουν γίνει ζωτικής σημασίας για την πρόοδό σου στο γυμναστήριο.

Λοιπόν, τι πρέπει να έχεις μαζί σου στις επόμενες προπονήσεις σου;

1. Μάσκα Προσώπου MyProtein

Τώρα μερικοί από εμάς έχουν επιστρέψει στο γυμναστήριο, οι μάσκες έχουν γίνει το νέο αξεσουάρ προπόνησης – τόσο για να μας κρατήσουν σε φόρμα όσο και υγιείς.

Εάν πρόκειται να πάρεις μία, θα μπορούσες να πάρεις μία η οποία θα ταιριάζει με τον υπόλοιπο εξοπλισμό γυμναστικής σου. Πρόσφατα κυκλοφορήσαμε τις νέες φιλτραρισμένες μάσκες για να σε βοηθήσουμε να προπονείσαι με ασφάλεια, να αναπνέεις ελεύθερα και να αισθάνεσαι άνετα.

Ανησυχείς ότι η μάσκα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα οξυγόνου σου κατά τη διάρκεια της άσκησης; Αυτός ο γιατρός έτρεξε 35 χλμ. φορώντας μάσκα χωρίς σημαντική εξάντληση οξυγόνου, οπότε πιθανότατα θα είσαι καλά.

2. Στικ Αποκατάστασης MyProtein 

Η αποκατάσταση είναι πιο σημαντική από ποτέ. Ο κίνδυνος τραυματισμού όταν επανέρχεσαι στο γυμναστήριο είναι πολύ υψηλότερος μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα, οπότε είναι απαραίτητο να βεβαιωθείς ότι έχεις την σωστή αποκατάσταση.

Δεν έχει νόημα να κάνεις σκληρή προπόνηση για 2 εβδομάδες και στη συνέχεια να βγεις εκτός για άλλους 2 μήνες. Έτσι, η χρήση των σωστών εργαλείων για να ανακάμψεις έξω από το γυμναστήριο είναι απαραίτητη.

Απέκτησε ένα στικ αποκατάστασης – εξαλείφει τις ανισορροπίες και κόμπους και κάνει τους μυς σου να αισθάνονται σαν καινούργιοι, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού.

3. Gallon Hydrator

Μείνε ενυδατωμένος: η κατανάλωση του νερού θα σου είναι πάντα απαραίτητη για την υγεία σου. Θα πρέπει να παίρνεις μισό γαλόνι την ημέρα (2L), οπότε αυτό είναι ιδανικό για να φτάσεις την συνιστώμενη δοσολογία.

Επίσης σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να συνεχίσετε να τρέχεις πέρα δώθε στη βρύση για να γεμίσεις το ποτήρι σου και μπορείς να είσαι συγκεκριμένος σχετικά με το πόσο νερό καταναλώνεις κάθε μέρα.

Εάν έχεις αυξήσει την προπόνησή σου, τώρα που επέστρεψες στο γυμναστήριο, τότε η αύξηση της κατανάλωσης του νερού σου είναι απαραίτητη για να παραμείνεις πλήρως αποδοτικός εντός του γυμναστηρίου.

4. Fat Gripz Extreme 

Έχεις επιστρέψει στο γυμναστήριο; Το πρώτο πράγμα που πιθανότατα θα παρατήρησες ήταν ότι τώρα όλα αισθάνονται τόσο βαριά.

Νιώσε ξανά την αίσθηση ότι μπορείς να σηκώσεις το οτιδήποτε ενισχύοντας γρήγορα την δύναμη της λαβής σου.

Βάλε αυτήν τη λαβή γύρω από αλτήρες ή μπάρες και τα βάρη θα αισθανθούν πιο βαριά, έτσι οι πήχεις σου και η λαβή σου θα δυναμώσουν. Προχωρώντας αυτό είναι ένα φανταστικό αξεσουάρ προπόνησης για να επαναφέρετε το κράτημα στο σημείο που ήταν πριν.

Έξτρα μπόνους: δεν χρειάζεται να αγγίζεις τόσο πολύ τις μπάρες. Είναι μια κατάσταση win-win.

5. Πακέτο για Απώλεια Βάρους

Το καλύτερο αξεσουάρ προπόνησης για τον καθένα μας: ένας καλός οδηγός για την απώλεια βάρους. Πολλοί από εμάς έχουμε βάλει βάρος αυτό το διάστημα, οπότε το να επιστρέψουμε σε φόρμα αποτελεί προτεραιότητα και μπορείς να στηριχτείς πάνω μας γι’ αυτό. Αυτό ξεκινά με μια περίοδο γράμμωσης.

Με λίγα λόγια

Για να προπονηθείς σωστά χρειάζεσαι και τα σωστά εργαλεία. Έτσι, χρειάζεσαι μερικά νέα αξεσουάρ προπόνησης για να επιστρέψεις γρηγορότερα στα επίπεδα φυσικής της κατάστασης σου. Με όλα τα παραπάνω, ελπίζουμε ότι έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις ξανά δυναμικά να προπονείσαι σε αυτόν τον νέο κόσμο.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Writer and expert

Η Evangeline έχει λάβει μέρος σε πολλά ανταγωνιστικά αθλήματα από μικρή ηλικία. Ως πιστοποιημένη καθηγήτρια RYA σκαφών κατανοεί την σημασία της σωστής διατροφής για την τροφοδοσία έντονων αθλημάτων καθώς και αθλημάτων αντοχής. Έχει επίσης εμπειρία στην ομάδα GBR Squads καθώς και έχει πραγματοποιήσει τον ρόλο προπονήτριας στην πρώτημα ομάδα του πανεπιστημίου της.

Στον ελεύθερό της χρόνος, η Evangeline λατρεύεο το τρέξιμο και ιδαιαίτερα τους Μαραθωνίους. Τα σαββατοκύριακα, θα την βρείτε να κάνει θαλάσσια σπορ ή πεζοπορία σε λόφους. Τα αγαπημένα της απογεύματα κάνει HIIT session ή squats και μετά απολαμβάνει πικάντικα γεύματα και αρκετά λαχανικά – μιαμ!

Δείτε περισσότερα για την εμπειρία της Evie εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα