Προπόνηση

Γυναίκες και γυμναστική : 10 Αλήθειες

Πάμε να δούμε τις 10 αλήθειες για τις γυναίκες που γυμνάζονται!

Ξέρεις οτι αποτελείς μια απο τις γυμναζόμενες γυναίκες όταν μπορείς να πεις τα παρακάτω…

#1 Η αντίστροφη μέτρηση για το cheat day για τις γυναίκες ξεκινάει απο την Δευτέρα

Τρώμε υγιεινά και σωστά ενώ παράλληλα απολαμβάνουμε τα γεύματα μας, αλλά οποιοσδήποτε απολαμβάνει ένα cheat day!

Όταν έρχεται η Δευτέρα λοιπόν αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση και επαγγελματικός σχεδιασμός για το επόμενο cheat meal.

 

# Δουλεύουμε σκληρά

dumbbell

Οι γυναίκες που γυμναζόμαστε, ξέρουμε ότι η εκγύμναση είναι σκληρή δουλειά.

Είτε έχούμε θέσει το ξυπνητήρι στις 6 το πρωί είτε αργά το απόγευμα, είναι δεδομένο ότι τελειώνοντας την εκγύμναση θα είμαστε γεμισμένες με ιδρώτα και με το make-up να τρέχει κάτω στο πρόσωπο μας.

No pain – no gain.

#3 Αγαπάμε το φαγητό: δεν επιτρέπεται η λιμοκτονία

Ποιός είπε οτι πρέπει να λιμοκτονήσουμε για να είμαστε αδύνατες γυναίκες;

Αν υπάρχει ένα πράγμα που ξέρουμε στα σίγουρα είναι οτι ΑΓΑΠΑΜΕ το φαγητό και ειδικά τώρα που γυμναζόμαστε, πρέπει να τρώμε περισσότερο απο ποτέ!

#4 Ξέρουμε οτι το να σηκώνεις βάρη δεν μας κάνει φουσκοτές

weights

“Τα βάρη δεν είναι μόνο για τους άντρες;”

-OXI!

Οι γυναίκες δεν έχουν τα κατάλληλα επίπεδα τεστοστερόνης προκειμένου να “φουσκώσουν”, και ξέρουμε οτι το να σηκώνουμε βάρη μας κάνουν να φαινόμαστε πιο λεπτές.

#5 Μπορεί να ζυγίζουμε περισσότερο αλλά φαινόμαστε πιο γραμμωμένες

Τα περισσότερα κορίτσια φοβούνται την αύξηση στις ζυγαριές – αλλά όχι εμείς!

Γνωρίζουμε ότι οι μυς ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος και αναζητάμε την αύξηση στις ζυγαριές.

#6 Ρούχα γυμναστικής: το 90% της ντουλάπας μας

Έχουμε ξεχάσεις τις μέρες που αγοράζουμε φορέματα. Όταν ανοίγετε ντουλάπες μας, το 90% του χώρου καταλαμβάνεται από ρούχα γυμναστικής – παντού κολάν και μπουστάκια, από απλό μαύρο Lycra μέχρι και με νέον ροζ και τρελά σχέδια!

weights2

#7 Οι εβδομάδες εκγύμνασης μας είναι σχεδιασμένες έχοντας στο νου την ημέρα ποδιών

Είναι η πιο σημαντική μέρα της εβδομάδας…

Στην τελική, έτσι και εκτελεστεί σωστά, η εκγύμναση των ποδιών βοηθάει  την κινητικότητα…και την ικανότητα να ανεβαίνουμε τις σκάλες για τουλάχιστον τις επόμενες δύο μέρες!

#8 Δεν μας λείπουν οι ημέρες της αερόβιας άσκησης

lose-fat-gain-muscle

Ξεχάστε τις ημέρες σκλαβιάς πάνω στον δίαδρομο για να χάσουμε μερικά κιλά…

Δεν μας λείπουν αυτές οι επαναλαμβανόμενες μέρες αερόβιας άσκησης τώρα που έχουμε συναρπαστικό και συνεχόμενα προοδευτικο πρόγραμμα εκγύμνασης!

 

#9 Ξεχάστε τα τακούνια…καθώς προτιμούμε τα αθλητικά παπούτσια

Παλαιότερα ψωνίζοντας τακούνια ήταν το όνειρο – τώρα είναι προτιμότερο να σπαταλήσουμε μια περιουσία σε αθλητικά παρά σε τακούνια!

 

#10 Οι ημέρες ξεκούρασης είναι ζόρικες

jim-bag

Καμία ξεκούραση για εμάς!

Όταν έχουμε να κάνουμε με μέρες ξεκούρασης, σπαταλάμε σχεδόν όλη την ώρα να σκεφτόμαστε το γυμναστήριο και την επόμενη μέρα εκγύμνασης.



Alice Pearson

Alice Pearson

Writer and expert

H Alice Pearson είναι UKVRN Registered Associate Nutritionist και UK Anti‐Doping διαπιστευμένη σύμβουλος με πτυχίο σε Science in Nutrition και Master’s of Science σε Sport Nutrition. Έχει ειδικό ενδιαφέρον για τη χρήση αθλητικών συμπληρωμάτων για τη βελτίωση της υγείας, της φυσικής κατάστασης και της αθλητικής απόδοσης. Η Alice έχει εμπειρία αφού έχει εργαστεί τόσο με ερασιτέχνες όσο και ελίτ αθλητές, συμπεριλαμβανομένης της παροχής διατροφικών συμβουλών, την υποστήριξη στο Tranmere Rovers FC και το Rugby Club του Newcastle Falcons. Η διατροφική της καθοδήγησή της υποστηρίζεται πάντοτε από έρευνα βασισμένη σε αποδεικτικά στοιχεία, για την οποία ενημερώνεται συνεχώς μέσω της συνέχισης της επαγγελματικής της ανάπτυξης και την συνεχή μάθηση. Στον ελεύθερό της χρόνο, η Alice ταξιδεύει, πάει γυμναστήριο και διαβάζει βιβλία. Μάθε περισσότερα για την ιστορία της Alice εδώ.


Cyber Monday Έκπτωση 45% σε ΟΛΑ | Κωδικός: CYBERDAY + Έξτρα έκπτωση 5% με την αγορά 1 προϊόντος Vegan + έως 2 🎁 Περισσότερα