Προπόνηση

Πως να πετύχεις τον στόχο σου | 5+1 τρόποι

Πως να πετύχεις τον στόχο σου; Άραγε υπάρχει κάποιο μυστικό για να ακολουθήσεις στο πρόγραμμά σου και να φτάσεις στους στόχους σου; Διάβσε τους 5+1 τρόπους που σου προτείνουμε για να φτάσεις πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Πολλοί από εμάς ξεκινάμε κάθε νέα χρονιά με στόχο να βελτιωθούμε, αλλά στο τέλος πολύ λίγοι το καταφέρνουν. Έτσι, πώς μπορείτε να κάνετε μια σοβαρή δέσμευση για να κάνετε μια σοβαρή αλλαγή;

Είτε ο στόχος σας είναι να χάσετε μερικά κιλά κατά την διάρκεια του χειμώνα, να τρέξετε σε έναν μαραθώνιο, ή να σπάσετε το προσωπικό σας ρεκόρ, το ήθος παραμένει το ίδιο. Θα πρέπει να δώσετε λιγότερο σημασία ψάχνοντας το ’’μυστικό της επιτυχίας», ή τον ίδιο τον στόχο, και να εστιάσετε περισσότερο στην απόφαση να τηρήσετε το  πρόγραμμα και στα σταθερά βήματα που θα χρειαστούν για να φτάσετε εκεί.

Ο Sam Robinson, ένας πρωταθλητής του Functional Training, μοιράστηκε τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να πιέσει τον εαυτό του περισσότερο από ποτέ, χάρη στη θέλησή του να κάνει την σκληρή δουλειά που χρειάζεται και οτιδήποτε άλλο απαιτείται για να φτάσει στο σημείο που βρίσκεται.

Ήρθε η ώρα να κοιτάξετε λοιπόν την απόφαση στα μάτια και να φτάσετε στο τέλος της χρονιάς πετυχαίνοντας τους στόχους σας και να σπάσετε τα ρεκόρ σας.

1. Θέστε ξεκάθαρους στόχους

Το να έχετε μια καθαρή εικόνα του στόχου σας είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη του. Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας αυτό που θέλετε, καθώς και τον χρονικό διάστημα που θέλετε για να το πετύχετε. Σχεδιάζοντας πως θα φτάσετε στον στόχο σας, όχι μόνο θα σας βοηθήσει να φτάσετε πιο γρήγορα, αλλά και θα τον κάνουν να φαίνεται πιο εφικτός.

Το να μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας να φτάνει στη γραμμή του τερματισμού ή να σηκώνει τα επιπλέον 20 κιλά που κυνηγάτε, είναι αυτό που θα σας δώσει κίνητρο για τις μέρες που δεν θέλετε να πάτε για προπόνηση. Ένα ακόμα εξαιρετικό κίνητρο είναι να κοιτάξετε πίσω  από το σημείο  που είχατε ξεκινήσει.

Ο Sam λέει: «Αν έχω μια κακή μέρα, θυμάμαι ακριβώς τον λόγο για τον οποίο το κάνω και δέχομαι ότι οι επιδόσεις μου δεν θα είναι οι καλύτερες. έσπασα τον Αχίλλειο τένοντα μου τον Ιανουάριο, και αναγκάστηκα να κάνω προπόνηση με μια ορθοπεδική μπότα για 5-6 μήνες πριν χρειαστεί να μάθω να περπατάω ξανά. Κάθε φορά που βρίσκομαι σε κάποιο  αγώνα, σκέφτομαι μόνο πόσο δύσκολη ήταν η προπόνηση εκείνη την εποχή »

2. Τροφοδοτήστε την φιλοδοξία σας

Το παλιό ρητό που έλεγε «είμαστε αυτό που τρώμε» ισχύει σε μεγάλο βαθμό ακόμα και σήμερα όταν προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε την απόφαση που έχετε πάρει. Αν θέλετε να γυμναστείτε σκληρά, θα πρέπει να τρώτε εξίσου καλά για να τροφοδοτήσετε την κάθε σας κίνηση και να βελτιώσετε τη σύνθεση του σώματός σας ώστε να τρέξετε αυτό το παραπάνω χιλιόμετρο που δεν μπορούσατε ή να βάλετε το έξτρα μυϊκό κιλό που σας λείπει.

Ο Σαμ λέει: «Φροντίζω να τρώω αρκετά, να κοιμάμαι αρκετές ώρες, να πίνω αρκετό νερό, να ακολουθήσω το σχέδιο μου και να μην κάνω τίποτα επιπλέον.» Έτσι, κρατώντας τα πράγματα απλά, είναι πιο εύκολο να ακολουθήσετε το πλάνο σας.

Δεν εξαρτώνται όλα όμως από το καύσιμο για το σώμα σας, αλλά και από το πνεύμα μας.

Άμα σκεφτείτε γιατί θέλετε κάτι ή γιατί είναι σημαντικό να το πετύχετε είναι αυτό που θα σας σηκώσει από το κρεβάτι για την πρωινή σας προπόνηση ή θα σας βοηθήσει να κάνετε την επιλογή μεταξύ ενός ισορροπημένου γεύματος και ενός γλυκού. Ακόμα και αν ο στόχος σας είναι να συγκεντρώσετε χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς – σκεφτείτε πόσους ανθρώπους θα βοηθήσετε και αυτό θα σας βοηθήσει να συνεχίσετε.

3. Βάλτε πάθος

Κάνετε κάτι που πραγματικά αγαπάτε – απολαύστε την έντονη πρόκληση και το δυνατό αίσθημα της επίτευξης στο τέλος μιας σκληρής προπόνησης. Το να είστε παθιασμένοι με κάτι, σημαίνει πως πρέπει επίσης να έχετε και θετική διάθεση. Ενώ η θετική στάση βοηθάει, η λήψη θετικών μέτρων είναι αυτό που πραγματικά  θα οδηγήσει στην αλλαγή και τη βελτίωση. Έτσι, κάντε κάτι που σας αρέσει και αφήστε το πάθος σας να σας οδηγήσει μπροστά.

«Αυτό που με οδηγεί να γίνω καλύτερος, είναι να γνωρίζω ότι κάθε μέρα βελτιώνομαι σε όλα. Η αποκατάστασή μου από τον τραυματισμό στο πόδι μου έχει φτάσει περίπου στο 90%, αλλά εξακολουθώ να σπάω τα προσωπικά μου ρεκόρ. Αυτό που με ενθαρρύνει είναι να γνωρίζω ότι τα νούμερα μου θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν όσο πλησιάζω το 100%. Λατρεύω επίσης την ατμόσφαιρα του ανταγωνισμού – δεν μπορείτε να συγκριθεί με τίποτα άλλο».

 

4. Προσέξτε τις συγκρίσεις

Συγκρίνοντας τον εαυτό σας με τα μοντέλα που θα δείτε να ποζάρουν με μπικίνι στο Instagram θα κάνει τον στόχο σας να φαίνεται πολύ πιο δύσκολος στην επίτευξη του από όσο είναι στην πραγματικότητα. Επίσης, συγκρίνοντας την πρόοδο σας με έναν άντρα του οποίου η δουλειά είναι να περνάει μια ολόκληρη μέρα στο γυμναστήριο είναι εξίσου λάθος αν έχετε ένα δύσκολο ωράριο στην δουλειά σας και εργάζεστε καθημερινά από τις 09.00 μέχρι τις 17.00.

Ο εαυτός σας, είναι ο μόνος άνθρωπος με τον οποίον θα πρέπει να τον συγκρίνετε. Για παράδειγμα στην αρχή μπορούσατε να ολοκληρώσετε με δυσκολία ένα χιλιόμετρο, ενώ τώρα ολοκληρώνετε 10 με επιτυχία – αυτό είναι ένα αποτέλεσμα. Πραγματοποιήστε μετρήσεις – Για το σώμα σας, το χρόνο στο σπριντ ή τα κιλά που σηκώνετε – και χτίστε πάνω σε αυτό. Αυτός είναι επίσης ο μοναδικός τρόπος για να σχεδιάσετε τα επόμενα βήματα και να βελτιωθείτε σπάζοντας τα προσωπικά σας ρεκόρ.

Ο Σαμ  λέει: «Έχω πάντα το δικό μου σχέδιο παιχνιδιού και ποτέ δεν δίνω σημασία σε αυτό που κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος. Κάποιος θα είναι πάντα καλύτερος από εσάς σε κάτι, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι αν δώσετε τον καλύτερο σας εαυτό στην προσπάθεια σας, τότε αυτό και μόνο αρκεί ».

 

5. Μην σταματάτε στην επίτευξη του πρώτου στόχου

Ορίστε ένα στόχο. Όταν τον πετύχετε, θέστε τον επόμενο και επαναλάβετε. Πάντα υπάρχει ένα ακόμα βήμα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιωθείτε. Το να σπάσετε ένα προσωπικό ρεκόρ, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε ένα ακόμα κίνητρο – είτε θέλετε να βελτιώσετε την απόσταση σας, είτε να βάλετε γκολ σε κάθε αγώνα ή να φτάσετε το σωματικό βάρος που θέσατε στόχο.

Όλα ξεκινούν ορίζοντας έναν στόχο και σχεδιάζοντας τον τρόπο που θα φτάσετε εκεί. Αν ακολουθήσετε κάθε βήμα που θέσατε, ο στόχος σας μπορεί γρήγορα να γίνει πραγματικότητα. Ένα προσωπικό ρεκόρ η  ένα επίτευγμα δεν πρέπει να είναι απλά ένα όνειρο, αλλά θα πρέπει να είναι κάτι εφικτό αν εργάζεστε αρκετά σκληρά – μπορείτε πάντα να θέσετε νέο στόχο όταν πετύχετε τον πρώτο.

«Ο φυσικοθεραπευτής μου, μου είπε ότι δεν θα μπορούσα να αγωνιστώ για τουλάχιστον ένα χρόνο. Ωστόσο, μόλις τον περασμένο μήνα προκρίθηκα στην πρώτη μου διοργάνωση Sanctioned Functional Fit στην κατηγορία elite, και θα αγωνιστώ για μια θέση στους αγώνες FunctionalFit του 2019. Ήθελα να αποδείξω ότι μπορείτε και εσείς να επιστρέψετε μετά από έναν τραυματισμό και να συνεχίσετε να αγωνίζεστε σε πολύ υψηλό επίπεδο.

6. Γιορτάστε την επιτυχία σας

Γιορτάστε τις επιτυχίες σας όσο μικρές και αν φαίνονται. Κάθε επίτευγμα είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Μην γιορτάζετε με τρόπο που να κάνει ζημιά στις προπονήσεις σας (όπως ένα ανθυγιεινό γεύμα), αλλά με ένα νέο ζευγάρι παπουτσιών για τον επόμενο ημιμαραθόνιό σας, ή έναν νέο σάκο γυμναστηρίου για να μεταφέρετε τον εξοπλισμό σας.

Ο Σαμ λέει: «Πάντα έχω χρόνο να αφιερώσω για τους φίλους και για την οικογένειά μου το Σαββατοκύριακο. Αυτή η ισορροπία είναι πραγματικά σημαντική καθώς αισθάνομαι ότι αποδίδω πολύ καλύτερα όταν είμαι ευτυχισμένος στην προσωπική μου ζωή».

Όπως είπε ο Σαμ, το να γιορτάσετε τις επιτυχίες σας σημαίνει επίσης πως θα πρέπει να γνωρίζετε πότε πρέπει να κάνετε ένα διάλειμμα. μετά από μια σκληρή προπόνηση, το σώμα σας θα χρειαστεί μια μέρα ανάπαυσης – αυτό είναι ένας εορτασμός της επιτυχία μιας σκληρής προπόνησης με μια μέρα ξεκούρασης. άμα δεν δώσετε σημασία και το παρακάνετε, αυτό μπορεί να οδηγήσει μόνο σε επιπλέον εξάντληση και να αυξήσει το ρίσκο να πάθετε κάποιον τραυματισμό, οπότε μάθετε πότε είναι χρόνος να εκτιμήσετε την σκληρή δουλειά που έκανε το σώμα σας και ξεκουραστείτε.

 

Μήνυμα να πάρετε μαζί σας:

Ο Σαμ έχει δείξει ότι παρά την οποιαδήποτε αναποδιά, μπορείτε να επιστρέψετε, να συνεχίσετε από εκεί που είχατε μείνει μέχρι να φτάσετε στην κορύφωση των αθλητικών σας επιδόσεων και όχι μόνο. Τώρα μπορείτε να πάρετε την φιλοδοξία σας και να την κάνετε πραγματικότητα. Με σκληρή δουλειά, σχεδιασμό και δέσμευση, θα εκπλαγείτε από αυτό που μπορείτε να πετύχετε.

Θυμηθείτε ότι τα κατορθώματα σας είναι δικά σας – να είστε υπερήφανοι για κάθε βήμα που κάνετε και να θυμάστε ότι μερικές φορές ένα διάλειμμα είναι εξίσου σημαντικό με την σκληρή προπόνηση που κάνετε.



Lauren Dawes

Lauren Dawes

Συγγραφέας και ειδικός

Η Lauren είναι απόφοιτος αγγλικής λογοτεχνίας και προέρχεται από την Νότια Αγγλία. Αγαπούσε πάντα την κολύμβηση, έχει ανακαλύψει τη δύναμη που προσφέρουν τα βάρη τα τελευταία χρόνια, και έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης στην εβδομαδιαία τάξη hot yoga.

Τα σαββατοκύριακα μαγειρεύει συνήθως ή τρώει κάποιο είδος brunch και απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες συνταγές με τους συγκατοίκους της - ειδικά έχει μια παλιά μαθητική συνηθεία, όπως να επιβιώνει από τα ζυμαρικά. Πάνω απ 'όλα, είναι σταθερά πιστή στη διατήρηση ισορροπίας ανάμεσα στο γυμναστήριο και το τζιν.

Μάθετε περισσότερα για την εμπειρία της Lauren εδώ.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα