0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Προπόνηση

[Συνέντευξη] Δημήτρης Χιώτης: Ο κορυφαίος Έλληνας Kίκμποξερ

Το αστέρι του Box, Δημήτρης Χιώτης, σε αποκλειστική συνέντευξη για την Myprotein.

[Συνέντευξη] Δημήτρης Χιώτης: Ο κορυφαίος Έλληνας Kίκμποξερ

1.     Ποιο ήταν το ερέθισμα για να ξεκινήσεις το Kick boxing και σε ποια ηλικία ξεκίνησες ;

Ξεκίνησα τις πολεμικές τέχνες στην ηλικία των 6 ετών και το kick boxing όταν ήμουν 12. Παρακολουθούσα επαγγελματικούς αγώνες και θαύμαζα τους Πρωταθλητές εκείνης της εποχής. Ετσι πήρα την απόφαση να ξεκινήσω επειδή ημουν αρκετά υπερκινητικός και δυνατός για την ηλικία μου

2.     Πότε ήταν ο πρώτος σου αγώνας και τι σου έμεινε από αυτόν;

Ο πρώτος αγώνας ήταν οταν ήμουν 13 και θυμαάμαι είχα πάρα πολύ άγχος για το τί θα γίνει.

3.     Έχεις άγχος πριν από κάθε αγώνα; Αν ναι, πως το διαχειρίζεσαι;

Πλέον μετά από τοσους αγώνες έχω λίγο στρές. Προσπαθω να το αποβάλλω με θετικές σκέψεις για το αποτέλεσμα.

4.     Περίγραψε μας πως είναι μια καθημερινή μέρα σου και πες μας τι δυσκολίες αντιμετώπισες στο προσωπικό σου ταξίδι στο Kick Boxing ;

Ξυπνάω αρκετά νωρίς για να τρέξω,  Το τρέξιμο με βοηθάει στη φυσική μου κατάσταση άλλα και να σκέφτομαι πιο καθαρά. ‘Επειτα Θα ετοιμασω το φαγητό της ημέρας και θα ξεκουραστώ για την απογευματινή προπόνηση. Το βράδυ αν έχω διάθεση μπορεί να πάω βόλτα, για φαγητό η κινηματογράφο. Στο kick boxing αντιμετώπισα αρκετές δυσκολίες μέχρι να φτασω σε υψηλό επίπεδο, κυρίως οικονομικά, έπειτα δυσκολίες με προπονητές ή μάνατζερ.

5.     Ποια τα βασικά πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα μαχητικό άθλημα στον άνθρωπο;

Τα βασικά πλεονέκτηματα που προσφέρει ένα τέτοιο άθλημα είναι η πειθαρχία, η μαχητικότητα και ο σεβασμός.

6.     Ποιoς είναι ο πιο συγκλονιστικός αγώνας μέχρι στιγμή στην καριέρα σου;

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω έναν αγώνα, υπάρχουν αρκετές απερίγραπτες στιγμές.

7.     Υπάρχει μυστικό για τον Πρωταθλητισμό ;

Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό η συνταγή για να πετύχεις. Πρώτα είναι θέμα χαρακτήρα και έπειτα θέμα ταλέντου.

8.     Στον πρωταθλητισμό υπάρχουν καλές και κακές στιγμές. Ποια η καλύτερη στιγμή στην πορεία σου και ποια η χειρότερη;

Απο τις καλύτερες στιγμές στην πορεία μου είναι μία μεγάλη νίκη στη Γερμανία όταν ημουν μόλις 18 ετών με αντίπαλο πρωταθλητή. Η χειρότερη στιγμή ήταν όταν πήγα Νοσοκομείο επειδή αφυδατώθηκα προσπαθώντας να χαάσω με σάουνα τα κιλά για έναν αγώνα.

9.     Τι είναι αυτό που σου δίνει κίνητρο είσαι μάχιμος, να ακολουθήσεις αυστηρή διατροφή και να βελτιώνεσαι συνέχεια;

Κίνητρο μου δίνουν οι προκλήσεις, οι μεγάλοι αγώνες. Η αυστηρή διατροφή είναι ένα μέρος της δουλειάς που πρέπει να ακολουθήσεις για να πετύχεις το μέγιστο αποτέλεσμα, η βελτίωση είναι το μυστικό. Όσο εξελίσσεσαι τοσο πιο υψηλά θα είσαι σε αυτό που κάνεις.

10.  Πως διαχειρίζεσαι το σωματικό σου βάρος ανάλογα τους αγώνες σου;

Προσεχω πολύ την διατροφή μου και εκτός αγώνων. Προσπαθώ πάντα να είμαι σε ένα στάνταρ σωματικό βάρος και λιπος.

11.  Εκτός από προπόνηση για Kick Boxing, κάνεις και βάρη;

Τα βάρη είναι πολύ σημαντικά κατά την γνώμη μου. Είναι μέρος της προετοιμασίας μου γιατί με βοηθούν στην μυϊκή αντοχή, στην έκρηξη, στην δύναμη αλλά και στο να μην τραυματίζομαι.

12.  Ποιοι οι μακροχρόνιοι στόχοι σου και τα όνειρα σου ; Πως διαχειρίζεσαι τους στόχους σου και πως τους πετυχαίνεις;

Οι στόχοι μου για τα επόμενα χρόνια είναι να παιξω στις μεγαλύτερες διοργανώσεις και να διεκδικήσω παγκόσμιους τίτλους. Έχω υπομονή και πείσμα ώστε η φλόγα μέσα μου να είναι αναμμένη.

13.  Ποια η φιλοσοφία σου σχετικά με την προπόνηση;

Πιστεύω στην στοχευμένη και ποιοτική προπόνηση. Ανάλογα με το επίπεδο που βρίσκεται ο άθλουμενος πρέπει να έχει τα εξής βασικά στοιχεία : Τεχνική κατάρτιση, φυσική κατάσταση και εξυπνάδα στο παιχνίδι του.

14.  Σχετικά με τη διατροφή, υπάρχουν αρκετά είδη διατροφών, με ζυγαριές, χωρίς ζυγαριές, τα πάντα! Τι έχεις δοκιμάσει και τι έχει δουλέψει σε εσένα;

Έχω δοκιμάσει όλων των ειδών τις διατροφές.Αυτή που μου ταιριάζει είναι με περιορισμένους και ποιοτικουύς υδατάνθρακες και περισσότερη πρωτεΐνη, αρκετά φρούτα αλλά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

15.  Γράψε μας μια τυπική σου μέρα διατροφής. Τι διατροφικές επιλογές κάνεις και πόσα γεύματα προτιμάς;

Ξεκινάω με ένα ικανοποιητικό πρωϊνό που αποτελείται απο 2 αυγά,  2 φρυγανιές, ένα φυσικο χυμό και 2 κάψουλες Alpha Men της Myprotein .Για δέκατιανο προτιμώ μία μπανάνα με 1 scoop πρωτεΐνη Impact Whey Protein με γεύση σοκολάτα. Για μεσημέριανο προτιμώ ένα φιλετο κοτόπουλο ή ψαρονέφρι µε λαχανικά και 200gr καστανό ρύζι. 2 κάψουλες ωμέγα 3 λιπαρα της Myprotein. Απογευματινό ένα ξινόμηλο και βραδυνο φιλέτο κοτόπουλο η ψάρι με λαχανικά και ελαιόλαδο.

16.  Τι συμπληρώματα προτιμάς και σε τι δοσολογίες για το βάρος σου;

Προτιμώ απο συμπληρωματα Πολύβιταμινη Alpha Men, Impact Whey Protein ένα με δυο scoop ημερησίως,  creatine μονουδρικη 5gr πρίν την προπόνηση με ηλεκτρολύτες, caffeine pro πρίν το τρέξιμο μία κάψουλα, ωμέγα 3 και c-1000 βιταμίνη.

ΔΕΣ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΙΩΤΗ:

 

17.  Ποια θεωρείς ότι είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία σε αυτόν τον χώρο;

Η μεγαλύτερη επιτυχία μου είναι οταν κέρδισα τον διεθνή τίτλο της World Kickboxing Network

18.  Ποιες είναι οι 3 συμβουλές που θα έδινες σε κάποιον που ξεκινάει οποιοδήποτε άθλημα;

Να έχει υπομονή στον στόχο του, να έχει όραμα και στην πορεία του οι δύσκολες στιγμές να τον κάνουν πιο δυνατό.

19.  Ποιο είναι το αγαπημένο σου απόφθεγμα; 

Οι ικανότητες είναι αυτό που είσαι ικανός να κάνεις. Τα κίνητρα καθορίζουν αυτο που κάνεις και η νοοτροπία καθορίζει πόσο καλά το κάνεις. 



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ