Προπόνηση

[Συνέντευξη] Ανδριάνα Φέρρα: Απο μικρή στην ταχύτητα !

[Συνέντευξη] Ανδριάνα Φέρρα: Απο μικρή στην ταχύτητα !

Η Ανδριάννα Φέρρα, μια 28χρόνη καλλονή, είναι μια αθλήτρια που είναι απο πάρα πολύ μικρή «στην ταχύτητα» και στον πρωταθλητισμό. Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 11 Φεβρουαρίου το 1988, έχει σπουδάσει στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) Αθήνας και είναι πρωταθλήτρια των 200 μέτρων. Από τα πέντε της κιόλας χρόνια, έδειξε ενδιαφέρον για τα αθλήματα, ξεκινώντας με την κολύμβηση και ύστερα με άλλα αθλήματα του σχολείου, αλλά αυτό που την κέρδισε ήταν ο στίβος.

Στην Myprotein, είχαμε την τιμή να πάρουμε συνέντευξη στην Ανδριάνα και να μάθουμε πολλά περισσότερα απο τα μυστικά της και το κλειδί της επιτυχίας της …


 

1800x6722_1200x672_acf_cropped

Ποιο ήταν το ερέθισμα για να ξεκινήσεις πρωταθλητισμό, σε ποια ηλικία ξεκίνησες και σε ποια αγωνίσματα συμμετέχεις;

Άρχισα τον αθλητισμό στην ηλικία των 5 χρονών ..κάθε χρόνο άλλαζα και άθλημα. Στην ηλικία των 11 χρονών ήθελα να παω αθλητικό Γυμνάσιο και επέλεξα Τον Κλασικό Αθλητισμό σαν αγώνισμα.Η προπονήτριά μου Στέλλα Νικολαιδου είχε εξειδίκευση στα sprint και έτσι απο μικρή έμπλεξα με την ταχύτητα. Ο πρωταθλητισμός ήταν κάτι που ήρθε απο μόνο του μέσα απο τους αγώνες και την εξέλιξη μου.

Περίγραψε μας πως είναι μια καθημερινή μέρα στον πρωταθλητισμό και πες μας τι δυσκολίες αντιμετώπισες στο προσωπικό σου ταξίδι ως πρωταθλήτρια;

Ξυπνάω το πρωί τρώω πρωινό και πάω Προπόνηση….Γυρνάω το μεσημέρι ξεκουράζομαι τρώω και το απόγευμα ξανά πάω προπόνηση …Έπειτα κάνω το Μασάζ μου και τις θεραπείες μου.Έχει φτάσει πλέον το βράδυ οπότε δεν Υπάρχουν περιθώρια για κάτι αλλο εκτός απο το να γυρίσω σπίτι και να χαλαρώσω βλέποντας κάποια Ταινία μεχρι να κοιμηθώ. Δυσκολίες αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους καθώς και σε προσωπικό χρονο. Είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος αυτόν τον τρόπο ζωής αν δεν το έχει βιωσει. Δεν μπορείς να αφήσεις την προπόνηση για να πας για καφέ με την φίλη σου η μια εκδρομή. Ολα πρέπει να γίνουν με πρόγραμμα.

Πόσα χιλιόμετρα τρέχετε ανά μέσο όρο τη βδομάδα;

«Δεν ξέρω δεν τα μετράω ώστε να μην πάθω κατάθλιψη.» μας είπε χαμογελώντας!

Screenshot_2016-10-31-11-18-03

Ποια είναι η πιο συγκλονιστική κούρσα / αγώνας μέχρι στιγμή στην καριέρα σου;

Ευρωπαϊκό Κύπελλο Ομάδων 2015 στο Ηράκλειο. Ηταν με την σκυτάλη 4χ100 απέναντι σε πολύ δυνατές χώρες . Οι 3 απο τις 4 αθλήτριες ήμασταν τραυματίες. Οταν μπήκαμε στο στάδιο οι Έλληνες μας έδωσαν τέτοια δύναμη που τρέξαμε σαν να ήμασταν στην καλύτερη κατάσταση που είχαμε βρεθεί ποτε.Κερδίσαμε με ρεκόρ και ολο το στάδιο πανηγύριζε μαζί μας.Έχω ξεχώρισει αυτή την κούρσα γιατί πετυχαμε κάτι που ούτε εμείς πιστεύαμε οτι μπορούσαμε λογο της κατάστασης που βρισκόμασταν.

Υπάρχει μυστικό για τον Πρωταθλητισμό ;

ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.

Στον πρωταθλητισμό πρεπει να εισαι στρατιώτης. Δεν υπάρχουν μυστικά…ο πρωταθλητισμός δεν ειναι για όλους ξεφεύγει απο την έννοια του αθλητισμού όπου πολλές φορές γίνεται και ψυχοφθόρο.

Στον πρωταθλητισμό υπάρχουν καλές και κακές στιγμές. Ποια η καλύτερη στιγμή στην πορεία σου και ποια η χειρότερη;

Έχουν υπάρξει αρκετές όμορφες στιγμές στην πορεία μου Άλλα Θα ελεγα οταν έκανα Πανελλήνιο ρεκόρ στα 200m. σαν Νεανίδα. Είχε να σπάσει 9 χρόνια και το είχα βάλει στόχο όλη την χρονιά. Είχα πάθει εμμονή μέχρι να το κάνω.Η Χειρότερη ήταν οταν τραυματίστηκα Το 2012 κάνοντας χειρουργείο και έμεινα 2 χρόνια εκτός προπόνησης και αγώνων. Σκεφτηκα να σταματήσω.

Τι είναι αυτό που σου δίνει κίνητρο να τρέξεις πιο γρήγορα, να ακολουθήσεις αυστηρή διατροφή και να βελτιώνεσαι συνέχεια;

 

Θεωρώ πως ο πρωταθλητισμός είναι Μικρόβιο αν κολλησεις δεν ξεκολλας εύκολα

 

οπότε αυτο και μονο αρκεί στο να θες κάθε φορά να τρέξεις πιο γρήγορα.Η διατροφή είναι μέρος του πρωταθλητισμου.

Ποιοι οι μακροχρόνιοι στόχοι σου και τα όνειρα σου ; Πώς διαχειρίζεσαι τους στόχους σου και πως τους πετυχαίνεις;

Θα ήθελα οταν σταματήσω την καριέρα μου σαν αθλήτρια να έχω τρεξει τους χρόνους που πιστεύω ότι μπορώ. Με το ξεκίνημα της χρονιάς θέτω τους στόχους και προσπαθω να τους κατακτήσω αν δεν πετυχω καποιον προχωράω απλά μπροστά στον επόμενο.

Ποια η φιλοσοφία σου σχετικά με την προπόνηση;

Οσο περισσότερο προσπαθείς, πειθαρχείς και δουλεύεις τοσο πιο κοντά στον στόχο σου πλησιάζεις.Όπως είπα πρέπει να είσαι στρατιώτης αν έχεις απαιτήσεις απο τον εαυτό σου.

Σχετικά με τη διατροφή, υπάρχουν αρκετά είδη διατροφών, με ζυγαριές, χωρίς ζυγαριές, τα πάντα! Τι έχεις δοκιμάσει και τι έχει δουλέψει σε εσένα;

Εχω δοκιμάσει Τα πάντα. Διατροφή, καθόλου διατροφή, διατροφή με ζυγαρια, διατροφή χωρίς ζυγαρια. Εχω καταλήξει πώς η διατροφή είναι μεγάλο κεφάλαιο στον πρωταθλητισμο. Δεν Είναι τυχαίο το «είσαι ‘ο,τι τρως «. Εχω κοντά μου Την εξαιρετική διατροφολόγο Ειρήνη Μπαμπαρούτση όπου με καθοδηγεί στην διατροφή μου σαφώς με ζυγαριά. Ανάλογα το άθλημα και τι θέλει να πετύχει κάποιος πρέπει και να έχει και την ανάλογη καθοδήγηση.

Γράψε μας μια τυπική σου μέρα διατροφής. Τι διατροφικές επιλογές κάνεις και πόσα γεύματα προτιμάς;

Για πρωϊνό τρωω γιαούρτι με βρώμη και λιγο μελι η αυγά με μια φέτα ψωμί και λίγο τυρί, ενδιάμεσα φρούτο η ξηρούς καρπούς. Για μεσημέρι τρώω στεγνό κρέας, συνήθως κοτόπουλο με ρύζι Και σαλάτα. Το απόγευμα κάποιο φρούτο πάλι και το βράδυ περίπου τα 3/4 απο το μεσημεριανο μου φαγητό. Οπως προείπα ΟΛΑ είναι με ζυγαριά. 

Τι συμπληρώματα προτιμάς και σε τι δοσολογίες για το βάρος σου;

Σε ολη αυτη την προσπάθειά μου εχω στήριγμα μου την εταιρία Myprotein και έτσι έχω την απόλυτη κάλυψη σε ό,τι συμπλήρωμα απαιτεί το άθλημα μου κάθε φορά. Τα βασικά συμπλήρωματα μου είναι η impact whey isolate πρωτεΐνη,  η πολύβιταμινη ,το iron plus, η vitamin e, η vitamin b super complex,το electrolyte powder κατα την διάρκεια της προπόνησης μου, το magnesium citrate,το zma και η γλουταμινη με γεύση ροδακινο-μανγκο την οποία δεν αλλαζω με τίποτα!!!!! Φυσικά υπάρχουν και άλλα συμπληρωματα. Ίσως φαίνονται πολλά άλλα είναι απαραίτητα οταν καθημερινά καταπονείς Το σώμα σου. Οσο αφορά στις δοσολογιες με καλύπτουν απόλυτα οι αναγραφόμενες σε κάθε προϊόν.

Ποια θεωρείς ότι είναι η μεγαλύτερη σου επιτυχία σε αυτόν τον χώρο;

Η τέταρτη Θέση στο Παγκόσμιο Ενόπλων Δυνάμεων. Δυστυχώς εχασα για μία θέση το Μετάλλιο.

Ποιες είναι οι 3 συμβουλές που θα έδινες σε κάποιον που ξεκινάει οποιοδήποτε άθλημα;

1) Αρχικά να επιλέξει κάτι που να του αρέσει και να το αγαπάει
2) Να προσπαθεί και να μην εγκαταλείπει οταν κάτι δεν πάει όπως θα ηθέλε
3) Να σεβεται πάντα τον αντίπαλο και τον συμπαίκτη του στις νίκες αλλα και στις ήττες. 

Ποιο είναι το αγαπημένο σου απόφθεγμα;

Κι ανεβαίνει τώρα, τώρα είναι η σειρά του, τώρα πρέπει να είναι πιο δυνατός. Ανεβαίνει ο Κώστας! Πάει για μετάλλιο! Ο Κεντέρης, ο Κεντέρης, ο Κεντέρης είναι πρώτος! Ολυμπιονίκης! Πρώτος Ολυμπιονίκης! Χρυσός νικητής ο Κώστας Κεντέρης….(κατα την διαρκεια της προπονησης κανοντας κοντρες μεταξυ μας συχνά θα το ακουσεις)

 

ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΑΣ



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ! ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ