Αθλητές

Διατήρηση μυών με 170g πρωτεΐνης | Προετοιμασία για τον υπερμαραθώνιο

Εάν ένας μαραθώνιος δεν σου φαίνεται αρκετά μεγάλη πρόκληση, ίσως σε ενδιαφέρει περισσότερο ένας υπερμαραθώνιος. Ενώ ένας τυπικός μαραθώνιος είναι 34 χλμ., οι υπερμαραθώνιοι μπορεί να είναι από 50 χλμ. έως 4828 χλμ.

Η ambassador της Myprotein Lucy Davis αυτή τη στιγμή προπονείται για έναν υπερμαραθώνιο 100 χλμ. Την προσπάθεια της αυτή την ονόμασε Project Ultra και στόχος της είναι να συγκεντρώσει χρήματα για το Breast Cancer Now, μια φιλανθρωπική οργάνωση που βοηθά τους ανθρώπους που πλήττονται από τη νόσο.

Εκτός από τη συγκέντρωση κεφαλαίων, η Lucy θέλει επίσης να αποδείξει ότι μπορείς να πετύχεις στην προπόνηση με βάρη και στο τρέξιμο ταυτόχρονα. Δεν έχει αλλάξει καθόλου το πρόγραμμα προπόνησης με βάρη, ολοκληρώνοντας τέσσερις έως πέντε προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα μαζί με τέσσερις προπονήσεις τρεξίματος την εβδομάδα.

Με όλη αυτή την προπόνηση, θα χρειαστεί αρκετά καύσιμα. Εδώ είναι όλα όσα τρώει σε μια μέρα ενώ προπονείται για έναν υπερμαραθώνιο.

Τι υπάρχει στο μενού;

Η Lucy έτρωγε περίπου 2.200 θερμίδες την ημέρα πριν ξεκινήσει η προπόνησή της για τον υπερμαραθώνιο, αλλά τώρα καταναλώνει έως και 2.500 τις καθημερινές και έως και 2.700 τις ημέρες του Σαββατοκύριακου. Επιδιώκει επίσης 170g πρωτεΐνης την ημέρα. Αυτή είναι πολλή πρωτεΐνη – ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι ζυγίζει περίπου 64 κιλά – αλλά λέει ότι μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες λειτουργεί καλύτερα για αυτήν, το σώμα της και την προπόνησή της.

Να πώς πετυχαίνει αυτόν τον τεράστιο στόχο πρωτεΐνης κάθε μέρα και τροφοδοτεί την προπόνησή της.

Πρωινό: Γεμάτο μπολ βρώμης

  • Βρώμη
  • 1 scoop vegan πρωτεΐνη
  • 1 μήλο ψιλοκομμένο
  • Μια χούφτα βατόμουρα
  • Λίγη κανέλα
  • Διπλή κρέμα
  • Μεγάλη δόση μαρμελάδας

Σνακ: English muffins

  • English muffins με βούτυρο

Σνακ: Layered Bar

  • Gingerbread Layered Bar

Μπορεί να ξεπουλήσαμε το Gingerbread Layered Bar, αλλά ρίξε μια ματιά στο Easter Egg Layered Bar!

Μεσημεριανό: Μπολ με κοτόπουλο και ρύζι

Συνήθως, η Lucy θα έχει λίγο αρωματικό ρύζι και καρυκεύματα στο κοτόπουλο της, μαζί με μερικά λαχανικά, αλλά έπρεπε να το κρατήσει σκέτο σήμερα αφού είχε στομαχικές διαταραχές.

  • Σκέτο ρύζι
  • Κοτόπουλο

Δείπνο: Ζυμαρικά με κοτόπουλο

  • Ταλιατέλες
  • Σάλτσα ζυμαρικών ντομάτας και βασιλικού
  • Φρέσκες ντομάτες
  • Κοτόπουλο
  • Τυρί

Σνακ: Μπολ γιαουρτιού

Το γιαούρτι στο μπολ γιόγκ της Lucy πριν από τον ύπνο είναι το μόνο πράγμα που μετράει στη συνηθισμένη της ημέρα φαγητού, για να βεβαιωθεί ότι πετυχαίνει αυτόν τον πρωτεϊνικό στόχο.

  • 330 γρ. γιαούρτι
  • Βούτυρο Αμυγδάλου
  • Σιρόπι
  • Φιστικοβούτυρο σε σκόνη
  • Μούρα
  • Μαρμελάδα
  • Κανέλα

Με λίγα λόγια

Η Lucy κάνει τεράστια δουλειά για τον υπερμαραθώνιο της τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους και συγκεντρώνει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό στη διαδικασία. Ο στόχος της είναι £ 1.000 για το Breast Cancer Now και αυτή τη στιγμή έχει μαζέψει £ 567.

Μπες στη σελίδα της Lucy’s Just Giving, εάν θέλεις να κάνεις δωρεά και να βοηθήσεις τη Lucy να πετύχει τον στόχο συγκέντρωσης χρημάτων.



Monica Green

Monica Green

Writer and expert

Originally from South London, Monica graduated from the University of Leeds with a degree in Philosophy. After discovering a love for the gym whilst studying, Monica was drawn to weight training which helped her hugely through stressful times as a student. From writing for a popular student site, Monica developed her skills as an author, writing trending feature pieces regularly. She is thrilled to be able to combine her love for writing with her passion for the gym. In her spare time Monica loves to cook, try out new restaurants with friends and explore new walking trails.


Έκπτωση 45% | Κωδικός: IMPACTGR + Δωρεάν 🚛 στα 25€ & έως 3 🎁 Περισσότερα