Αθλητές

Πώς Ο Eddie Hall Έτρωγε Περισσότερες Από 12.000 Θερμίδες Κάθε Μέρα

Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο Eddie hall είναι δυνατός. Είναι τόσο δυνατός που κέρδισε τον τίτλο του World’s Strongest Man το 2017. Ακόμα δεν πιστεύεις ότι είναι εντυπωσιακό; Λοιπόν, ήταν ο πρώτος άνθρωπος που σήκωσε 500 κιλά από το πάτωμα το 2016 – καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ κατά 35 κιλά.

Αυτό το είδος ωμής δύναμης είναι αυτό που έκανε τον Eddie Hall τόσο διάσημο στη strongman σκηνή, δημιουργώντας στην πορεία το ψευδώνυμο “The Beast” και ενδεχομένως να είναι ένας από τους ισχυρότερους ανθρώπους στην ιστορία, έχοντας μερικά σοβαρά παγκόσμια ρεκόρ στον τομέα του.

Τώρα στρέφεται στην πυγμαχία, πολεμώντας τον Hafthor Bjornsson τον Σεπτέμβριο του 2021. Μια τεράστια μετάβαση για έναν άντρα με το ανάστημα του Eddie, αλλά είναι κάτι περισσότερο από ικανός για να το κάνει – μετά από όλα, όλοι τον αμφισβήτησαν και είπαν ότι δεν θα σηκώσει ποτέ 500 κιλά. Για να μην αναφέρουμε ότι υπάρχει μια σχέση αγάπης και μίσους μεταξύ τους, αφού ο Eddie κυριάρχησε στον παγκόσμιο διαγωνισμό ισχυρότερου άνδρα το 2017.

Αυτά τα δύο αθλήματα απαιτούν πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά τα τρόφιμα και τη διατροφή. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Eddie έχει επιληφθεί ήδη επί του θέματος για να βεβαιωθεί ότι είναι έτοιμος για τον αγώνα. Ωστόσο, το πραγματικό ερώτημα είναι: πώς είναι να τρως όπως σαν τον “The Beast”.

Τρώγοντας σαν Strongman

Τώρα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ο Eddie ζύγιζει περίπου 196 κιλά. Για να το συγκρίνουμε με κάτι, αυτό είναι σχεδόν 3.300 Layerd Protein Bars.


Δημοσίευση στο Instagram που κοινοποιήθηκε από τον χρήστη @eddiehallwsm

Φαίνεται αδιανόητο ότι ένα άτομο θα μπορούσε να ζυγίζει τόσο πολύ. Ωστόσο, το ρητό στην strongman κοινότητα είναι ότι “πρέπει να έχεις βάρος για να μετακινήσεις το βάρος”. Κάτι που άκουσε ο Eddie όταν προετοιμαζόταν για τον ισχυρότερο άνθρωπο του κόσμου.

“Ως strongman, θα καταναλώνω πάνω από 12.000 θερμίδες την ημέρα, μερικές φορές έως και 15.000.”

12.000 θερμίδες την ημέρα. 7 ημέρες την εβδομάδα. 365 ημέρες το χρόνο. Αυτό ισοδυναμεί με το τρομερό ποσό των 4.380.000 θερμίδων ετησίως. Ο μέσος άνθρωπος τρώει μόνο πάνω από 12.000 θερμίδες την εβδομάδα, οπότε το φαγητό από μόνο του ήταν μια εργασία πλήρους απασχόλησης και δεν υπήρχαν πολλές φορές την ημέρα όπου δεν έτρωγε κάτι.

Ρωτήσαμε τον Eddie ποιο ήταν το πιο αξιοσημείωτο γεύμα με τις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

“Δεν είναι cheat meals όταν είσαι τέτοιου μεγέθους, αλλά το γεύμα που θα είχα πριν από έναν διαγωνισμό θα ήταν μια πολύ μεγάλη πίτσα, ένα ολόκληρο οικογενειακό cheesecake και στη συνέχεια, ένα λίτρο παγωτό. Πάνω κάτω αυτά είναι 6000 θερμίδες.”

Δεν ξέρουμε εάν πρέπει να εντυπωσιαστούμε ή να ανησυχήσουμε…

Το μενού του Beast

Το τρως για να είσαι strongman δεν είναι αστείο. Κάπως έτσι ήταν μια μέρα διατροφής για τον Έντι όταν ήταν στα καλύτερα του ως strongman.

Η μέρα του ξεκινούσε συνήθως στις 7 π.μ. όπου ξυπνούσε με ένα πλήρες αγγλικό πρωινό. Ω, και για να είμαστε ξεκάθαροι, αυτό το πρωινό ήταν πιθανότατα τουλάχιστον διπλάσιο από το κανονικό πλήρες αγγλικό που θα μπορούσες να παραγγείλεις στο καφέ της περιοχής σου. Μετά από αυτό, ήταν ώρα για ύπνο, γιατί όταν τρως και προπονείσαι όσο αυτός σε αυτό το σημείο, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο από 8 ώρες.

Μετά από έναν ωραίο υπνάκο, ο Eddie θα ξυπνούσε στις 9 π.μ. έτοιμος να φάει λίγο κουάκερ. Δεν ακούγεται πολύ κακό, σωστά; Δυστυχώς, εδώ κάνεις λάθος.

“Θα είχα ένα τεράστιο μπολ με κουάκερ με 5 ή 6 μερίδες φρούτων και θα επέστρεφα στο κρεβάτι.”

Στη συνέχεια, περίπου στις 11, όταν ο Eddie έκανε τη φυσιοθεραπεία του, έκανε σνακ σε μερικά καρύδια και στη συνέχεια είχε ένα λίτρο χυμού cranberry, κάτι που είναι καταπληκτικό για πολλούς λόγους λόγω των αντιοξειδωτικών στο berry και στην πλούσια περιεκτικότητα σε ηλεκτρολύτες.

“Νομίζω ότι έπινα 3 λίτρα χυμού cranberry κάθε μέρα από τα 19 μου.”

Το μεσημεριανό ήταν ένα βαρύ γεύμα. Το συνολικό βάρος του ήταν περίπου 1100 γραμμάρια.

“Το μεσημεριανό γεύμα θα αποτελείται από περίπου 300-400 γραμμάρια κρέατος με 500 γραμμάρια υδατανθράκων και 200 ​​γραμμάρια λαχανικών. Είχα πάντα μισό οικογενειακό cheesecake για επιδόρπιο.”

Σε αυτό το σημείο, ο Eddie χρειαζόταν έναν ακόμη υπνάκο μέχρι τις 3:30 μ.μ. όπου στη συνέχεια άρχισε να προετοιμάζεται για την προπόνηση. Αυτό περιελάμβανε μια ευρεία γκάμα φαγητών, όπως σάντουιτς τόνου, flapjacks, βόειο κρέας και φρούτα.

“Στο γυμναστήριο, θα είχα 2 ή 3 λίτρα χυμό cranberry με σκόνη υδατανθράκων / BCAA. Στα μισά της προπόνησης, θα έπρεπε να έπινα ένα λίτρο πρωτεΐνης. Μετά τη προπόνηση ένα λίτρο νερό καρύδας.”

Αυτή ήταν η συνήθης διαδικασία για τον Eddie στο γυμναστήριο λόγω της έντασης της προπόνησής του – έπρεπε να παραμείνει ενυδατωμένος αλλιώς θα διακινδύνευε έναν κακό τραυματισμό. Μετά την προπόνηση του, ο Eddie θα έκανε πολλές έντονες εκτάσεις και μερικές ζεστές και κρύες θεραπείες για την ανάρρωσή του. Συνήθως, θα έτρωγε μερικά σνακ καθ’ όλη αυτή την διάρκεια με beef jerky ή ξηρούς καρπούς για να πάρει τις απαιτούμενες θερμίδες.

Αυτό μας οδηγεί στις 10 μ.μ. όπου ο Eddie ήταν αρκετά τυχερός που βρίσκει μαγειρεμένο το βραδινό γεύμα από την υποστηρικτική του σύζυγο. “Είμαι τυχερός που έχω την καταπληκτική γυναίκα μου που θα μου μαγειρέψει ένα μεγάλο δείπνο με πολύ υψηλές θερμίδες. Αν είχα ένα κάρυ, θα έβαζε 2 ή 3 πακέτα μπέικον σε αυτό για να προσθέσει τις θερμίδες ή να έφτιαχνε πατάτες με βόειο κρέας.”

Νιώθεις ελαφρώς άρρωστος; Μην ανησυχείς, δεν είσαι ο μόνος – αλλά δεν έχουμε τελειώσει ακόμη. Για επιδόρπιο, ο Έντι θα έτρωγε το άλλο μισό του cheesecake και μετά ένα ολόκληρο λίτρο παγωτού. Αυτό θα ολοκληρωνόταν με μερικές μπάρες πρωτεΐνης και ένα λίτρο ροφήματος πρωτεΐνης ως ένα γεύμα πριν τον ύπνο.

“Αυτή ήταν η ζωή μου. 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Έβαλα πάνω από 100 ώρες σε όλα.”

Τρώγοντας σαν Boxer

Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο Eddie έπρεπε να αλλάξει τη διατροφή του με τη μετάβαση στην προπόνηση του μποξ. Η παλιά διατροφή δεν επρόκειτο να βοηθήσει να μειώσει το βάρος ούτε να τον κάνει πουθενά αρκετά κατάλληλο για να πολεμήσει έναν γύρο πυγμαχίας 3 λεπτών – πόσο μάλλον 12 γύρους.

Ένας άντρας με μυϊκή μάζα και το βάρος του Eddie θα καίει πολλές θερμίδες – ειδικά όταν αγωνιζόταν για ως strongman. Μια πανεπιστημιακή μελέτη μας δίνει μια εικόνα για το πόσες θερμίδες θα κάψει μένοντας ακίνητος για 12 ώρες.

“Έκανα ένα τεστ με ένα πανεπιστήμιο όταν ήμουν στα καλύτερά μου και αν ήθελα να καθίσω σε μια καρέκλα για 12 ώρες το σώμα μου θα χρησιμοποιούσε 4900 θερμίδες. Αυτό σου δίνει μια ιδέα για το πόσα τρόφιμα χρειάζομαι για να λειτουργήσω, πόσο μάλλον καθημερινά. Στοιχηματίζω σε αυτό το βάρος είναι περίπου 2.500.”

Αυτό εξηγεί γιατί ο Eddie έπρεπε να φάει όλο αυτό το φαγητό για να είναι τόσο μεγάλος. Τώρα, τρώει πιο κοντά σε πολύ πιο λογικές 6.000 θερμίδες – λογικές για ένα θηρίο τουλάχιστον. Με αυτή την τεράστια πτώση των τροφίμων έχει δει μια δραστική φυσική αλλαγή για αυτόν, αλλά ήταν επίσης ευεργετική και για την ψυχική του ευημερία.

“Το να μην έχω συνεχώς κάτι στο χέρι μου ή να βάζω κάτι στο στόμα μου είναι μια μεγάλη ανακούφιση.”

Για πρώτη φορά στη ζωή του, έχει διατροφολόγο. Αυτό είναι για να βοηθήσει τον Eddie να φάει τα καλύτερα είδη φαγητού για να προετοιμαστεί για έναν αγώνα και να δει τι λειτουργεί καλύτερα για αυτόν.

“Παρόλο που τρώω λιγότερα, έχω πολύ περισσότερη ενέργεια γιατί τρώω πιο λειτουργικά τρόφιμα, πιο βιώσιμα, πιο αργής απελευθέρωσης τρόφιμα. Πολλά περισσότερα φρούτα και λαχανικά.”

Με λίγα λόγια από τον Eddie

Η αποφασιστικότητα του Eddie να τρώει σωστά, ανεξάρτητα από τον στόχο του, δείχνει την αφοσίωσή του και αυτή είναι μια στάση που έχει σε κάθε πτυχή της ζωής του.

“Στο τέλος της ημέρας, πολλοί άνθρωποι που έρχονται δεύτεροι ή τρίτοι – έχουν πάντα μια δικαιολογία. Δεν ήθελα να είμαι αυτός ο τύπος που στέκεται στο βάθρο της δεύτερης θέσης λέγοντας ότι δεν κέρδισα γιατί γυρίζω το Game of Thrones για 5 μήνες.”

Αυτή η στάση και η προθυμία για θυσία κάνει τον Eddie να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους. Έχει δείξει στο παρελθόν ότι έχει ό, τι χρειάζεται για να κερδίσει και είμαστε ενθουσιασμένοι που τον βλέπουμε να φέρει την ίδια νοοτροπία νίκης σε αυτήν την επόμενη πρόκληση.

 



Myprotein

Myprotein

Writer and expert


Sale έως 60% σε λίστα προϊόντων | Χωρίς Kωδικό + Έξτρα έκπτωση 10% | Κωδικός: TOP10 + Έως 2 🎁 Περισσότερα