0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

Αδυνάτισμα : τι θα πρέπει να μας απασχολεί;

Σίγουρα αδυνάτισμα δεν είναι μόνο η μείωση στην ζυγαριά. Μας ενδιάφερουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες για ένα αποτελεσματικό αδυνάτισμα.

Αδυνάτισμα : τι θα πρέπει να μας απασχολεί;

fitness woman holding a bar

Με τον όρο αδυνάτισμα δεν εννοούμε απώλεια σωματικού βάρους, αλλά λιπώδους ιστού. Ένα κιλό λίπους απαιτεί 9200 θερμίδες για να καεί (το λίπος αποθηκεύεται ως εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περιόδους ασιτίας). Συνεπώς, αν σκοπεύουμε στο σωστό αδυνάτισμα και έχουμε στόχο να χάσουμε μισό κιλό λίπους την εβδομάδα, σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε ένα ενεργειακό έλλειμμα της τάξεως των 600/700 θερμίδων ημερησίως. Αυτές καλό θα είναι να προέρχονται και από δίαιτα, αλλά και από αεροβική-και μη δραστηριότητα=βάρη.Όταν κάνουμε λόγο για αποτελεσματικό αδυνάτισμα, δεν πρέπει να μας απασχολεί τι θα δείξει η ζυγαριά, αλλά πόσους πόντους χάσαμε από τη μέση μας. Η απώλεια βάρους-πάντα σε λίπος- θα πρέπει να είναι σταδιακή και με σταθερούς αργούς ρυθμούς, διαφορετικά καταβολίζουμε πολύτιμο μυϊκό ιστό και χάνουμε υγρά και γλυκογόνο. Και όσο περισσότερους μυς χάνουμε, τόσο ελαττώνεται ο μεταβολισμός μας και επιβραδύνεται η κινητοποίηση της λιπόλυσης.

Πώς θα αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας;

weight loss

Για να αυξήσουμε το μεταβολισμό μας υπάρχουν διάφοροι τρόποι. Βασικός τρόπος είναι η άσκηση, τόσο τα  ελεύθερα βάρη και η έντονη αεροβική.’Οπως και ορισμένα συμπληρώματα επίσης βοηθούν στη δραστηριοποπιηση του MBR. Όμως ο πιο έξυπνος τρόπος είναι να τρώμε κάθε τρεις ώρες  30γρ.ζωικης άπαχης πρωτεΐνης μαζί με 50 γρ. σύνθετου υδατάνθρακα και 10 γρ. λίπους (ανάλογα τις ανάγκες μας). Οι πρωτεΐνες είναι υπεύθυνες για το χτίσιμο των μυών, τη δημιουργία ανοσοσφαιρινών, υπεύθυνες για το ανοσοποιητικό μας σύστημα, για την καλή υγεία των μαλλιών και του δέρματος μέσω της σύνθεσης κολλαγόνου. Με το να τρώμε πρωτεΐνη δίνουμε το ερέθισμα στο σώμα μας να αυξήσει το μεταβολισμό του μέσω της διαδικασίας της πέψης και της αφομοίωσης των διατροφικών στοιχείων. Πέντε γεύματα είναι καλύτερα από τρία, κι ας έχουν την ίδια ποσότητα θερμίδων.

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.

Βιβλιογραφία

Τουλιάτος, Γ. (2015) «Επιστημονική Προσέγγιση και Ιατρική Πρόληψη στη μυϊκή ανάπτυξη». Αθήνα. Εκδόσεις Αστάρτη.



Τουλιάτος Γιώργος

Τουλιάτος Γιώργος

Ιατρός Βιοπαθολόγος και Συγγραφέας

Ο Γιώργος Τουλιάτος είναι ιατρός με ειδίκευση στην Βιοπαθολογία. Έχει συγγράψει τρία βιβλία σχετικά με την διατροφή, την άσκηση και τα συμπληρώματα στο άθλημα του Bodybuilding. Είναι επιστημονικός συνεργάτης του συγγράμματος Anabolics, των ελληνικών εκδόσεων Muscle Mag και Muscular Development, της Ορθοβιοτικής καθώς και της Alsacademy στην Κύπρο. Τα άρθρα του και οι συνεντεύξεις του έχουν φιλοξενηθεί από τα τοπικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες) αλλά και από τον Αμερικάνικο Σταθμό Super Human Radio και το trtrevolution. Έχει οργανώσει και συμμετάσχει πολλά σεμινάρια σε Ελλάδα & Κύπρο σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής, την διατροφή, την εργοφυσιολογία και την αντιγήρανση. Ο Γιώργος Τουλιάτος είναι πρώην πρωταθλητής Bodybuilding και πρόσφατα είχε την τιμή να είναι κριτής στις οργανώσεις της Nac και την World Wabba Hellas.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα