0
Καλάθι

Προς το παρόν δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας

Διατροφή

Σνακ με λίγες θερμίδες – τι να επιλέξετε

Σνακ με λίγες θερμίδες – τι να επιλέξετε

Τα σνακ με λίγες θερμίδες είναι η λύση για όσους δεν μπορούν να μείνουν πιστοί ακόλουθοι σε μια δίαιτα. Παρόλο που αρκετοί πιστεύουν οτι τα σνακ πρέπει να αποφεύγονται σε μια δίαιτα, αυτό δεν είναι πάντα αλήθεια. Αν κάνετε έξυπνες επιλογές, να είστε σίγουροι ότι τα σνακ δεν έχουν κανένα αρνητικό αντίκτυπο στην πρόοδο σας.

Τα υγιεινά σνακ πρέπει να περιέχουν αρκετή πρωτεΐνη ώστε να ενισχύσουν τον μεταβολισμό καθώς επίσης και για να χωνευτούν σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

peanut butter snack

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι ένα από τα πιο γνωστά σνακ. Μια χούφτα αμύγδαλα είναι αρκετή και περιέχει πρωτεΐνη και υγιεινά λιπαρά καθώς επίσης και μεγάλη δόση βιταμίνης Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό. Τα αμύγδαλα ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα λόγω των υψηλών επιπέδων μαγνησίου που περιέχουν.

Μήλα

Αν και τα μήλα θεωρούνται μια υγιεινή επιλογή επειδή είναι απλώς ένα φρούτο, ο λόγος για τον οποίο τα μήλα είναι μέρος της δίαιτας αρκετών ανθρώπων είναι ότι περιέχουν 5 γρ. φυτικών ινών τα οποία σας κρατάνε γεμάτους. Τα μήλα περιέχουν περισσότερο από 80% νερό και γιαυτό νιώθετε συνήθως γεμάτοι όταν καταναλώνετε ένα μήλο. 1-2 μήλα την ημέρα θα καλύψουν κάθε σας λιγούρα…

Ποπ-κόρν

Συνήθως, όταν οι άνθρωποι σκέφτονται τα ποπ κορν δεν τα βλέπουν ποτέ σαν κάτι υγιεινό. Σας προτείνω όλα τα φυσικά ποπ κορν, και αν θέλετε κάποια πρόσθετη γεύση, πασπαλίστε λίγο ελαιόλαδο. Αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερο το βούτυρο και το αλάτι.

healthy snack
Λαχανικά

Εάν προτιμάτε ένα κρύο σνακ, προτιμήστε κρύα λαχανικά όπως τα καρότα και το σέλινο. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να τα φάτε μερικές φορές χωρίς ντρέσινγκ, αλλά εάν μπορείτε να αποφύγετε τις σάλτσες όσο το δυνατόν περισσότερο, αυτό μπορεί να είναι ένα από τα πιο υγιεινά και γεμάτα σνακ που μπορείτε να φάτε για να σας κρατήσει από το να τρώτε περιττά τρόφιμα που δεν μπορείτε να έχετε στη διατροφή σας.

Cottage

Το τυρί Cottage είναι ιδανικό για απώλεια βάρους, καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεϊνών, βιταμινών και υγιεινών λιπαρών. Το τυρί Cottage περιέχει επίσης πολλά μεταλλικά στοιχεία όπως ασβέστιο, ψευδάργυρο και κάλιο για να βοηθήσει με πολλές λειτουργίες του σώματος. Προσπαθήστε να βρείτε έκδοση χωρίς λιπαρά ή έκδοση χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και έτσι με μια μικρή μερίδα 100g θα απολαύσετε 11g πρωτεΐνης ή και περισσότερο. Προσθέστε τυρί cottage σε μια μικρή πράσινη σαλάτα για να αυξήσετε την γεύση και την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, βοηθώντας τον εαυτό σας να παραμείνετε γεμάτοι και ικανοποιημένοι για μερικές ώρες μέχρι το επόμενο γεύμα σας.

Τόνος

Ο τόνος είναι ένα από τα καλύτερα σνακ που μπορείτε να έχετε επειδή τα οφέλη είναι πολύ υψηλά αφού βοηθά στη μείωση των καρδιαγγειακών προβλημάτων, τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης και ακόμη και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Ο τόνος είναι επίσης μια καθαρή πηγή πρωτεϊνών, έτσι οι υδατάνθρακες και το λίπος δεν θα είναι εκεί και κάθε λίπος που μπορεί να βρεθεί θα είναι ένα υγιές και απαραίτητο λιπαρό οξύ γνωστό ως Ωμέγα-3. Αν δεν σας αρέσει η γεύση του τόνου, δοκιμάστε να προσθέσετε κάποια ζεστή σάλτσα σε για πρόσθετη γεύση αποφεύγοντας ακόμα τα σάκχαρα από σάλτσες bbq και άλλες σάλτσες όπως κέτσαπ.

healthy snack

Αυτά είναι μερικά από τα καλύτερα και πιο εύκολα σνακ για το γραφείο, τη δουλειά, το δρόμο ή το πανεπιστήμιο. Μόνο το κότατζ θέλει ψυγείο. Όλα τα άλλα μπορείτε να τα έχετε μαζί σας όλες τις ώρες ανεξάρτητα με το που βρίσκεστε. Αυτά τα σνακ θα σας βοηθήσουν να μείνετε στη δίαιτα σας και να αποφύγετε τα γλυκά ή άλλες «παράνομες» λιχουδιές οι οποίες θα σας στερήσουν την πολυπόθητη απώλεια λίπους.

Τα άρθρα μας διατείθονται για εκπαιδευτικούςκαι πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλεύστε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Bασίλης Σκωλίκης

Bασίλης Σκωλίκης

Ειδικός σε θέματα Διατροφής και Fitness

Είμαι ο Βασίλης Σκολίκης, γεννήθηκα στην Αθήνα και ασχολούμαι με το Fitness τα τελευταία 15 χρόνια. Μπορεί οι σπουδές μου να διαφέρουν απο το πεδίο της άθλησης/διατροφής, η μακρόχρονη εμπειρία μου όμως και η επιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων του Fitness, με καθυστούν έναν καταξιωμένο γνώστη του χώρου. Η φιλοσοφία μου ταιριάζει με τη φράση "Extraordinary claims require extraordinary evidence", αφού τα λεγόμενα μου υποστηρίζονται κατα μεγάλο ποσοστό απο ερευνητικά δεδομένα σε συνδυασμό με εμπειρικά δεδομένα.


Οι Super προσφορές συνεχίζονται, ρίξε μια ματιά! Περισσότερα