Διατροφή

Διατροφολόγος αποκαλύπτει τις 5 κορυφαίες βιταμίνες για τις γυναίκες

Σε γενικές γραμμές, οι άνδρες και οι γυναίκες έχουν παρόμοιες διατροφικές ανάγκες, απαιτώντας τους ίδιους υδατάνθρακες, λιπαρά και πρωτεΐνες. Αλλά με τις διαφορές στις ορμόνες και τους αναπαραγωγικούς κύκλους, οι ανάγκες σε μικροθρεπτικά συστατικά ανδρών και γυναικών μπορεί να διαφέρουν.

Αν όλα αυτά ακούγονται ήδη περίπλοκα, μην ανησυχείς, η Nutrition BSc και Myprotein senior product developer, Katie Brown, είναι έτοιμη να ξεκαθαρίσει οποιαδήποτε σύγχυση σε αυτήν την ενότητα του Nutritionist Explains.

Η Katie εργάζεται ειδικά για τα προϊόντα Myvitamins, επομένως γνωρίζει πραγματικά τα θέματα της, ειδικά όταν πρόκειται για τις βιταμίνες στα ράφια μας.

Β12

Η βιταμίνη Β12 είναι η πρώτη σύσταση βιταμινών της Katie για τις γυναίκες, επειδή το σώμα δεν μπορεί να τη φτιάξει μόνο του. Η Katie λέει ότι η Β12 είναι ιδιαίτερα σημαντική εάν ακολουθείς μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή, καθώς η Β12 βρίσκεται κυρίως σε ζωικές πηγές όπως το γάλα, τα αυγά, το κρέας και μερικά ψάρια.

Η Β12 βοηθά στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων (τα κύτταρα που μετακινούν το οξυγόνο σε όλο το σώμα). Εάν έχεις ανεπάρκεια σε Β12, η ​​Katie λέει ότι πιθανότατα θα αισθάνεσαι αδύναμη και κουρασμένη και θα μπορούσες ακόμη και να αναπτύξεις αναιμία, όπου έχεις λιγότερα ερυθρά αιμοσφαίρια που μεταφέρουν οξυγόνο από το κανονικό.

Η Β12 υποστηρίζει επίσης τον εγκέφαλο και το νευρικό σύστημα και ως εκ τούτου παίζει ρόλο στα συναισθήματά μας, πράγμα που σημαίνει ότι η αύξηση της Β12 θα μπορούσε να βοηθήσει με μια πιο θετική νοοτροπία εάν έχεις έλλειψη.

Σίδηρος & Φολικό Οξύ

Ο σίδηρος μπορεί να βρεθεί στο κρέας, το τόφου και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μεταξύ άλλων τροφών, αλλά η λήψη των συνιστώμενων 18 mg την ημέρα μπορεί να είναι δύσκολη χωρίς τη βοήθεια συμπληρώματος.

Η Katie εξηγεί ότι όπως το B12, ο σίδηρος είναι επίσης «απαραίτητος για τον σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων και τη μεταφορά οξυγόνου στο αίμα». Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις γυναίκες, καθώς πολλές θα χάσουν αίμα και σίδηρο κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. Και πάλι, όπως και η Β12, οι ελλείψεις σε σίδηρο μπορεί να προκαλέσουν αναιμία, αφήνοντάς σε να αισθάνεσαι ζάλη, κούραση και αδυναμία. Έτσι, η συμπλήρωση σιδήρου θα μπορούσε να σου δώσει την ώθηση της ενέργειας που χρειάζεσαι.

Αυτό που είναι τόσο καλό για το συμπλήρωμα σιδήρου και φολικού οξέος είναι ότι είναι φτιαγμένο με πρόσθετη βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου.

Active Women

Το Active Women είναι το απόλυτο ολοκληρωμένο συμπλήρωμα. Διαθέτοντας ένα μείγμα 18 απαραίτητων βιταμινών και μετάλλων, αυτό το συμπλήρωμα είναι «σχεδιασμένο για να αισθάνεσαι καλύτερα κάθε μέρα».

Αρχικά, η Katie μιλά για τη βιταμίνη C, η οποία υποστηρίζει το ανοσοποιητικό, την ψυχολογική λειτουργία και την πρόληψη της κούρασης. Περιέχει επίσης ασβέστιο για τα οστά σου, βιοτίνη για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια σου και χρώμιο για τον μεταβολισμό των μακροθρεπτικών συστατικών.

Και η λίστα συνεχίζεται: περιέχει CoQ10 για την υποστήριξη της εσωτερικής λειτουργίας των ενζύμων, λουτεΐνη για την υποστήριξη της υγείας των ματιών και λιπάση και αμυλάση για την ενίσχυση της πέψης.

Βιοτίνη

Η Katie εξηγεί ότι ενώ θεωρείται ότι η τριχόπτωση είναι κάτι που επηρεάζει τους άνδρες, εκτιμάται ότι «έως και το 50% των γυναικών θα παρουσιάσουν αισθητή απώλεια μαλλιών κάποια στιγμή στη ζωή τους». Εκεί μπαίνει η βιοτίνη.

Η βιοτίνη είναι μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β και είναι γνωστή ως συμπλήρωμα διατροφής για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια, η οποία υποστηρίζει και τα τρία για να διατηρούν την όψη και την υγεία τους.

Ωστόσο είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη, που σημαίνει ότι περνά γρήγορα από το σώμα, επομένως η τακτική λήψη συμπληρωμάτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις τα επίπεδά σου.

Υαλουρονικό οξύ

Οι λάτρεις της περιποίησης του δέρματος θα γνωρίζουν τα πάντα για αυτό το συμπλήρωμα και τη δύναμή του να βοηθάει στην βελτίωση του δέρματος από θαμπό σε φωτεινό και δροσερό.

Το υαλουρονικό οξύ είναι «ένα φυσικό μόριο που συγκρατεί την υγρασία στο δέρμα, τους συνδετικούς ιστούς, τις αρθρώσεις και τους μύες μας». Αλλά τα φυσικά μας επίπεδα υαλουρονικού οξέος μειώνονται καθώς γερνάμε, οπότε η συμπλήρωσή του θα βοηθήσει στην αποκατάσταση των φυσικών επιπέδων και θα σε κρατήσει λαμπερή από μέσα προς τα έξω.

Με λίγα λόγια

Ενώ οι απαιτήσεις σε μικροθρεπτικά συστατικά είναι λίγο πολύ οι ίδιες για όλους, συνιστάται στις γυναίκες να λαμβάνουν περισσότερα από ορισμένα συμπληρώματα λόγω των φυσιολογικών διαφορών μεταξύ αυτών και των ανδρών. Είτε οι στόχοι σου είναι η σωματική ή ψυχική ευεξία, είτε η τόνωση της ενέργειας, αυτά τα πέντε συμπληρώματα είναι ένα εξαιρετικά για να ξεκινήσεις.

Τα άρθρα μας προορίζονται για εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως ιατρικές συμβουλές. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, είτε αλλαγές στο διατροφικό σας πρόγραμμα είτε λήψη οποιουδήποτε συμπληρώματος διατροφής, συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας επαγγελματία διατροφολόγο ή γιατρό.



Myprotein

Myprotein

Writer and expert


Έκπτωση 40% σε Αμινοξέα & βιταμίνες | Χωρίς Κωδικό + Έκπτωση 25% σε επιλεγμένα προϊόντα | Kωδικός: BS25 Περισσότερα